You are not logged in.
Pakko sanoa, että ei millään samaa tehoa kuin kahdessa ekassa osassa. Ehkä 1500 sivua "samaa" on vaan liikaa, plus tän viimeisimmän juoni tuntuu aika köykäiseltä kamalta verrattuna noihin aikaisempiin, missä liikuttiin aika SUURISSA KUVIOISSA. Alkupuolella tuntui olevan myös tyhjäkäyntiä aika paljon.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
http://bookmunch.files.wordpress.com/20 … -rover.jpg
Pakko sanoa, että ei millään samaa tehoa kuin kahdessa ekassa osassa. Ehkä 1500 sivua "samaa" on vaan liikaa, plus tän viimeisimmän juoni tuntuu aika köykäiseltä kamalta verrattuna noihin aikaisempiin, missä liikuttiin aika SUURISSA KUVIOISSA. Alkupuolella tuntui olevan myös tyhjäkäyntiä aika paljon.
Yhdyn jossain määrin tähän mielipiteeseen, mut kyllä Ellroy pisti myös melkosia ylläreitä tähän ja odotan mielenkiinnolla, että mitä jatkossa on luvassa. Tää kohtapuoliin ilmestyvä Hilliker Cursehan on omaelämäkerrallista matskua, joten sen suhteen nyt ei niin kauheeta kiimaa ole kumminkaan.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika kivasti on tempaissut mukaansa, vaikuttaa lupaavalta
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://knopfdoubleday.com/marketing/aut … c_city.jpg
Aika kivasti on tempaissut mukaansa, vaikuttaa lupaavalta
Joskin näin loppuun asti päästyä täytyy sanoa että hyvistä puolistaan huolimatta tuntui aikas köykäiseltä Fortress of Solitudeen verrattuna.
Tänään tuli lukaistua Pohlin Turn Left at Thursday-novellikokis, seuraavaksi taidan aloittaa ton Rob Youngin Electric Edenin.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ei hassumpi.
Näitä vuorotellen:
tosta raporttia wu-topikkiin jossain vaiheessa?
No juu.
Heikki Mäki-Kulmala - Näin puhui Jari Sarasvuo
Heikki Mäki-Kulmala - Näin puhui Jari Sarasvuo
änkyttäen?
barton_funk wrote:Heikki Mäki-Kulmala - Näin puhui Jari Sarasvuo
änkyttäen?
Kuin pahainen rohtokauppias ja henkiparantaja.
Nääki kuulemma hajos taas. Otin kirjan luettavaks sen kunniaksi.
sain viimein vellumin luettua, välillä jotenkin ärsyttävä ja kieltämättä sekava mutta loppujen lopuksi tykkäsin, pitänee se jatko-osakin hommata kun ilmestyy.
sain viimein vellumin luettua, välillä jotenkin ärsyttävä ja kieltämättä sekava mutta loppujen lopuksi tykkäsin, pitänee se jatko-osakin hommata kun ilmestyy.
Yritin kesällä lukea tätä mökillä, mut puolessavälissä aloin miettimään että miksi vaivautua enää. Ehkä jonain päivänä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
pitkään mullakin meni ja välillä pitkiä taukoja, mut joo, tulipa luettua
Luin myös tämän tänään:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eilen Steinbeckin In Dubious Battle ( ), tänään Åke Edwardsonin Se kutsuu elohon. Nyt ehtoolla alotin Ellroyn The Hilliker Cursen ja keskeneräisenä on myös The Selected Letters of Philip K. Dick 1980-1982.
MIettisen Pitkäjanoa. Mainio kirja ja helposti tunnistettavia tuttuja!
onpas kökösti kirjoitettu
tämän jälkeen tulossa
Last edited by barton_funk (21.09.2010 12:50)