You are not logged in.
Nyt kun bändi on tulossa esiintymään suomeen peräti kahdessa kaupungissa (05-09-06 Klubi Tampere, 06-09-06 Semifinal Helsinki), niin voisi ehkä tästäkin ketjun aloittaa.
Hyllystä löytyy ainoastaan Rare Wood, hyvä levy, joka ei kuitenkaan ihan parasta sunburnedia taida olla, tai ainakin se näyttää jakavan mielipiteitä. Levyn huippukohta on 13 minuuttinen jumitus Glass Boot.
Mutta sen sijaan ihan-vitun-loppuunmyyty-ainoastaan-älpeenä-julkaistu Headdress on alusta loppuun perkeleen kovaa hämyilyä.
Katsokaa vaikka tämä [url=http://brainwashed.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1018&Itemid=61[/url]videohaastis[/url].
Hienoa että tulevat Tampereellekin, matka tulee huomattavasti lyhyemmäksi. Kuinka paljon - sitä en vielä tiedä, mutta toivo elää.
Pitäis varmaan ennen keikkaa pyrkiä kuulemaan muutakin kuin Headdress.
This must be what jail / I will scratch
Mutta sen sijaan ihan-vitun-loppuunmyyty-ainoastaan-älpeenä-julkaistu Headdress on alusta loppuun perkeleen kovaa hämyilyä.
headdress tuli kylläkin ensin cdr-julkaisuna... (mulla on se ja myös vinyyli...) kivan funky meininki paikoin...
hyvä pändi, tosin levyt vähän vaihtelevia. nykyään tässä soittaa myös hush arbors -mies keith wood ja tässähän on vanha caroliner-mies phil franklin usein myös mukana, toivottavasti tulee myös suomeen...
jonkinmoinen läjä näiden levyjä löytyy hyllystä, en nyt muista mikä oli erikoisen hyvä, olisko ollut no magic man... vaatis enemmän perehtymistä, täytyy kertailla ennen keikkaa. wedlock on aika hieno tuplavinyyli jonkun bändin lähipiiriläisten häistä ja siellä soitetuista sessioista, tosin musiikillisesti olisi parantunut aika lailla tiivistämisestä.
sunflower press -lehdessä oli aivan tajuttoman kattava haastattelu näistä, sivukaupalla pientä tekstiä ja kuvia, suunnilleen jokainen tyyppi haastateltu lävitse.
mainitsenpa vielä franklin's mintin tähän lopuksi, samoja tyyppejä, phil franklinin biisejä, country-meininki ja oikeita biisejä mut rulettaa kybällä.
sunburned spåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
headdress tuli kylläkin ensin cdr-julkaisuna... (mulla on se ja myös vinyyli...) kivan funky meininki paikoin...
EI NÄY!
http://www.sunburnedhand.com/disco.html
Sekoitatko sen tuohon Jaybirdiin?
En tiedä kumpaan kaupunkiin näitä pitäisi mennä katsomaan. Kuopiosta pääsee yllättävän helposti helsinkiin. Vai pitäisikö mennä tampereen kautta helsinkiin? Riippuu siitä mitä muita esiintyjiä keikoilla on. Jos jonkun Circlen saisivat messiin niin huig!
Ja toivottavasti koulusta (amk) saa pari päivää vapaaksi suosiolla.
[quote:0b8aee6b19="psychocandy"]headdress tuli kylläkin ensin cdr-julkaisuna... (mulla on se ja myös vinyyli...) kivan funky meininki paikoin...
EI NÄY!
http://www.sunburnedhand.com/disco.html
Sekoitatko sen tuohon Jaybirdiin?[/quote:0b8aee6b19]
tosiaan, jaybirdiin sekoitin, sori, on niin samanlaiset nimet... (???)
(headdress-vinyylikin kyllä hyllystä löytyy...)
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
jossain luulen nähneeni tiedon lämppäreistä, ainakin tomutonttu oli toinen... en jaxa nyt etsiä.
jossain luulen nähneeni tiedon lämppäreistä, ainakin tomutonttu oli toinen... en jaxa nyt etsiä.
Shogun Kunitoki oli toinen. Ennakkotieto hinnasta oli 10e.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:fdc2d6af9d="psychocandy"]jossain luulen nähneeni tiedon lämppäreistä, ainakin tomutonttu oli toinen... en jaxa nyt etsiä.
