You are not logged in.
joo semmosta että olishan sitä voinu tuopin tai kaxx jättää tossa vaiheessa kumoamatta niin saattais musastakin olla jotai muistoja... tai siis että hyvä hulinameininki toki päällä, heiluin ihan sikana siel jossain eturivin ja lavan välissä ja hauskaa oli. ja nyt on tullu mieleen et melkeinpä kiinnostais joku levykin hommata, vaik se uusin jos vaikka palautuis piisit mieleen kun niitä ne varmaan soitti. forsstolla tais olla nettikaupassa joku toinenki ep myynnissä että en kaipais paljoa painostusta niin tilausta saattais lähtee sinnepäin wink wink...
lol apua
forsstolla tais olla nettikaupassa joku toinenki ep myynnissä että en kaipais paljoa painostusta niin tilausta saattais lähtee sinnepäin wink wink...
Onhan siellä parikin titteliä vielä ostettavana...
http://www.ifsociety.com/artist.php?id=15
OSTA!!!
Tero saatana, s'olet gay!
Kyllä keikat toimii, harmi vaan kun ovat vielä melko aikaisin, näitten aikoihin ois hyvä hankkia sellainen kunnollinen rähinäkänni päälle
joo laitan forssto meiliä kohta.
joo forssto, chk-chk-chekkaa meilis, tilailin pari ep:tä
taidan jättää pitkäsoitot vielä tuonnemmas, kattellaan
[quote:1f5ef4fa31="HUIG"]Kyllä keikat toimii, harmi vaan kun ovat vielä melko aikaisin, näitten aikoihin ois hyvä hankkia sellainen kunnollinen rähinäkänni päälle
[/quote:1f5ef4fa31]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Näin tuon Giuliani-EP:n joskus Lappeenrannassa parilla hassulla eurolla, mutta jäi ostamatta. Nyt varmaan kannattaisi?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Näin tuon Giuliani-EP:n joskus Lappeenrannassa parilla hassulla eurolla, mutta jäi ostamatta. Nyt varmaan kannattaisi?
no kyl
taas soi tää giuliani-ep, eihän tästä saa tarpeekseen
hello? is this thing on?
spåm
kylhän toi on iha jees, mut kyllä giuliani on vielä ylittämätön.
näilt on kai joku uus levy tullu tai emt, ketä kiinnostaa?
Kuuntelin ja oli ihan tsees.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kelpo Happy Mondays meininkiä tämä piisi uudelta levyltä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.