You are not logged in.
Hyvä sivunvaihto, vitun kusipää. Nyt kukaan ei kato tota mun postaamaa videota.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hrmis halus sanoo, että:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hei, muistaaks joku missä ohjelmassa Heikki Kinnusella oli niitä pianonsoittosketsejä? Mieleen on jääny joku, jossa se istuu soittimen ääreen, asettelee frakin helmoja ja kaivaa sit povarista keskisormen yleisölle.
^ en muista
mut kastoihan kaikki eilen ohjelman yksi lensi yli marin pesän?
enpä muista koska olisin nähnyt yhtä myötähävettävää hakamussuttelua
Hei, muistaaks joku missä ohjelmassa Heikki Kinnusella oli niitä pianonsoittosketsejä? Mieleen on jääny joku, jossa se istuu soittimen ääreen, asettelee frakin helmoja ja kaivaa sit povarista keskisormen yleisölle.
Luulen, että oli Soitinmenot tai Älywapaa palokunta tai molemmat. Noissahan oli myös "onks Viljoo näkyny?" jutut ja Erkki Saarelan Pastori Silli
ei yhtään spämmiä parhaasta suomalaisesta komediasarjasta
pannaan nyt vaikka tää http://www.youtube.com/watch?v=WOgzw9oUZaI
"Yksi lensi yli Marin pesän oli pääosin kauheeta paskaa" -späm!
Pulkkinen tuntui jo back in the days vähän kiusalliselta. Pitäis varmaan koettaa uusiksi.
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
;peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tää kyllä tavoittaa jotain olennaista noiden artistien julkisista persoonista. Etenkin Juicen kohdalla. Davea taas esitetään ihan väärin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Toi on kyllä ihan sairaan nero sketsi.
Paras.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miksei Youtubesa oo sitä Ugrilampaitten "Alavieskassa nähty ulkomaalaisia" -sketsiä
Studio Julmahuvi tulee huomenna Yle Areenaan. Uusitaan myös tv:ssä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.