You are not logged in.
noiseidea wrote:En oikein osannut innostua Top Chef Mastersista. Milloinkohan Suomeen tulee tavisten Top Chef.
Joo, ei oikein lähtenyt. Tomppaa, Padmaa ja Gailia kaivattiin...
Varsinkin Gailia!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oon jotenkin sairaalla tavalla innostunut Arvostele mun illallinen -ohjelmasta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kungarna av Tylösand!!!! :rockhands::spede::rockhands::pimp::pint::peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ihan saakelin kova. harmittaa vähän noi sumennukset.
bzort glorf bööth
Kahteen edelliseen sama. Elämän kesää näyttävät viettävän :peuk:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Vähän katsoin tuota viimeksi ja ei sytyttänyt. Ehkä ois vaan pitänyt malttaa odottaa kunnon matzkua.
Diilissä näyttää olevan kova meno päällä
Unohtunut koko ohjelma.
Miljonääriäidit oli aika
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Odotan innolla Miljardööriäitien aiheuttamaa kansallista tuohtumusta!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Miksei Laura Voutilainen tehnyt samaa meillä
Oon jotenkin sairaalla tavalla innostunut Arvostele mun illallinen -ohjelmasta.
Suomi-versio olikin ihan laimeaa paskaa, urputinkin kai tästä jo jossain. MUTTA, sekopäinen brittiversio ja erittäin asianmukainen Ruotsi-versio sen sijaan AI-AI-AI-AI. Tän viikon Ruotsi-versiossa mm. Ron Woodin näköinen poliisi ja sekopää jenkin kanssa naimisisssa oleva kotitalousopettaja.
Kai näit jakson, jossa Roy Woodin näköinen poliisi esitteli valokuvaa hänestä ja Roy Woodista? Suomi-versiota saisivat uudistaa ja vaihtaa julkkikset taviksiin. Mun luona kello 19.30 - Pieksämäki
Hyvä sarja
bzort glorf bööth
Kai näit jakson, jossa Roy Woodin näköinen poliisi esitteli valokuvaa hänestä ja Roy Woodista? Suomi-versiota saisivat uudistaa ja vaihtaa julkkikset taviksiin. Mun luona kello 19.30 - Pieksämäki
Hyvä sarja
Kyllä näin, yhdennnäköisyys oli huomattava.
Suomi-versiosta julkkikset pulisongeista vittuun.
Ron = Roy
bzort glorf bööth
Satuhäät, jumalauta! :rockhands:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hahaa, hullu sekopää hävisi (julisti itsensä kuitenkin "oikeaksi" voittajaksi) Ruotsi-versiossa.
Satuhäät, jumalauta! :rockhands:
KYLLÄ! Harvoin tulee katsottua, mutta eilinen jakso vain imaisi mukaansa. Hirmuista myötähäpeää kaiken aikaa. Tässä sarjassa on suomalainen arkirealismi huipussaan.
Entäs se brittihääohjelma, jossa sulhanen järjestää kaiken, morsiamen puvun valinnasta lähtien. Hevii shittii.
Sekin hyvä!
+ Satuhäät todellakin
bzort glorf bööth
Näkeeks tota satuhäätä netistä jostain?
Näkeeks tota satuhäätä netistä jostain?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Tän viikon "Arvostele mun ruotsalainen illallinen" näyttäisi olevan ihan tylsä.
Mutta eilen alkoi MasterChef, alku ei hirveästi lupaa. Jonkun blondin bandwagonissa kuitenkin.
hiirimattona, katsoitko?!
Mennyt molemmat ohi. Pitää muistaa loppuviikon skarpata!
bzort glorf bööth
Mutta eilen alkoi MasterChef, alku ei hirveästi lupaa. Jonkun blondin bandwagonissa kuitenkin.
No eipä kyllä. Ite taidan olla "harmitti että se näytti sen pilkkomisen, koska mä tiedän et mä osaan sen" -tyypin 'wagonissa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ellen oli blondi, jonka bandwagoniin astuin. Sikke Sumari wtf ja Tomi Björck aikamoinen pökkelö.
Last edited by noiseidea (19.01.2011 16:08)