You are not logged in.
http://en.wikipedia.org/wiki/Trumans_Water
ainakin 2 ekaa levyä on loistavia
EDIT: soul-junk lisätty otsikkoon
Löytyy SPASM SMASH XXXOXOXOX AND ASS...cdärränä mut kuitenkin
Kylhän tuo joskus toimii, ku haluu hysteeristä kamaa
Sit mainio Skyjacker 7"
Vielä muistui mieleen joku Roskilde-keikka, joka Mafiasta tuli aikanaan. Keikka päättyi ilmotukseen, että ei voi tulla enää encoree ku laulajalta meni ääni. Voi olla, et aika kultaa muistot, mut so not, niinku Psyko sanois
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Helvetin hyvä bändi. Ja ei ole kyllä yhtään ainakaan mulla aika syöny tehoa näistä.
Kyllä mä laskisin täyspitkistä kolmoslevyn eli Godspeed The Punchilinen vielä ihan yhtä loistavaksi ku pari ekaa, ja oikeastaan Milktrain to Paydirtinkin, sen jälkeen tuli muutama laimeampi levy, joskin ihan ok nekin. Ylitsepursuavan hysteeristä kitarointia ja yleistä venkoilua. Samaan aikaan levällään mut tiukasti kasassa.
Ne improjutut (Godspeed the Static, Hemorrhage ja Vortex) menee vähän ohi, ja 2000-luvulla tehdyt levyt on kuulemati.
Ja siis mitä, näiltä on ilmestynyt just uus levy??? Hieno kansi, taas:
Taidanpa pistää tilaten ja jos samalla kyttäis discogsista vähän noita puuttuvia.
Ja nää olis kiva nähdä livenä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Eiks tää kuulus tonne raskaamman puolelle
Tuo uusi O Zeta Zunis lp olis Secrectly Canadienin distrossa $12.50 + varmaan aika paljon posteihin. Löytyskö kimppatilaajia?
Eiks tää kuulus tonne raskaamman puolelle
vois kyl olla, siirränkö? pavement ja polvohan on jossain määrin olleet aikanaan vertailukohteita, mutta on kai tää hiukka raskaampaa? oudompaa ainakin.
harmittaa vieläkin kun en hankkinu vinyylinä spasm smashiä sillon ku sitä halvalla sai (olikohan) spinefarmista kun ne oli siinä missä äxä nykyään, cd-versio siis vain löytyy. jokunen vanha seiskatuumainenkin löytyy ja joku niistä improjutuista ja sinkkukokis ja onhan noita, pitääkin kaivaa esille.
uuden levyn pimppatilausta vopis harkita jpp
Mun puolestaa tää on raskaampaa -kamaa; sen verran epäkeskoa mökeltämistä kyseessä.
Mulla on Of thick tum, joku toinen pitkäsoitto ja 10xmy age EP. Noi pitkät on kyllä hyviä; niistä kuulee kuinka tiukasti bändi soittaa tota sotkua. Edes vinkuvokaalit ei ärsytä.
Vielä muistui mieleen joku Roskilde-keikka, joka Mafiasta tuli aikanaan. Keikka päättyi ilmotukseen, että ei voi tulla enää encoree ku laulajalta meni ääni. Voi olla, et aika kultaa muistot, mut so not, niinku Psyko sanois
1995? Olin paikalla, mutta tota ilmoitusta en muista...
Last edited by tomitarmo (17.09.2010 17:28)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
tässä vois varmaan muistella myös soul-junkia joka oli siis sen laulajan joku soolohomma, ehkä häröintä gospelia ikinä, tekstit vissiin melko suoraan raamatusta mutta musa ainakin aluksi melko lailla trumans waterin linjoilla, tosin ehkä enempi häröä ja vähempi rokkaavaa tai jotain. joku myöhempi levy (1955 muistaakseni) oli tosin lähinnä laimeahkoa drum'n'bassia niin ja kaikki levyt nimetty tietenkin trumanin presidenttiysvuosien mukaan, tosin ei tietenkään järjestyksessä. muistaakseni levy nimeltä 1952 oli mun suosikki, mulla on siitä cd-versio mutta kuulemma lp-versiolla on täysin eri biisit.
