You are not logged in.
Penkki, puu ja puistotie :itku:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Vanha japsipunkki. Gas Tunk, Gauze, GISM jne.
Kalevala recordsin jotku jutut:
http://rippedinglasgow.blogspot.com/201 … cords.html
#1 The Fuckers - Sexy Roy Orbison
#2 Draculas Daughter - Candy
#3 The Daytonas - Faster, Gimpo, Faster, Kill! Kill! Kill!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kalevala recordsin jotku jutut:
http://rippedinglasgow.blogspot.com/201 … cords.html#1 The Fuckers - Sexy Roy Orbison
#2 Draculas Daughter - Candy
#3 The Daytonas - Faster, Gimpo, Faster, Kill! Kill! Kill!
Oho joo. Noi pärisee!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Zola Jesus - Stridulum II
Luulin, että tämä on taas joku näistä uusista hipsteribändeistä, mutta eihän tässä ole trendikkyydestä kyse lainkaan. Vahvat Siouxsie vibat tästä kyllä välittyy. Levy kuunneltavissa mm. täällä tai spotifyssa.
bzort glorf bööth
Triffidsiltä on aiemmin tuttu joku toinen kokoelma ja Calenturen omistan, mutta kun ei ole bändiä tullut aikoihin kuultua, niin pääsi näiden biisien hyvyys potkaisemaan kunnolla.
Hell of a Summer tässä loppukesän ratoksi soi
Zola Jesus - Stridulum II
Luulin, että tämä on taas joku näistä uusista hipsteribändeistä, mutta eihän tässä ole trendikkyydestä kyse lainkaan. Vahvat Siouxsie vibat tästä kyllä välittyy. Levy kuunneltavissa mm. täällä tai spotifyssa.
Tuo eka Stridulum ainakin on helvetin hyvä. Jotenkin mennyt ohi että kakkososakin tullut jo, pitääpä tsekata.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Roky Erickson nyt ja ikuisesti
+
Joose Keskitalo: Saimaan rannalla
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
"A repo man's always intense"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
metallica - for whom the bell tolls
bändin parhaan levyn paras biisi. tässä on onnistuttu kaikessa. rakastan sitä säkeistön "riffiä", joka ei edes ole mikään riffi, vaan kulloinenkin sointu vaan pistetään aina soimaan jotenkin vittumaisella tavalla. hetfieldin äänikin on sekin vittumaisella tavalla jumalainen ja ulrichin rummutus on kaikessa yksinkertaisuudessaan nerokasta; saundit ovat oikeasti täydelliset; rummuista kuulee, että ne on äänitetty isossa tilassa, ne ovat fyysiseltä kooltaan saatanan isot ja niitä lyödään saatanan lujaa. tästä ei musiikki parane.
niin ja tää tuli taas mieleen:
Jollain kuuntelukerralla taisi käydä mielessä kämpän hajottaminenkin.
jaga jazzist: book of glass
ei voi käsittää.
Nipan Cortez The Killer tietty. Aika jepua, että on kuullut tämän livenä.
Vuoden nuori muotoilija.
Candy Claws. bändin nimi vois olla ehkä kyllä paskinta-topicissa mutta aika mukavan oloista kerroskakku-ambientkevytpsykedreampoppia. pystyn maistamaan kermavaahdon. nam.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Terry Reid ja Theo Parrish
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Black Sabbath
bzort glorf bööth
The Jim Jones Revue
jääpalat, kissanpennut, sammenlypsäjät, niagaran putoukset, pizzankannat ja tummat lakanat ja slint on ollut maailman kovin bändi viimeisen viikon ajan
luin sammenräpäyttäjät
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
David Bowien ja Princen nerokkuutta olen tässä hämmästellyt.
Lisäksi The Who- Live At Leeds, sairaan kova rokkilevy
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
love vigilantes!
Hittolainen mitä rokkia!
Kanerva
Varsinkin toi live
smaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan