You are not logged in.
Turbofolk on kyllä yksi parhaiten nimetyistä musagenreistä!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Turbofolkkia ei oo kyllä mun mielestä kuulunu.
No en siis mäkään kuullut sillä ainoalla visiitillä, mutta pointti oli et näköjään ton Hesarin toimittajan mielestä turbofolk on saumaton osa Stadin Balkan Fever -skeneä...
Siks piti erikseen tarkistaa, että mitä siellä oikein puuhataan
Päivän Hesarissa oli värikäs kokosivun Guca-reportaasi
Tota on kanssa hs.fi:n etusivulla:
I love you and dream about the Führer
harry-irene wrote:Päivän Hesarissa oli värikäs kokosivun Guca-reportaasi
Tota on kanssa hs.fi:n etusivulla:
Mageita kuvia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mummeli wrote:Turbofolkkia ei oo kyllä mun mielestä kuulunu.
No en siis mäkään kuullut sillä ainoalla visiitillä, mutta pointti oli et näköjään ton Hesarin toimittajan mielestä turbofolk on saumaton osa Stadin Balkan Fever -skeneä...
Siks piti erikseen tarkistaa, että mitä siellä oikein puuhataan
No turbofolkhan on käytännössä yhtä kuin kolomelodia synalla + biitti + tissit, eli erinomaista bailumusaa, ja ihan varmasti sitä B-Feverillä soitetaan ainakin silloin tällöin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Joo, aloin miettiä, että mihin sen rajan vetää. Oiskohan ainakin Severinaa soitettu.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Tää räjäyttää tajunnan:
Väärä topikki jne mut onks kukaan vielä hankkinu tota Bad Ass Brass Bandin levyä? Onks hyvä? Helmen sivuilla lupaillaan vinyyliversiota myöhemmin, joten oon jättänyt hankinnan siiheksi.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
En oo hankkinu vielä, koska haluan siitä semmosen version, missä kansitekstejä ei oo korjattu tarralla ja julkkareissa Arwilla ei ollu semmosia mukana. En tosin tiiä, onko niitä enää ees jälellä. Pitäs varmaan koittaa pistää Jaakko asialle, kun se on siellä Helmi Levyillä työharjottelussa nytten.
BABB on tietysti livenä mahtava ja oon levyltäkin kuullut pari biisiä, joten suosittelen kyllä hankkimaan.
Tänään televiisorista:
Dokumenttiprojekti: Eihän tämä maa minun omani ollut
TV2 Klo: 22.50 Pvm: 06.10.2010Hilja Grönfors on vanhojen romanilaulujen mestarillinen tulkitsija. Dokumentti hänestä kertoo samalla Suomen romanien historiasta. Ohjaaja Katariina Lillqvist. Tuotanto Osuuskunta Camera Cagliostro 2008
Pitääpä kattoa!
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Katariina Lillqvist on kyllä mahtava hahmo. Tapasin kerran joillain karmeilla katusoittofestareilla jampan, odessanjuutalaisen heebon joka on soittanut musat sen Kafka-elokuviin. Se oli aivan tohkeissaan tavatessaan suomalaisia pelimanneja koska oli Lillqvistin toimista saanut sellaisen käsityksen että SUOMALAISET ON AIVAN LEGENDAARISIA JUOMAAN VIINAA! Se selosti, miten venäläiset juo kirkasta ja menee melankolisiksi ja alkaa vollottamaan, mutta suomalaiset alkaa hulinoimaan! Lillqvististä sillä oli ihme anekdootteja, mm. se, kun taiteilija oli mennyt pokkaamaan Tukholmaan palkintoa ja oli sitten laivalla ryvettynyt niin pahasti että palkintoseremoniassa sillä oli ollut silmä mustana ja takista hiha revennyt irti
Tuliskohan johonkin Ylen Areenalle, kun mullei oo tota telkkaria.
bongasin hortto kaalon esikoislp:n kirpparilta eurolla.
ei liene varmaan mikään arvokas levy?
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
bongasin hortto kaalon esikoislp:n kirpparilta eurolla.
ei liene varmaan mikään arvokas levy?
