You are not logged in.
parikin tuttua vielä miettii josko ois mahiksia lähteä. neljän ja kuuden hengen kämppiähän tuolta vielä sais... siitä vaan sumplimaan nax nax!
EDIT: kerran tuli sivunvaihto ni pistetääs uus flaijeri samalla.
Last edited by yrr (18.08.2010 13:10)
ei mulla vielä oo varaa, joskus lokakuussa jos tili näyttäs ookoolta niin vois ehkä...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en huomannu vaihtunutta sivua
sama homma edelleen, mut ehkä on parempi ettei mennä huigin kanssa samaan kämppään
Neurosis-vihaajille oma kämppä!
Sent from my iPhone 16
danaström wrote:uujea! can't wait.
ohoo säki oot lähössä?
khyl!
"Why are you going to Algeria?"
"Huh, I don't know why. They got a Howard Johnson's there so I'm going."
Kinuan pitkästä aikaa huonepaikkoja. Jos on jollai tilaa niin kannattaa kontaktoida tänne suuntaan. Maksut ja jutut hoituu.
Pitäis kyllä tulla pilaamaan Tomskin neurosiskokemus...Janne, onkohan Asko lähdössä? Läheks sinä? Mikset? Lähtisköhän JMT?
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Mä myyn lippuni ja majoituspaikkani tossa ILR:n, heliconin, Tomskin ja kumppaneiden porukassa. Koko paketti majoituksineen maksaa siis sen 201 euroa.
Ei mahda mitään, ei korvat enää kestä kolmen päivän festaria. Sen huomasin karvaasti tuolla Flowssa.
Pistäkää viestiä privassa, nopeimmalle menee.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
ei sitä kyllä taida uskaltaa tuntemattomien kanssa lähteä
Mä myyn lippuni ja majoituspaikkani tossa ILR:n, heliconin, Tomskin ja kumppaneiden porukassa. Koko paketti majoituksineen maksaa siis sen 201 euroa.
Ei mahda mitään, ei korvat enää kestä kolmen päivän festaria. Sen huomasin karvaasti tuolla Flowssa.
Pistäkää viestiä privassa, nopeimmalle menee.
Oho, voi että. Harmi. Mut parikin kaveria ois kiinnostuneita, miettivät parhaillaan ja tarkistavat raha- ja työtilanteitaan jne.
ei sitä kyllä taida uskaltaa tuntemattomien kanssa lähteä
En kyl jaksais kuunnella jonkun Tomskin "Neurosis on paras"-höpinöitä sekkaakaan :x
ydinaukio wrote:ei sitä kyllä taida uskaltaa tuntemattomien kanssa lähteä
En kyl jaksais kuunnella jonkun Tomskin "Neurosis on paras"-höpinöitä sekkaakaan :x
En minäkään. Kyllä niitä muitakin bändejä on.
Sent from my iPhone 16
Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Caligulli pyys mua kuitenkin viikonloppuna mukaan tonne...
en ole kolmekybänen emoboy
Rukoile kuolemaa wrote:Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
No tätä en muista, joten ei lasketa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Mietin et pitäiskö!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Olen siis aivan onnetonta sakkia. En oo kyllä tulossa mukaan.
hei, ookko laatu jo myyny lippusen? mä oon tässä hikihatussa painanu duuni maksaakseni kaiken hukkaamani tavaran, mutta nyt kun tota massii taas on niin vittu mäkin haluun lähtee, hituri kun olen
hei, ookko laatu jo myyny lippusen? mä oon tässä hikihatussa painanu duuni maksaakseni kaiken hukkaamani tavaran, mutta nyt kun tota massii taas on niin vittu mäkin haluun lähtee, hituri kun olen
tai siis ostan keneltä tahansa lipun jos vielä löytyy
Lippu on vielä mulla.
varattu
Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Toisaalta sun päätä olis hauska työntää vessanpönttöön...
börjeslandet wrote:Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Ehkä voisin sittenkin lähteä
Rukoile kuolemaa wrote:börjeslandet wrote:Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Hommahan on taas peli
rahat lentävät laadun taskuun, olen tulossa, aion samalla pitää pienen loman lontoossa, ehkä jotain beigeä poplaria täytyis alkaa etsimään, niin ja opetella pari loitsua ja pentragrammikalkki ostaa poppamieheltä, jiihaa
börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:börjeslandet wrote:Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Hommahan on taas peli
JC ehti muuten kans kehua RK:n luotonantokykyä mitä tulee näihin reissujen maksuaikatauluun...
Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:börjeslandet wrote:Joe Caligula wrote:börjeslandet wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Läheks Jean-Pätkä-Babtiste mun ja Caligsen messiin tonne? Muilta spirittiläisiltä en viitti edes kysyä, koska ne ovat JC:n mielestä "aivan onnetonta sakkia".
Hommahan on taas peli
JC ehti muuten kans kehua RK:n luotonantokykyä mitä tulee näihin reissujen maksuaikatauluun...