Shogun Kunitoki oli toinen. Ennakkotieto hinnasta oli 10e.[/quote:fdc2d6af9d]
onko niin ettei semifinaliin myydä ennakkolippuja? taidan tulla makuupussin kanssa jo edellisenä iltana, on kuullut huhuja että "skenen" hypetetyt keikat myy loppuun alta aikayksikön...
[quote:94ef5ac359="noiseidea"][quote:94ef5ac359="psychocandy"]jossain luulen nähneeni tiedon lämppäreistä, ainakin tomutonttu oli toinen... en jaxa nyt etsiä.
Shogun Kunitoki oli toinen. Ennakkotieto hinnasta oli 10e.[/quote:94ef5ac359]
onko niin ettei semifinaliin myydä ennakkolippuja? taidan tulla makuupussin kanssa jo edellisenä iltana, on kuullut huhuja että "skenen" hypetetyt keikat myy loppuun alta aikayksikön...[/quote:94ef5ac359]
Ei ole mitään "skeneä" - skene on kuollut.
Mikä keikka muka olisi myynyt loppuun makuupussivauhtia?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mikä keikka muka olisi myynyt loppuun makuupussivauhtia?
kuulin että noiseidea oli jätetty taannoin rannalle ruikuttamaan kun tuli liian myöhään paikalle... jaa mut siinäkö "skene" sit kuolikin?
[quote:b3827e32c4="noiseidea"]Mikä keikka muka olisi myynyt loppuun makuupussivauhtia?
kuulin että noiseidea oli jätetty taannoin rannalle ruikuttamaan kun tuli liian myöhään paikalle... jaa mut siinäkö "skene" sit kuolikin?[/quote:b3827e32c4]
Ai se, no tultiin kyllä aika myöhään paikalle (eka oli jo soittanut), vaikka väenpaljous olikin aikamoinen ylläri. Ihmettelin kyllä, kun "Potlatchin näköistä" porukkaa (vs. perus-kruununhakalainen) tuli vastaan paikalle kävellessä. Siinä skenehypetys olikin aika mystinen juttu, koska ei mun mielestä yksikään esiintyjä ollut mitenkään niin skenehypetetty. Taannoinen Avarus etc. 6. linjalla taas ei vetänyt porukkaa mitenkään liikaa, vaikka sanoisin, että siinä hypetysmittari on kovemmissa lukemissa.
Mutta alkuperäiseen kysymykseen vielä, Semifinaliin ei tunnetusti yleensä myydä lippuja etukäteen, mutta Borbetumagus-keikallekin sai järjestävän tahon puolelta varattua. Varaus oli voimassa kello yhteentoista, jolloin sisään olisi päässyt muutenkin ihan hyvin. Ehkä skene ei ollut silloin niin kuollut?
tänään tuli postista viimeisin satsi 3lobed-yhtiön modern containment -sarjasta, mukana sunburned hand of teh manin mainio mini-cd "the mylar tantrum", inspiraationa invasion of the thunderbolt pagoda, ihan jees kiekko (ne 2 muuta oli wooden wand ja mv/ee & bummer road, en jaxa päivittää ostoxxia-topiccia kun on kaikki muutkin viimeaikojen jutut jääneet nyt sinne merkkaamatta, tämä nikkareille huomioitavaksi).
Tampereella lämppärinä Circle. Sinne.
Minulla on juuri tiistaina ilmeisesti joku koe, joten voi olla aika vaikea lähteä aikaisin tampereelle. 17.20 näyttää menevän junavuoro ja se on joskus yhdeksän maissa perillä, joten siihen pyritään. Pahimmillaan en pääse ollenkaan.
Seuraavan päivän varmaan joudun lintsaamaan.
tää ja piple studies tänään
*cue ulvis*
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hyvähän tuo oli, välillä erinomainenkin...välillä taas väsymys vei hetkestä voiton...mut kannatti käydä.
Hyvähän tuo oli, välillä erinomainenkin...välillä taas väsymys vei hetkestä voiton...mut kannatti käydä.
kerro nyt vähän lisää vielä...
välillä oli vähän hauska, välillä vähän tylsä ja välillä join vähän siideriä...riittääkö?
