You are not logged in.
Eli siis nämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Oliko uusi näkymä parempi kuin tuo?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kuvia tiskiin
en ole kolmekybänen emoboy
Lähetyksessä oli tissin pihtausta, mut oksennuksen peittämästä paidasta näkyi kyllä nänniä
Tässä myös hienoa suorittamista:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tuhlasin ihan turhaan monta minuuttia elämästäni tohon videoon! Muijat nuolee bikinit päällä ja joku jannu ilmeisesti itkeä vollottaa. En tajua mitään Missä kuusi oksennusta tai kakat housussa herääminen?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^^Aha! Uusi video!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^^Aha! Uusi video!
Joo mut ei siinäkään näy kakkaa
Kakka tais olla niin sanottu uutisankka.
Vuoden nuori muotoilija.
Mitä hurjaa siinä on, että jos joku juo niin paljon alkoholia, että tulee oksu
Last edited by barton_funk (28.09.2010 15:14)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ville sitten poistettiin sääntörikkomuksen takia, no samapa tuo.
^ toi kuva :psykee::peuk::pint::confused:
Last edited by Pope (29.09.2010 11:02)
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ville poistettiin siis sopimusrikkomuksen takia, ei sääntörikkomuksen. Tai näin sanoi interneti. Eli sillä onkin tekotissit, ylinopeussakko rekisterissä tms.
Last edited by noiseidea (29.09.2010 11:08)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Meni vissiin paljastamaan noille maksettavan palkan suuruuden. Tai jotain.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
155 euroo viikko vai mitä se ny olikaan, vissiin vähän vähemmän ku kansanedustajille kuitenkin
Kakka tais olla niin sanottu uutiskakka.
BB: Ksenia ei tiennyt, että lehmää syödään
28.09.2010 13:22Örvellysbileissä kunnostautuneella 19-vuotiaalla Ksenialla on suuria aukkoja yleistietämyksessä.
Big Brotherin verkkosivujen mukaan aamupalaa tehnyt Ksenia ihmetteli, syövätkö ihmiset lehmän lihaa.
Hän oli juuri juttelemassa Villen kanssa pelistä, jossa eläimiä ampumalla saa kyseisestä eläimestä tuotettavia elintarvikkeita.
- Ja jos ampuu lehmän, saa maitoa, Ksenia pohti.
- Syödäänkö lehmän lihaa? hän ihmetteli.
- Nautaa, kyllä! Ville kommentoi.
- No, niinpäs syödäänkin, Ksenia tajusi.
Sen jälkeen tyttö ihmetteli, miten lehmää syödään, jos siitä otetaan maitoakin.
- Onko olemassa erikseen lihalehmiä ja maitolehmiä?
Ksenialle
täyttää ihailtavasti topikin tyhjäpää- ja tissinvilahdus-kriteerit
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Folkhälsan wrote:Kakka tais olla niin sanottu uutiskakka.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pari päivää sitten Ksenia paljasti ettei tiennyt että lehmiä syödään
en oo seurannu sitten torstain ja mitäs ihmettä, häätöäänestyksessä ellinoora ja marika! vaikka ellinooran päiväkirjahuoneoksennukset oli ihan viihdyttäviä ni ulos talosta, veikkaan että kansa toki eri mieltä
Elisabet luuli katkarapua valaan bakteeriksi
BB-Ksenia yllätti taas: Onko Tukholma Ruotsissa?
eikö tästä nyt tän kovempia otsikoita saada
Tyhmät huorulit ::pint:
Aika tylsä kausi joo. Viime vuonna oli kuitenkin Cathy ja kaikkee muutakin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Keskiviikko 13.10. klo 12.02 Yksi homo astelee 24/7-kameroiden edessä BB-talon sala-alueelle. Klo 12.10 toinen homo seuraa perässä. Klo 12.30 vuorossa on kolmas homo ja klo 12.50 neljäs. Viides ja viimeinen homo astuu ovesta sisään klo 13.25, jolloin neljä muuta ovat jo korkanneet pöydällä olleen skumppapullon, eivätkä yhtään ihmetelleet miksi pöydällä oli viideskin kuoharilasi.
ei taida kuitenkaan mennä näin, kyseessä oli vain tero paloniemen fantasia
ei vaikuttanu miltään ruudinkeksijöiltä ne uudet, ainakaan se inka
hommaisivat sinne vähän erilaisia tyyppejä eikä aina tollasia, hohhoijaa
no mut näkyy huomenna mut toi viikkotehtävä on just hyvä
Big Brotherin päiväkooste, Sub, tiistai klo 22.15:
Nino Vilhelmiinalle: "Sä oot maalaiseksi niin törkeen biatch!"
Vilhelmiina Ninolle: "Sun kantapää on mun pillussa, voitko ottaa pois sen?"
Nino: "Oho, niin onki."
En kestä.
TERO PALONIEMI