siirretäänpä yleisön pyynnöstä raskaampaan
Mulla on vaan toi SPASM SMASH... jonka hankin genen suosituksesta jo vuosia sitten. Tykkäsin siitä jo silloin, mutta sitten jotenkin unohdin täysin tuon olemassaolon. Nyt viime aikoina olen taas kuunnellut tota aika paljon. Se venkoilu on päivästä riippuen joko aivan vitun hyvää tai sitten vitun rasittavaa. En varmaan kovin montaa kertaa ole levyä kerralla alusta loppuun kuunnellut. Pitäis varmaan nyt vihdoin hankkia muitakin kuultavaksi.
Eikös näillä ollut joku vanha pappa hakkaamassa rumpuja? Vieläköhän se vaan jaksaa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Eikös näillä ollut joku vanha pappa hakkaamassa rumpuja? Vieläköhän se vaan jaksaa.
vai sotketko pavementiin?
uuden levyn pimppatilausta vopis harkita jpp
Hyvä!
harmittaa vieläkin kun en hankkinu vinyylinä spasm smashiä sillon ku sitä halvalla sai (olikohan) spinefarmista kun ne oli siinä missä äxä nykyään
Tajusin vasta nyt että mähän ostin nimenomaan tuolta spinefarmin halpislaarista Godspeed The Punchlinen lpnä! Makso muistaakseni 39 markkaa! Sieltä tuli löydettyä samaan hintaan vaikka mitä, Big Blackia, Buttholea jne.
Tokihan joku Spasm Smash lol apua xdxdxd and jumalauta mikä mötkö on parhaimmillaan (etenkin Good Blood After Bad - Rations - Death to Dead Things -kolmikko, uuh) edelleen parasta ikinä. Eihän ne YSÄRI INDIE ROKIN Trout Mask Replica -vertaukset mitenkään järjettömän kaukaa haettuja ole. Muut levyt jääneet pahasti sen varjoon, joku Of Thick Tum ehkä lähimpänä mut silti aika kaukana. Milktrain to Paydirt ei vieläkään uppoa yhtään.
This must be what jail / I will scratch
Mulla oli joskus parikin TW-älppäriä mut myin pois, teinkö väärin?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mullon/li yks enkä muista myinkö jo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
teit
tehty mikä tehty mut neuvon nuorempiani
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
huig kiilas mut hyvä pändi tämä, en tosin oikeesti usko et jaksaisin kaivaa levyjä huomenna kuunteluun mutta ajatushan se on tärkein
turston wrote:Eikös näillä ollut joku vanha pappa hakkaamassa rumpuja? Vieläköhän se vaan jaksaa.
vai sotketko pavementiin?
On näillä ollu joku vanhus rummuissa ainakin jossain vaiheessa, tarkistin eilen. Allmusicissa tais olla maininta.
no pl
Jean-Babtiste wrote:Vielä muistui mieleen joku Roskilde-keikka, joka Mafiasta tuli aikanaan. Keikka päättyi ilmotukseen, että ei voi tulla enää encoree ku laulajalta meni ääni. Voi olla, et aika kultaa muistot, mut so not, niinku Psyko sanois
-94, olin paikalla enkä muista ilmoitusta...
Ja gyl maar Spasm Smash on yhä ysärin kovimpia tupla-LP:itä, mut melkeinpä suurempi aarre hyllyssä on Thick Tumin alkuperäinen omakustanne-LP bändin piirtämillä uniikkikansilla
Joks mää muuten kerroin, että bändi oli lupautunut yhdelle kaavaillulle kansainväliselle Vugum-kokoelmalle, mut sit kun sekä Trumanit että VHK lähettivät vain keskitason biisejä, rojekti haudattiin. (Ainoa kotimainen olisi ollut Liimanarina, jonka biisien julkaisua saatiinkin sit odottaa toistakytä vuotta Lähiörokkiin asti.)
harry-irene teki sen taas
Aivan fantastinen bändi. Yllättävän paljon ollu sakkii tältki laudalt 'Kilden keikalla, huomioiden et teltta oli melkee tyhjä. Olikoha siel ees muita ku me ja ne muutamat sekoilevat tanskalaiset keesipunkkarit?