No siis kovaa aavikkostoneria parhaimmillaan, välillä sitten kilkuttelu vei voiton. Välillä kun kahella kitaralla paahdettiin pitkään (toinen enemmän säröllisesti ja toinen kunnon velvet underground-soundia) ja siitä sitten vähän fonia tms (en nähnynnä kunnolla) toisen kitaran tilalle, toimi aika hiton hyvin. Keikan alku oli aika hakemista, bänditreenit mjataaah??+ Ja välillä kuulostettiin joltain b-luokan black dicelta. Kai, emmätiä, VÄSYTTI.
Kukaan ei oikein tainnut tajuta paljoakaan heppujen hölisemistä, mitähän liimoja olivat haistelleet. Runpali ja puhallinnisti/kitaristi soittivat selkä yleisöönpäin, muilla naamapuoli esillä. Paljon levyi oli myynnissä mutta minkäs minä niistä muka oisin ostanu? Ja millä rasalla?
United pippel studiesilta puuttui tältä keikalta dave vokaaleista ja siksi vähän kärsi. Harppu oli hino, ja ekaa kertaa mukana soittanu runpali(?) oli aikasmoisen hyvä.
United pippel studiesilta puuttui tältä keikalta dave vokaaleista ja siksi vähän kärsi. Harppu oli hino, ja ekaa kertaa mukana soittanu runpali(?) oli aikasmoisen hyvä.
UBS-topicissa nämä... mut joo, kiitti kuvailuista.
Nyt kun olen perehtynyt hieman enemmän bändiin, voin sanoa, että Headdress ja No magic man ovat kummatkin aivan loistavia. Complexion on helvetin hyvä (tai ainakin A-puoli) ja Magnetic drugs on todella himmeää menoa. Koneella on vielä kuuntelematta Jaybird, joka on saanut paljon kehuja osakseen... Keikkaa odotan mitä suuremmalla mielenkiinnolla. Saisivat vaan soittaa ennen Circleä, koska Circlen jälkeenhän mikään ei kuulosta miltään.
EDIT: Odotan myöskin hemmetin isoa myyntipöytää; pakkohan näitä levyjä on saada omaksi ihan CD:n (tai vinyylin) muodossa.
EDIT: Odotan myöskin hemmetin isoa myyntipöytää; pakkohan näitä levyjä on saada omaksi ihan CD:n (tai vinyylin) muodossa.
on
hitosti kaikkea mutta ei ollu rasaa ostella, seiskatuumanen olis ollu sopiva formaatti mutta kympin hinta oli perseestä
hitosti kaikkea mutta ei ollu rasaa ostella, seiskatuumanen olis ollu sopiva formaatti mutta kympin hinta oli perseestä
jos se oli se tupla?
yhelt se näytti...
Onko kenelläkään tietoa onko Chris Corsano mukana kiertueella?
Ei kai, tämmöistä oli ainakin lontoossa:
"s'botm (as i like to call them) were superb, really really tight, they played for about 2 hours with an 8 man line up including mick flower & briget hayden of vibracathedral orchestra & the guy from hush arbors. fantastic. my favourite moments were when phil franklin took to the drum stool."
nyt -liitteessä oli otto talvion pieni juttu tosta keikasta. täytyy varmaan mennä ajoissa ettei media-assarit kerkeä täyttämään tupaa. muutenkin vitutti se "tää on niinq tosi zegoo muzaa" -asenne.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
[quote:81acc04c1d="Phlegm"]Ei kai, tämmöistä oli ainakin lontoossa:
"s'botm (as i like to call them) were superb, really really tight, they played for about 2 hours with an 8 man line up including mick flower & briget hayden of vibracathedral orchestra & the guy from hush arbors. fantastic. my favourite moments were when phil franklin took to the drum stool."[/quote:81acc04c1d]
tämmöset siellä kuulemma soittaa suomessa:
Moloney, Schneiderman, Michael K, Thomas, Franklin, Richardson
eli ei corsanoa, vibroja eikä hush arbors -tyyppiäkään, mutta phil franklin on sentään mukana, vanha caroliner-runpali
tänään tanpereella...
huomenna sit raporttia foorumille thänks.
[quote:139b3da3ed="psychocandy"]tänään tanpereella...
huomenna sit raporttia foorumille thänks.[/quote:139b3da3ed]
Niinpä, kertokaapa kantsiiko sinne mennä, vai oliko täyttä paskaa!?!
(ATP:ssä kun näen kuiteskin ja rahat on nyt vähissä.)