You are not logged in.
tää tarttee kyllä vähän lisää hymiöitä :lol:::roller::hmm::biggrin:
nyt sitä chill pilliä kehiin ja :dubstep:8):parsa::pint:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luokka:Aasialainen musiikki
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Aasialaiseen musiikkiin liittyviä artikkeleita.
Commons
Wikimedia Commonsissa on kuvia tai muita tiedostoja aiheesta Aasialainen musiikki.
Alaluokat
Seuraavat 4 alaluokkaa kuuluvat tähän luokkaan. Alaluokkien kokonaismäärä luokassa on 4.
A
*
[+] Asiavision laulukilpailu (1)
I
*
[+] Indonesian musiikki (2)
N
*
[+] Nepalin musiikki (1)
P
*
[+] Pakistanin musiikki (2)
Artikkelit, jotka ovat luokassa Aasialainen musiikki
Seuraavat 4 sivua kuuluvat tähän luokkaan. Sivujen kokonaismäärä luokassa on 4.
↑ · ↓
Näytä
Luokan ulkoiset työkalut
* Hae arvioidut artikkelit
* Luokkahierarkian visualisointi ↑
* Luokkahierarkian visualisointi ↓
* Hae huomiota kaipaavat sivut
* Hae viitteettömät artikkelit
* Hae lähteettömät artikkelit
* Hae lähdepyynnölliset artikkelit
* Hae tyngät
* Hae myös alaluokkien tyngät
A
* Afganistanilainen musiikki
B
* Bhutanilainen musiikki
L
* Luk thung
P
* Pansori
Tähän pakko kommentoida koska parissakin topikissa ollu mainintaa:
Huvittavaa jos tää kiteytyy joihinkin hymiöyhdistelmäjuttuihin ja yhden rivin jonku bändin (oumaigaad) mollaamisjuttuihin.
Pari päivää piffillä tekis ihan hyvää jos oman suosikkibändin haukkuminen parilla sanalla jaksaa oikeasti harmittaa Kyllähän tietty määrä rönsöilyä ja perseilyä kuuluu a(a)siaan.
vai onks tää nyt niin et mä oon jonkun kuvitteellisen "jengin" "johtaja"? Kamoon, en mä itekään kuvittele että mulla olis karismaa mihinkään semmoseen
Mut, ihan keskustelun vuoks, jos tähän kuvitteelliseen jengiin liittyy hirvensarvet ja kulli kädessä ni mä pistän paperit vetämään välittömästi
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joo, en mäkään tiedä mistään "kuvitteellisestä" jengistä, enkä etenkään sellaisesta mihin liittyy munanläpsytttely Manilla Roadin soidessa
Mut joo, en itse tykkää vittumaisuudesta oikein missään muodossa vaikka joskus onkin huonoja hetkiä. Käsitin nuo World's End Girlfriend -topikin jutut siten, että Huig kirjoitti sinne nimenomaan Qdesmaiseen sävyyn. Mikä lienee luonteva ja kevytkin reaktio, sillä jos tonne kaduille lähtee järjestelmällisesti vittuilemaan jengille ja heittämään näitä naislaulaja/teillä ei ole sielua -tyylistä läppää, niin johan sellaisista käytöstavoista saa turpiinsa. Netissä Huig vähän sivaltaa, ja sitten käynnistyy tää aika moneen kertaan läpikäyty väittely siitä, että ketä vastaan nyt ollaan ristiretkellä ja miksi.
Kai tänne nyt mahtuu erisorttisia tapoja osallistua jännään musakeskusteluun? Mielummin luen asiakirjoitusta ja mielenkiintoisia näkemyksiä oli kirjoittajana sitten Huig tai Laatu tai Tomsk kuin noita iltasanomien kuvaspämmejä. Ja silti noi tyhmimmätkin kuvaspämmit kuuluu tän foorumin kiehtovaan perusluonteeseen. Muusikoiden-net on täynnä jotain sikisikejä ja Piffillä tuppaa olemaan yksi virke per viesti, joten kyllähän tää meininki vetoaa eniten. Eikä mulla ole niin paljoa musatietoisia frendejä, että voisin aina halutessani purkautua siitä kun jengi kuuntelee jotain Arcade Firea. Tää on siitä kiva sivusto kun tuollaisenkin jutun saa sanoa ihan ääneen. Ei paljoa haittaa mielipide-erot, meitsi diggaa Gybeä ja Huig ei, silti voidaan kamuilla vaikka ei olla edes samassa maassa. Tää on digitaali-aikaa, tää on ystävyyden aikaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jollain Tomskillakin on jatkuvasti käynnissä nää "vittu sä oot perseestä kun sulla on tommonen mielipide" -argumentaatiot varsinkin raskaan puolella joten en hirveesti kävis aukomaan.
Joskus olen ehkä näin tehnyt mutta jatkuvasti?
Kyllä mä oon huomannut että jotain pientä ryhmää tuppaa vituttamaan mun jotkut jutut, mutta ehkä näitten kyseisten porukoiden tulis vähän kattella tarkemmin niitä juttuja; vittuilenko niille vai haukunko vaan niitten ihq-suosikkijuttuja ja ehkä he panostavat hiukka liikaa tunne-elämäänsä näihin ihq-suosikkijuttuihinsa.