Meni kyl vahvasti elämyksen puolelle sekin "konsertti". Tiukoist seteist tms. muist näis yhteyksis hoetuist latteuksist nyt ei voi puhuu saman viikonkaa aikan ku tota keikkaa kuvaillaan, mut oli se ikimuistosen hieno. Erityisen voimakasta epä-shown tunnelmaa loi se yks jäbä joka 98% keikan kestosta vaan löntysteli ympäriinsä laval ja otti yleisöst valokuvia!
Ja ketjussa mainittu Soul-junkhan rupes sittemin duunaan kokeellist uskis-räppiä. Eikä edes yhtään hassumpaa sellasta!
Ja siit ilmotuksesta -- et oliko sitä vaiko eikö -- sanoisin minä, et jos laulajalt joku meni, ni lähinnä kait sit taju (tai järki).
tomitarmo wrote:Jean-Babtiste wrote:Vielä muistui mieleen joku Roskilde-keikka, joka Mafiasta tuli aikanaan. Keikka päättyi ilmotukseen, että ei voi tulla enää encoree ku laulajalta meni ääni. Voi olla, et aika kultaa muistot, mut so not, niinku Psyko sanois
Jep, -94 se oli. Trumans Water-kuva löytyi tuon vuoden dia-kuvien seasta. Samana vuonna Roskildessa soitti kuvien perusteella näköjään mm. myös No Means No, Tindersticks, Yo La Tengo ja Stereolab. Täytyiskin skannailla noita vuosien varrella napsittuja dioja jollain ilveellä helpommin katseltavaan muotoon.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Huomasin, että mulla on kolme näiden levyä hyllyssä Hyvältä kuullostivat
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
harry-irene wrote:tomitarmo wrote:Jean-Babtiste wrote:Vielä muistui mieleen joku Roskilde-keikka, joka Mafiasta tuli aikanaan. Keikka päättyi ilmotukseen, että ei voi tulla enää encoree ku laulajalta meni ääni. Voi olla, et aika kultaa muistot, mut so not, niinku Psyko sanois
Jep, -94 se oli. Trumans Water-kuva löytyi tuon vuoden dia-kuvien seasta. Samana vuonna Roskildessa soitti kuvien perusteella näköjään mm. myös No Means No, Tindersticks, Yo La Tengo ja Stereolab. Täytyiskin skannailla noita vuosien varrella napsittuja dioja jollain ilveellä helpommin katseltavaan muotoon.
Jaa...Vopite olla, että aika kultaa "muistot" (juu ei köyhänä teininä minnekään Roskildeen reissattu). Saatto olla toki joku muukin festari, mut so not. En nyt usko, että ihan kokonaan keksin moista tarinaa omasta päästä, mut ehkä totuus on jossain välimaastossa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kyllä mä laskisin täyspitkistä kolmoslevyn eli Godspeed The Punchilinen vielä ihan yhtä loistavaksi ku pari ekaa, ja oikeastaan Milktrain to Paydirtinkin, sen jälkeen tuli muutama laimeampi levy, joskin ihan ok nekin.
Tulipa ostettua Fragments of a lucky break vinyylinä kun löyty Keltasesta Jäänsärkijästä käytettynä - voi hitto täähän oli paljon parempi ku muistin, ja tosi paljon enempi ku ihan ok. Tosi skarpit soundit, pari aika ilmeistä Beefheart/Trout Mask Replica-fanitusbiisiä mukana, ja poskettoman hienoa kitarointia läpi levyn. On tää kyllä helvetin hyvä bändi.
Jaa voi vittu nää on sit ollu viime vuoden lopulla mm. Berliinissä keikalla.