You are not logged in.
sv
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
kyllä
Uppomunia ja lohta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
producing "still" from the dogma soundtrack at abbey road in london -- am
Tää on mun kaikkien aikojen suosikkimusavideo. Ihan ku pienenä mökkimatkoilla Opel Asconalla.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
etelä-afrikassa
Tää on mun kaikkien aikojen suosikkimusavideo. Ihan ku pienenä mökkimatkoilla Opel Asconalla.
*
Joo, tunnelma on kyllä upea ja tota tuli tsekattua aikanaan usein. Sekin video, missä se välillä huulisynkkaa ja toisinaan ei, oli kans hassu mutta talvinen autoiluvideo ja kurotus ikkunasta kesken matkan on edelleen lähellä sydäntä.
Mutta noin muuten Alanis tuo yleensä vaan inhottavan olon, pätee kyllä moneen muuhunkin 90-luvun artistiin kun emmää mitään ysäribrittipoppiakaan jaksa. Mut Alaniksella oli se, että tuli se aalto samanhenkisiä artisteja ja niiden biisit ne vasta paskoja olikin: Anoukin Nobody's Wife, Natalie Imbruglian vai mikä se oli Torn, Meredith Brooksin Bitch ja mitä niitä nyt oli
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
me making chocolate chip cookies (i could give you the recipe but then i'd have to kill you) -- am
alanis väsähti kiertueen päätteeksi
Anoukin Nobody's Wife, Natalie Imbruglian vai mikä se oli Torn, Meredith Brooksin Bitch ja mitä niitä nyt oli
4 Non Blondes ja What's Going oOn ":rockhands:"
En tiedä oonko täällä topikissa tilittänyt, mutta yksi ystävä lauloi meidän häissä You Already Won Me Overin. Kun alettiin styylaamaan isännän kanssa 10.000 vuotta sitten, olin sille kaverille jotenkin quotannut sitä piisiä jossain kirjeessä (niin silloin kirjoitettiin paperisia kirjeitä). Tämän takia minulla on Analikselle pieni pehmeä paikka sydämessä. Mutta se on todella pieni
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
En tiedä oonko täällä topikissa tilittänyt, mutta yksi ystävä lauloi meidän häissä You Already Won Me Overin. Kun alettiin styylaamaan isännän kanssa 10.000 vuotta sitten, olin sille kaverille jotenkin quotannut sitä piisiä jossain kirjeessä (niin silloin kirjoitettiin paperisia kirjeitä). Tämän takia minulla on Analikselle pieni pehmeä paikka sydämessä. Mutta se on todella pieni
kerroit
sydämen piukoille paikoille
Pope wrote:En tiedä oonko täällä topikissa tilittänyt, mutta yksi ystävä lauloi meidän häissä You Already Won Me Overin. Kun alettiin styylaamaan isännän kanssa 10.000 vuotta sitten, olin sille kaverille jotenkin quotannut sitä piisiä jossain kirjeessä (niin silloin kirjoitettiin paperisia kirjeitä). Tämän takia minulla on Analikselle pieni pehmeä paikka sydämessä. Mutta se on todella pieni
kerroit
Hyvä kun muistit, täähän on niin pitkä topikki että olis ollu liian vaikeaa ize tarkixaa
Neuvostoliitto wrote:Anoukin Nobody's Wife, Natalie Imbruglian vai mikä se oli Torn, Meredith Brooksin Bitch ja mitä niitä nyt oli
Tämähän tuli pari vuotta ennen Alaniksen läpimurtoa.
Edit: niin ja biisikin on What's Up?
Pope wrote:Neuvostoliitto wrote:Anoukin Nobody's Wife, Natalie Imbruglian vai mikä se oli Torn, Meredith Brooksin Bitch ja mitä niitä nyt oli
Tämähän tuli pari vuotta ennen Alaniksen läpimurtoa.
Edit: niin ja biisikin on What's Up?
:spede::spede::roller:
Last edited by Pope (13.09.2010 17:20)
Mutta noin muuten Alanis tuo yleensä vaan inhottavan olon, pätee kyllä moneen muuhunkin 90-luvun artistiin kun emmää mitään ysäribrittipoppiakaan jaksa. Mut Alaniksella oli se, että tuli se aalto samanhenkisiä artisteja ja niiden biisit ne vasta paskoja olikin: Anoukin Nobody's Wife, Natalie Imbruglian vai mikä se oli Torn, Meredith Brooksin Bitch ja mitä niitä nyt oli
Torn on minusta kelpo poppikappale, mutta varsinkin Anouk on kyllä kammottavaa paskaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kaikki tarttuvia, paitsi Meredith Brooks.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
psykokarkki wrote:Pope wrote:En tiedä oonko täällä topikissa tilittänyt, mutta yksi ystävä lauloi meidän häissä You Already Won Me Overin. Kun alettiin styylaamaan isännän kanssa 10.000 vuotta sitten, olin sille kaverille jotenkin quotannut sitä piisiä jossain kirjeessä (niin silloin kirjoitettiin paperisia kirjeitä). Tämän takia minulla on Analikselle pieni pehmeä paikka sydämessä. Mutta se on todella pieni
kerroit
Hyvä kun muistit, täähän on niin pitkä topikki että olis ollu liian vaikeaa ize tarkixaa
ja toi biisi on Head Over Feet
Pope wrote:psykokarkki wrote:Pope wrote:En tiedä oonko täällä topikissa tilittänyt, mutta yksi ystävä lauloi meidän häissä You Already Won Me Overin. Kun alettiin styylaamaan isännän kanssa 10.000 vuotta sitten, olin sille kaverille jotenkin quotannut sitä piisiä jossain kirjeessä (niin silloin kirjoitettiin paperisia kirjeitä). Tämän takia minulla on Analikselle pieni pehmeä paikka sydämessä. Mutta se on todella pieni
kerroit
ja toi biisi on Head Over Feet
:spede::spede::roller:
Pitää jättää tämä topikki aitojen skenesterien haltuun
älä jätä kun just alat oppia
Jännä juttu muuten, Head Over Feet on moninkertaisesti paskempi biisinnimi kuin You Already Won Me Over.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
niin on, olin jo ihan kauhuissani ku tajusin et tommosta biisiä ei löydy greatest hitsiltä mut sit googlasin ja tajusin ton nimijutun ja tilaukseen lähti
my sage sticks -- am
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
surffausta malibussa
päivän kuva tulee tällä kertaa alaskasta
off of Vancouver -- am