Jos oma tunne-elämäsi ja identiteettisi on niin vakaalla pohjalla, miksi sitten koet tehtäväksesi kopauttaa alas omalle kyyniselle tasollesi ihmisiä jotka innostuneemmin ilmaisevat tykkäävänsä jostain? Se mene henkilökohtaisuuksiin koska ylimielisen ja kohtuuttoman kärkkäällä tavalla koetat trivialisoida toisen ajatusmaailmaa. Sen takia se vituttaa mm. minua, ei sen takia että olisit haukkunut ketään rumalla nimellä tai minua henkilökohtaisesti. Minun ihq-suosikki-juttuja et ole muistaakseni juuri haukkunut, enkä minä noista nyt enää tämän ikäisenä jaksa hirveästi hikeentyä. Keskustelutyylisi, joka vaikuttaa enemmänkin intellektuaalisen egon pullistelulta, pudottaa myös omalta osaltani mielenkiinnon osallistua sellaisiin keskusteluihin joissa olet mukana nollaan. Sekin vituttaa, koska välillä on ollut ihan kiinnostavia vääntöjä ja olet muuten fiksu argumentoija.
Kato nyt mitä tässäkin ketjussa tapahtuu: jengi ottaa vakavasti jotain tyystin toisarvoista nettiläppää jostain vitun bändeistä.
Sinusta ja sinun foorumikäytöksestä tässä on kyse, ei bändeistä. Viestiketju sille on kyllä täysin väärä. Koko paskan voisi siirtää vapaalle johonkin Sisäiset puinnit -topikkiin.
Sent from my iPhone 16
Koko paskan voisi siirtää vapaalle johonkin Sisäiset puinnit -topikkiin.
mutta kun ei voi koska foorumisofta
tai itse asiassa, voishan sitä perustaa uuden ketjun aasialle ja heittää tää testikkeliin tms. jos ei taso parane
En nyt vieläkään ihan tajua et mikä tomskia vaivaa mun kirjottelussa, "muitten ajatusmaailman trivialisointia" missä pelaa? No, makunsa kullakin ja silleen, kyllä mäkin voisin kirjottaa monista foorumipersoonista ja niitten kirjotustyyleistä vuodatuksia mut usein parasta on vaan tunnistaa foorumin monimuotoisuus. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä kaikkia tunnu vaivaavankaan joten en nyt tunne hirveää painetta sun takia alkaa jotain projektia jonku vitun foorumipersoonani muuttamiseksi. Muutenki jos kaikki vaan yrittäis miellyttää toisiaan kokoajan niin jutuista katoais äkkiä mielenkiinto
Mut takasin asiakeskusteluun:
myykääpä mulle tää
^ c-kasetti löytyy
Ei viitti myydä, kännissä tulee joskus kuunneltua
Ihan jees, mut ei yhtä jees ku Kummeli - Artisti maksaa -kassu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
jos kaikki vaan yrittäis miellyttää toisiaan kokoajan
No siitä sun kohdalla ainakaan ole pelkoa. Hymiö.
Joo, jätetään tähän. Olihan se vähän toiveajattelua että tiedostaisit yhtään missä mennään. No yritinpä ainakin.
Aiheesta: Kuuntelen tässä Wu Feitä. Enpä tiedä muuta kuin että pekingiläinen guzhengin taitaja ja että hyvältä kuulostaa. Tällä A Distant Youth levyllä on Fred Frith kitarassa ja meisinki venyy perinteisen oloisesta kiinalaisesta kamasya melko kokeellisiin impromeisinkeihin. Siistiä kamaa. Toisen levyn julkaisi Tzadik. Sitä en oo kuullu,
Sent from my iPhone 16
Löyty video sooloperformanssista:
Sent from my iPhone 16
Tässä basson ja rumpujen kera:
Sent from my iPhone 16
Olihan se vähän toiveajattelua että tiedostaisit yhtään missä mennään. No yritinpä ainakin.
ei helvetti oikeamielisyytesi on hurmaavaa.
jos vaikka apteekin kautta ens kerralla...
jos vaikka apteekin kautta ens kerralla...
Ibumaxeja on tosiaan enää yksi jäljellä, vois käydä.
Last edited by Tomsk (23.09.2010 03:47)
Sent from my iPhone 16
k
o
Last edited by Tomsk (23.09.2010 04:35)
Sent from my iPhone 16
älä esitä tyhmää, tiedät kyllä että "...apteekin kautta..." ei ole mitään henkilökohtaista vaan foorumeilla käytetty shorthand.
jos on oikeasti tarve tämmöiseen, vastaa sähköpostiisi. tämä on julkinen foorumi.
älä esitä tyhmää, tiedät kyllä että "...apteekin kautta..." ei ole mitään henkilökohtaista vaan foorumeilla käytetty shorthand.
uuh
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
nyt ne kääkkeet koko porukalle ja takas (a)asiaan
muusialainen asiikki
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Toi Hantan postaama Vietnam-juttu on kyllä klassikko. Ainakin suurimmalta osin eli ne hautajaismarssit ja kadunkulmasähkissessiot..
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
nyt muuten harmittaa ku en tajuu mihin oon laittanu sen alxityn tekemän mahtavan kokoelman, oiskohan jääny mökille
Taidatkin olla ainut henkilö, joka sitä kaipaa... Kovin positiivisia reaktioita se ei ole muissa kuulijoissa herättänyt
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
psykokarkki wrote:nyt muuten harmittaa ku en tajuu mihin oon laittanu sen alxityn tekemän mahtavan kokoelman, oiskohan jääny mökille
Taidatkin olla ainut henkilö, joka sitä kaipaa... Kovin positiivisia reaktioita se ei ole muissa kuulijoissa herättänyt
tänään mökille, ois paree löytyä
Löytyiskö tästä ketjusta potentiaalisia ensi kesän Flow-suosikkeja? En malttais odottaa.
Löytyiskö tästä ketjusta potentiaalisia ensi kesän Flow-suosikkeja? En malttais odottaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Voisko Vteichin bannata. En malttais odottaa.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Voisko Vteichin bannata. En malttais odottaa.
Viestiketjun paras postaus
en ole kolmekybänen emoboy
Kunhan yritin tiedustella!