You are not logged in.
Hantta?
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Periaatteen miehellä on periaatteita ja musahommissa ei oo käyttöö maksullisilla ämpäreillä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
1. Kemialliset Ystävät - Kivikasan Rauhassa 3m 55s
2. Kemialliset Ystävät - Avaimet Auringossa 2m 50s
3. Kemialliset Ystävät - Kun Minä Uppoan 3m 20s
0,75 puntaa kappale, vaatinee luottokortin tms.
En tiiä, jotenkin kans ottaa vaikeesti tommosten ostaminen. Taidan jättää väliin, ootan albumia.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
nii, hieman vaan ns. kyrsii kun meitsillä on aikalailla täydellinen diskografia hallussan (no ihan ekat kassut toki puuttuu, ainakin OG-painoksina), mut nyt jää nämä väliin, no eipä tarvii sit jatkossakaan enää skarpata
Sovitaan ettei tota lasketa.
harmittaa vaan kun veikkaan et noi on hyviä biisejä. pitäis kai itkee sänpäkkilälle että lopettaa tämmöset, ja ainakin otan kantaa olemalla ostamatta, toivottavasti muutki tajuis boikotoida. mun mielestä nää pitäis antaa ilmaiseksi niille jotka sit ostaa täyspitkän levyn sekä cd- että lp-formaateissa kuten meinaan tehdä.
Saahan nuo digijulkaisut waretettua vai pitääkö olla Fonalin sivulta ladattua alkupertäistä dataa?
Valitettavasti on käynyt rosvo.
harmittaa vaan kun veikkaan et noi on hyviä biisejä. pitäis kai itkee sänpäkkilälle että lopettaa tämmöset, ja ainakin otan kantaa olemalla ostamatta, toivottavasti muutki tajuis boikotoida. mun mielestä nää pitäis antaa ilmaiseksi niille jotka sit ostaa täyspitkän levyn sekä cd- että lp-formaateissa kuten meinaan tehdä.
Tervehdys Street Spirit käyttäjille!
Kyllä jos joku ostaa sit molemmat CD ja LP formaatit niin mä pistän ton digisinkun tulemaan tilauksen yhteydessä. Siteeraatte vaan sitten mua tästä.
T. Sami / Fonal
0,75 puntaa kappale, vaatinee luottokortin tms.
Jos joku haluaa ton tilata multa suoraan niin onnistuu kun pistää mailia shop ja fonal piste com osotteeseen. Mutta maksu pankkisiirrolla joten sitä ei saa saman tein s-postiin vaan pitää venata vähän niinkun oikeeta levyä
wau! mutta hieno homma, otan sit yhteyttä, olkoonkin että vinyyliä tuskin postitse tilaan mutta ei kai se ole ongelma?
kompletistit tarvitsis jonkun harrastejärjestön joka lobbais niitten asioita levylafkoissa ja Mitään UG:tä ei ole olemassa-piireissä, ei välttämättä artistikaan aina tajua kuinka vakava asia julkaiseminen voi olla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
totuuden sanoja
sama mut ilman silmäniskuhymiöö, ei oo naurun asia
Mulle voi aina mailata tai Fonalin foorumille kirjotella jos on palautetta/kommentteja/toivomuksia/kysymyksiä Fonalin suhteen.
Last edited by Sami / Fonal (10.08.2010 19:26)
the policy of truth
Foorumeilla valittaminen on hauskempaa
en tiedä muistanko mun fonal-foorumin salasanaa no mut hieno homma kuitenkin, samille
Väärä topikki, mut pistäppä Sami jotain ennakkomaistiaisia Islajan uudelta levyltä jonnekin
Väärä topikki, mut pistäppä Sami jotain ennakkomaistiaisia Islajan uudelta levyltä jonnekin
Aika pian tulee! Huomenna mennään kuvaan muzavideoo ja kuhan saadaan se valmiiksi ni heti nettiin tietty!
PS. Mut joo pistäkää tonne Fonal foorumiin jos on jotain offtopikkia, en viitti täällä kauheesti "mainostaa".
Last edited by Sami / Fonal (10.08.2010 23:24)
juma
olikos tää ullakkopalon arvostelu jo mainittu? no nyt on ainakin.
ullakkopalon biisilistaa ei tainnu vielä olla täällä:
1. Kajastusmuseo
2. Kivikasan Rauhassa
3. Kohde Haihtuu Ilmaan
4. Niitty Veden Alla
5. Surullinen Kohta Seinässä
6. Maksaruohoja
7. Suosikkiorjalleni
8. Ystävälliset Miekat
9. Älä Koske Lintuja
10. Mestari Ei Väsy
11. Muuttujat/Saattajat
12. Palava Puolukka
13. Suohuuruja
14. Lyän Häntäni Vetoa
mitähän sille jo ammoin luvatulle 7"-ep:lle kuuluu?
tossa vielä kuva tomutontun toissapäiväiseltä keikalta:
uudesta suesta:
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
rauhattomalle ololle
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
taitaa olla viikon päästä eli 30.8.
bongaa circlen biisejä kempsujen uudelta levyltä!
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.