You are not logged in.
Sivunvaihdolle peuk, mistä lie kyse mut luulin et tää on kuvatopikki
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Åhå hymiö ja piti olla konfutse lol apuva
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Juu, dorka äijä(ja akka), mut toi tossa kuvassa on joku muu kauheen näkönen dude.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Katy Perry riisui lukiolaisten edessä
Katy Perryn yllätyskeikka alkoi räväkästi, kun suosittu laulaja riisui tiukan cheerleader-asunsa ja heitti sen opiskelijoiden sekaan.
näitä parodiavideoitahan on ihan saatanasti mut tää on silti ehkä ygönen
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Katy Perryn rinnat olivat liikaa lastenohjelmaan
Laulaja Katy Perry - tai pikemminkin hänen rintavarustuksensa - sai pienten lasten vanhemmat kapinaan.
Katy Perry teki kappaleen Suomessakin nähtyyn piirrossarjaan Sesame Street.
Hän teki jo valmiiksi puhdistetun version hittikappaleestaan Hot N Cold . Kohtauksessa laulaja esiintyi avoimessa mekossa yhdessä piirroshahmojen kanssa.
Se oli tarkoitus esittää ohjelmassa uudenvuodenaattona.
Kappale päätyi YouTubeen maanantaina ja se on kerännyt jo lähes puolitoista miljoonaa katsoja.
Lasten vanhemmat alkoivat pommittaa Sesame Streetin tekijöitä ja ohjelman tuottajat ovat päättäneet, ettei kohtausta esitetä televisiossa, kertoo TMZ.
Yksi vanhempien kommenteista oli tällainen:
- Lapseni haluavat nyt maitoa.
TOO MUCH BREAST ON SESAME STREET! THIS KATYPERRY IS MOST STRANGE MUPPET DRUNK HULK EVER SEE!
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
OK, I take back anything positive I may have said about Katy Perry. This is, officially, music for fucking morons: http://bit.ly/abXXZK
Alas I can no longer remain blind to her compound awfulness simply on the grounds that she has an impressive pair of knockers.
Täytyy kyllä myöntää uuden levyn nimikappaleen olevan parasta, mitä olen hältä kuullut. Se ei tosin ole paljon se.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Parempi ku Hot n Cold?
en ole kolmekybänen emoboy
Ehdottomasti, sillä jostain syystä ensimmäinen kappale (You change your mind / Like a girl changes clothes / Yeah you, PMS / Like a bitch / I would know) aiheuttaa niin ylitsevuotavaa raivoa, että koko kappale minulle on täysin kuuntelukelvoton.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Hot n' Cold on kamala biisi, kaikki ekan hittilevyn biisit on perseestä. I Kissed A Girl menee ihan sinne huonoimmat biisit ikinä -mappiin. Uudelta levyltä olen kuullut pari, kaikki törkeen hyviä. Nimibiisi on pitkästä aikaa kunnon draamaa kunnon aiheesta, ja California Girls oli tosi hyväntuntuinen kesähitti. Ipodissani on parikin eri miksausta. Snoop Dogg on tossa yhteydessä vaan harmillisen turha vierailija, paitsi ilman sitä ei olis sitä Katyn ihanaa "mmmha"- kohtaa.
Mediapersoonana ja ikonina tää on ärsyttävä. Musiikilliset arvot kunniaan ja vähemmän noita iltalehtien linkkejä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
hot'n'cold on ihan jees vaikka baseballs yritti sitä pilata
Seksikäs nainen, joka teki vuoden 2008 parhaan biisin. Lisää noita iltalehtien linkkejä. Kademieliset akat, Susanna Gardströmistä haaveilevat lantavarpaat, turkulainen ujopiimä ja muut nynnyt, jotka eivät uskalla unelmoida, voi painua vittuun topikista.
I Kissed A Girl -kappaleella maailmanmaineeseen noussut laulaja Katy Perry iski vitsillään vyön alle The Simpsons -ohjelman erikoisjaksossa.
Simpson-hahmot esiintyivät nukkeanimaatiossa yhdessä Katy Perryn kanssa ohjelman erikoisjaksossa.
Kaikki tuntui sujuvan uutistoimisto Splash Newsin mukaan hyvin lähes ohjleman loppuun saakka. Katy lauloi joululauluja, mutta ohjelman lähestyessä loppua Moen nukkehahmo yritti suudella Katyä suulle. Moe ei kuitenkaan ylettynyt.
- Suutelin sinua vain napaasi, pettynyt Moen hahmo kertoi.
- Se ei ole kyllä napani, mutta älä lopeta, Katy Perry vitsaili rennosti juuri, kun ohjelman lopputekstit ilmestyivät ruutuun.
Hailataan ja bailataan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kun taas...
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.