You are not logged in.
Kun ei täällä ole vielä mainosteltu:
Paanpa: Avaruuspukuinen mies (lvjcdr019 cdr) Viimevuotisen täydellisen poplevyn jälkeen Paanpa suuntaa uudella albumillaan kokeellisemmille kiertoradoille. Vanhoista Ufoaika-lehdistä ammentava kokonaisuus luo kaihoisan nostalgisen katsauksen aikaan, jolloin ufot olivat vielä ufoja. Popmelodiat ovat yhä jäljellä, mutta nyt suuremman osan levystä vievät äänikollaait, noisevaikutteet ja Ufoajasta luetut tekstit.
Hinta on jälleen naurettava 4 euroa. Vanhojakin julkaisuja saa tilata.
www.luovaja.com tai viestiä suoraan minulle.
Last edited by Jaakob (07.06.2010 20:41)
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Ufoajat! Pitäis varmaan pläjäyttää tää levy. Vai pistetäänkö vaihtarix ku ei o rahaa millä ostaa.. yhyy
Vaihtarit käy lähes aina. Ei muuta kuin tarjoamaan!
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Mää voisin vaihteeks maksaakin jotain, joten lähetäppä tilinumeros
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Grey Park: Wet Amen (lvjcdr021 cdr) Yksi 32-minuuttinen jami: "Me olemme päättäneet elää täysin nykyisyydessä. Kokien joka hetken hyvänä ja tietäen, että tulevaisuus on iloa täynnä, kirkas ja turvattu. Me olemme yhtä maailmankaikkeuden kanssa, nyt ja ainaisesti."
4 postikuluineen
Last edited by Jaakob (08.08.2010 14:52)
Mulle yksi kiitos!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
mulle kans
Saatiinpa tämäkin mötkö ulos!
Spring Is A Place in The Space (lvjcdr020 cdr) Jonkinsortin viisivuotiskokoelma juhlistaa kevättä syksyllä ja tarjoilee tämmöistä:
1. Yölaulajat: Intro: Praesens 1:57 (yhden pöytäkunnan live Jyväskylän Praesens-klubilla 2005)
2. Grey Park: Stardustinhoffman 18:25
3. Keijo: Stars Are Shining 5:30
4. Ville Moskiitto: May Day in Whale's Mouth 13:08
5. Bearly Queen: (no one Will Notice If It's) Spring in Space 7:12
6. Paanpa: Ulkoavaruuden kuningatar 3:32
7. Parlay: Thoughtful Solitude at Oceanus Procellarum 14:13
Eli avaruusjammailua, minimalismia, poppailua, Tangerine Dream -henkistä tunnelmointia ja Sun Ra -bluesia, ei välttämättä tässä järjestyksessä.
4 postikuluineen
Last edited by Jaakob (04.09.2010 22:00)
Mulle yksi kiitos!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Lol, meinasin laittaa ton hymiön mut sit muistin et tällä nikillä en käytä hymiöitä :roll
Hymiöt sucks, man.
Ja nyt Jaakob pukkaa sen Vapaa-levyn ulos niinkuin olis jo, tämä on käsky!
Tommottei:
Kospel Zeithorn: Tunneli (lvjcdr023) ambienssia kaupunkilaiseen makuun ja Mos Eisleyn Cantinan pikkutuntien jatsipiano
The Insane Birds: Pyhitetty kääntöpiiri (lvjcdr024) hartaasti haudutettu mielipuolilinnunmuna
Molemmat ovat rehellisia cdr:iä eikä mitään vittumaisia kasetteja, joita joutuu kelailemaan ja jotka on hankala muuttaa lenkkeilymusiikiksi iPodiin.
4 euroa kipale posteineen, molemmat yhteishintaan 6 euroa täkäläisille. Ja kun tilaa vanhempiakin juttuja, saa lisää alennusta. Mitäpä näitä nurkissa pitämään.
Last edited by Jaakob (10.07.2011 10:32)
Tilasin
Fuck this shit!
KANSALAISHARHA
Poikkitaiteellinen paketti on nyt saatavilla! Ihan kuin Lauri Väinölän 21-sivuinen absurdistinen novelli pöytien sytyttelystä ja petrimaljaan syljeskelystä ei riittäisi, sillä samaan pakettiin tarjotaan myös lähes 40-minuuttinen cdr Kospel Zeithornin krautrock-henkistä mielenkohotusmusiikkia!
Näytteitä sekä tekstistä että musiikista löytyvi täältä.
Hintaa setillä on 10 euroa postikuluineen.
www.luovaja.com
luovaja@luovaja.com