You are not logged in.
Onko ne kaikki istumarivit käytössä? Jos permanto on seisoma, niin ei kai ekasta/tokasta istumarivistä näe kovin hyvin?
Onko ne kaikki istumarivit käytössä? Jos permanto on seisoma, niin ei kai ekasta/tokasta istumarivistä näe kovin hyvin?
Kokemusta on... Antony & The Johnsonsin tokan Suomen keikan kattelin permannolla seisseiden niskoja ja perseitä katsomon ykkös-riviltä. Voi vittu että vitutti! Nyt on paikat sentään 11 rivillä, eli jotain toivoa keikan seuraamiseen lienee olemassa....
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Loppuunvarattu
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
nyt sen sitte näkee... yläkatsomoon jemikseen
permannolle pillittämään
Jäikö kukaan ilman lippua? Minulla olisi ylimääräiset.
joo kyllähän fanipojan täytyy eturivissä seistä
edit: varasin toki 5 lippua, kuten pari kaveria myös, jos joku tarvii niin täältä todennäköisesti irtoo.
Last edited by ydinaukio (06.09.2010 13:09)
Näyttäs tulleen lisää lippuja myyntiin. Pistääköhän Tiketti noita ripotellen myyntiin...?
organizing the boy scouts for murder is wrong
En ostanut
jos jollain on lippu varattuna niin kelpaa mut eipä se maailmaa kaada jos ilman jää, miten vaan
Näyttäs tulleen lisää lippuja myyntiin. Pistääköhän Tiketti noita ripotellen myyntiin...?
Ihmiset varanneet viisi ja sitten lunastaneet vähemmän ja näin palautunut myyntiin?
Taas loppuunvarattu.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
jos jollain on lippu varattuna niin kelpaa mut eipä se maailmaa kaada jos ilman jää, miten vaan
Sama.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
janne m. wrote:Näyttäs tulleen lisää lippuja myyntiin. Pistääköhän Tiketti noita ripotellen myyntiin...?
Ihmiset varanneet viisi ja sitten lunastaneet vähemmän ja näin palautunut myyntiin?
Ehkä.
noiseidea wrote:janne m. wrote:Näyttäs tulleen lisää lippuja myyntiin. Pistääköhän Tiketti noita ripotellen myyntiin...?
Ehkä.
onhan se mahdollista
voisko ylimääräisiä varanneet forumistit vähitellen ilmoittautua, täällä ollaan jonossa, taidan olla just ennen hassuttelijaa
Ostin seisomokatsomosta ku ei ollu mitään tietoa että kannattaako sinne vai parvelle.
Varikset komentavat
eli kellään ei sitten ollutkaan ylimääräisiä varauksia, kiitti vaan
Ostin useamman lipun, mut en vielä tiedä keitä mun kanssa tulee mut jos jää ylimääräisiä ni saat multa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
ok kiva
Mulla on! Voin laittaa vaikka facebookin kautta varausnumeron. Löytyy lippua Tiketin kautta hattuhyllyltä tai Lippupalvelun kautta vähän paremmilta paikoilta.
wau, oisko sellanen parempi paikka sitten
Onko porukalla tapana varata varmuuden vuoksi aina se viisi lippua ja sit tsekkailla ketä saa seuraksi? Joskus ihmetellyt kun muutama kaveri tosi systemaattisesti tekee tuota, vissiin sit yleisempää kuin ajattelinkaan.
Voisko tästä vetää jonkun yhteyden siihen börjen väittämään että suomikeikoilla on usein väsynyt meininki yleisön puolelta, että ei mikään ihme kun jengi raahaa sinne kavereitaan jotka eivät ole edes sen vertaa kiinnostuneita bändistä että viitsisivät oma-aloitteisesti hankkia keikalle lippuja
mun mielestä ihan reilu tapa ainaki täällä foorumilla, ite tosiaan yritin ysiltä tikettiin mut ei pelannu, eikä myöhemminkään onnistunu, en tosin tajunnut että ne on myös jippupalvelussa myynnissä. ja kylhän noi vapautuu sit jos ei niitä lunasteta et ei tossa mun mielestä mitään erityistä ongelmaa. pahempi se jos ostetaan ne liput ja laitetaan huuto.nettiin tms.
Onko porukalla tapana varata varmuuden vuoksi aina se viisi lippua ja sit tsekkailla ketä saa seuraksi?
me tehtiin porukalla silleen et kaikki varas useampia lippuja et joku sit saa varmasti kaikille. tää keikka oli poikkeustapaus.
No kunhan naljailen!! Vaikka siis olen mä tuota joskus ihan ittekseni ihmetellytkin, että ku tosiaan muutama kaveri niin systemaattisesti tekee sitä, että ku niillä on tiedossa kaverit keitä ne miettii seuraks ni eiks olis kätevämpää kysyä etukäteen jne.
mut toihan on just fiksua kun ei sitä koskaan tiedä saako lippuja, ei oo sit häikäilemättömien trokareiden armoilla, ja jos ei ota turhia lippuja niin sit kun varaukset raukeaa niin muulla porukalla on taas paremmat mahdollisuudet saada jiput
tossa siis ilmeisesti ainakin yksi vielä vapaana, tarttiko hassuttelija vai saiko jo?
En oo saanu. Voisin mä ottaa
Last edited by Hassuttelija (06.09.2010 23:00)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.