Hintaopas ei kerro. Veikkaisin että on sillä jotain arvoo, ehkä jossain kympin tienoilla?
Kukaan ei tainnu olla kattomassa Bobania ja Markoa, onko nää nyt niin nähty jo
Kukaan ei tainnu olla kattomassa Bobania ja Markoa, onko nää nyt niin nähty jo
Eiollu rahhoo
(Ja koetin lohduttautua sillä, että onhan Bobanin levyilläkin puolet biiseistä vähä turhan kevytjatsia meikän makuun...)
tää oli jäänyt huomaamatta:
tää oli jäänyt huomaamatta:
http://2.bp.blogspot.com/-jr_hem0x5Bo/T … ipside.jpg
Liput hallussa!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
rhinestone cowboy wrote:tää oli jäänyt huomaamatta:
http://2.bp.blogspot.com/-jr_hem0x5Bo/T … ipside.jpgLiput hallussa!
Sama
Samaaaa
Jestas!
Serefe Sound Systemin ensikeikka :peuk:
Jäi välistä Tampereen reissun takia, mutta tämä noudattaa ihan selkeetä kaavaa: olen myös missannut Jaakon kaikkien edellisten bändien ensikeikat.
Ai niin! FB:n osallistujalistassa oli Max Perttula. Oliko paikalla?!?
Last edited by mummeli (05.09.2011 13:29)
Ai niin! FB:n osallistujalistassa oli Max Perttula. Oliko paikalla?!?
en huomannu
Tulipa muuten mieleen kun vihdoin pääsin käymään tuolla Balkan Fever -klubilla ja näin sen suosion ja kovan menon... Mennäänkö täsä kaupungisa vielä tyystin Berliinin mallin mukaan, vai voisiko täällä mennä läpi myös epsanjalainen romanibailumeininki?
Esim barsseloonalainen dj Txarly Brown on jo vuosia menestyksekkäästi käännyttänyt maansa hipsterijengiä huomaamaan, että ne 60- ja 70-luvun rumba catalana- ja flamencorocklevyt, jotka oli vuosikymmenien ajan tuomittu francolaiseksi turistikitchiksi, sisältääkin helvetin svengaavaa menoa. Nykyään sit kaikki nuoret funk- ja hiphoppoppoot vetää remiksauksia ja versioita vanhoista hiteistä, ja Txarlylla on omat bileet jopa Sonarissa.
Kuvitelkaa ny mikä meno vois olla tanssilattialla tämmösten mustalaisklassikoiden tahdissa:
Peret - Voy Voy http://youtu.be/BnVUxbYLV5o
Peret - Chavi www.youtube.com/watch?v=zxk6qDk8npY
Los Chichos - Ni Mas Ni Menos http://youtu.be/hvSEJiFnvd8
Camarón - Viviré www.youtube.com/watch?v=99BkjCkqy_E
Los Chunguitos - Baila Mi Ritmo www.youtube.com/watch?v=waa0egLMzKs (diskobiittii sekaan!)
Los Amaya - Que Mala Suerte La Mia www.youtube.com/watch?v=fcsP_eJd44g
Las Grecas - Anabalina http://youtu.be/1_YteMHo0UM
Las Grecas - Te Estoy Amando Locamente www.youtube.com/watch?v=U4il05Pt5Nk
+ Sekaan voisi sirotella näitä 2000-luvun yhteistyöprojekteja kuten tää nuorison suosima Estopa versioimassa itsensä Peretin kanssa tämän 60-luvun Lo Mato -hittiä: http://youtu.be/c45m_7ldF9g..Ei pitäis olla liian "vaikeetakaan" härmäperseille, kun monissa noissa on jopa iskelmällisiä aineksia mukana?
Kyllä maar vois lähtee hei!
NONI, siitä hyvästä ko täällä vaikenitte asian kuoliaaksi, änkesinkin lopulta suoraan B.Feveriläisten pakeille -- jotka huomas heti ensikuulemalta miten kovasta kamasta on kyse ja buukkas meikän pyöräyttään joskus noit levyi hei.
Tehään täst yhdessä seuraava klubitrendi eiksje?