You are not logged in.
ai hurja
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Mää oon ajanu pari kertaa Ylöjärven keskustan läpi ja nyt oon Tampereella
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Mä oon käyny Akun tehtaalla.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
joskus tuli teemalta sellanen akustinen keikka näiltä, ehkä pari vuotta vanha. ihan uskomattoman tyylikästä menoa. helvetin hyviä soittajia nää äijät nykyään
[quote:9c3e51e174="TWISTED BITCH"]
ai hurja [/quote:9c3e51e174]
Parasta tuossa jutussa oli, kun todettiin "lue Eppujen maailmanvalloitussuunnitelmista lisää päivän lehdestä". Kun ton keikan yleisö kai koostui pelkistä ulkosuomalaisista...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jotenkin viime aikoina kuumottanut hankkia Eka, Akun Tehdas ja Tie Vie. Sen jälkeen lopetin harrastuksen, ehkä syystä.
Jotenkin viime aikoina kuumottanut hankkia Eka, Akun Tehdas ja Tie Vie. Sen jälkeen lopetin harrastuksen, ehkä syystä.
Tie vie on ainakin ihan hyvä... Noita kahta muuta en ole kuullut.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Viikonlopun mökkireissun innoittamana otin Spotifysta kuunteluun Maximum Jee & jee:n , kun ei oo pitkään aikaan kuullu taas tätäkään.
Science Fiction ja John Fogerty, parasta! Mut muutenkin täynnänsä huippubiisejä.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Maximum Jee & Jee
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:c83f803967="Feggy"]Jotenkin viime aikoina kuumottanut hankkia Eka, Akun Tehdas ja Tie Vie. Sen jälkeen lopetin harrastuksen, ehkä syystä.[/quote:c83f803967]
Tie vie on ainakin ihan hyvä... Noita kahta muuta en ole kuullut.
ne 2 muuta on mun suosikit
martti syrjä täytti eilen 50
Jaa tämä oli sopivasti ylhäällä...
Ainahan olen Epuista enemmän tai vähemmän tykännyt, mutta viime viikolla tuli sellainen fiilis, että vois oikeastaan hankkia muitakin levyjä Kahdesannen ihmeen seuraksi. Ja tykkään kyllä tosiaan niistä uudemmistakin biiseistä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kahdeksas ihme -levyn materiaali on erittäin taidokasta suomirokkia. en ole levyä yli kymmeneen vuoteen kuunnellut, mutta koskaan en oo osannu ajatella musassa olevan vikaa.
Mulla oli 2000-luvun alkupuolella usein messissä mixtape, jossa oli Godspeedia, kaikkee muuta sittemmin unohtunutta post-rockia ja viimeisenä biisiniä Eppujen "Tien päällä taas"
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mielenkiintoista miten Eput ovat olleen monien mielestä niin epä-punk ja kaupallinen, mutta tätä kautta itseasiassa tietyllä tapaa olleet paljon enempi punk kuin monet jotka ovat vain imeneet itseensä valmiin pukeutumis ja ajattelumallin.]
Hehe, ikiklassikkoteoreema! Näin on aina pystytty perustelemaan mikä tahansa punkimmaksi kuin mikä tahansa punk.
Täten esim Jean S on epäilemättä "tietyllä tapaa" punkimpi kuin esim Kaaos?
Kahdeksas ihme = paras suomalainen AOR-levy.
No tässähän se onkin jo sanottu.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tuli nähtyä nämä livenä vuonna 85.
Vitum gloorihuntteri-n00bit
Oisit tullu kattoon -78 sisäsavolaiselle tanssilavalle, kun paikalliset kännijuntit käy tönimässä meitä Kuopio-cityn trenditeinejä ja haukkumassa "vitun punkkareiksi".
Nousispa spede haudasta ja lähtis megeen mc:ksi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oon hippityttö nelkytkaks
lol apua
ultravox
hei käykääs kaikki anttilassa hakemassa jackpot-boxi hintaan 10 egee, eihän noista muista väliä, mutta ykköslevy on semmoinen hittiparaati että oksat pois, ja hiteillä tarkoitan tässä siis hyviä biisejä.
lol apua
ultravox
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tota noin, olisko kellään heittää mulle aku syrjän kappaletta "ringo ja aku" mp3-muodossa?
mulla kun on se vain vinyylillä ja sehän on yksi maailmanhistorian hienoimpia biisejä, sanathan siihen teki juice
EDIT: no ei väkisin, rippasin youtubesta
Tamperelaiset huomio! Vuonna 85 -elokuvan kuvaukset ovat ohi katso traileri
Vuonna 85 -näytelmää manserockista on esitetty vuodesta 2006 alkaen Tampereen työväen teatterissa.
Suuren suosion saanutta tarinaa on kuvattu helmikuusta alkaen elokuvaksi. Kuvaukset saatiin päätökseen kesäkuun puolivälissä. Neljäkymmentä työpäivää kestäneet kuvaukset tapahtuivat pääosin Tampereella ja Nakkilan Villilän studioilla. Vuonna 85 on tarina Lokomon duunareista, värikkäästä kaveriporukasta, jota unelmat ja kyltymätön elämänjano vievät keskellä vauhdikasta vuosikymmentä.
Timo Koivusalon ohjaaman elokuvan pääosissa nähdään mm. Reino Nordin, Malla Malmivaara, Mikko Nousiainen, Miina Maasola, Heikki Silvennoinen, Jussi Lampi, Jari Salmi, Topi Kohonen, Martti Syrjä, Pate Mustajärvi ja Tapio Liinoja.
Elokuvassa kuullaan Juice Leskisen, Eppu Normaalin ja Popedan musiikkia.
Elokuvan ensi-ilta on 28.12.
^Huh-huh, aikamoinen roskasäkkien kokoontuminen.
:center:
Oon viime päivinä kuunnellut todella paljon Valkoista Kuplaa, hieno levy
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Eput on päässy Wiren uusimpaan numeroon
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Eput on päässy Wiren uusimpaan numeroon
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?