You are not logged in.
[quote:b9fb216e32="babriga"]jacques brel
enää pitäs tietää kukamitämissämilloinmiksimiten..[/quote:b9fb216e32]
åhå :d
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
en jaksa turhia asiakeskustelutopikkeja nykysin perustella, mutta Wolfmother.. kukaan kuullu? Ausseja näemmä ovat ja depy tullu ulos tossa viime vuoden puolella.
Mulle tuli ekana mieleen joku Led Zeppelinin ja QOTSAn risteytys.. täytyy sanoa, että kaikessa puuduttavuudessaan ihan pl kaljottelumusaa. Mut jätkät tietysti muutaman (kymmenen) vuotta aikaansa jäljessä, mutta eikai se aina haittaa.
Kyllähän Wolfmother tuttu on ja toimii silloin tällöin ja joskus enemmänkin. Kolmisenkymmentä vuotta ajastaan jäljessä ovat mutta aika avoimesti kierrätystään harrastavat, ja mikäs siinä ku toimiikin...
No painottaen sanaa "vähän", niin joo...kai...
Tekis mieli pistää otsikko Rauli "Badding" Somerjoelle mut tein jo viime foorumilla sen ni ei jaksa nyt. Mut cittu mitä veisuja. Vai teinköhän jo topicin tännekin, en tiä so not ja sillee.
muistaakseni löytyy jo topicci, en jaxa nyt ettii mut kyl se siä o. ihan parasta ilman muuta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ja pois...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Paul McCartneylle topikki! psychocandy tai DBGene laittaa "sen" pystyyn heti vai räg?
en jaksa ainakaan nyt, mutta ilouutinen:
frog chorus julkaistaan uudelleen!
peeping tomille vois varmaan laittaa topikin, mutta sillepä ei o kunnon kategoriaa missään. ei-popimpaakaan ei missään tapauksessa käy, kun kerran silkasta popista on kuitenkin kyse.
ja jos topikkin on jo olemassa, niin oops i did it again.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Lock up your grandmas.... TOTALT JÄVLA MÖRKER!! Piakkoin siis esim. Lutakolla Jyväs-kylässä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Asobi Seksu
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:448bbf5af9="fassu"]peeping tomille vois varmaan laittaa topikin, mutta sillepä ei o kunnon kategoriaa missään. ei-popimpaakaan ei missään tapauksessa käy, kun kerran silkasta popista on kuitenkin kyse.
ja jos topikkin on jo olemassa, niin oops i did it again.[/quote:448bbf5af9]
Siitä on pöhisty fantomas-topikin alla , josta vois muokata ihan yhteisen patton-topikin kyllä, vaiks onkin raskaammassa.
I love you and dream about the Führer
[quote:81e51c593a="noiseidea"]Asobi Seksu
Kyllä tuolle pitäisi olla.[/quote:81e51c593a]
Ei ole osunna silmään, eikä searchkaan löytänyt.
(Search on nähtävästi ihan 100%-vireessä?)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
onkos AD kenellekään tuttu, itse muistan vaan sen röyhkän versioiman vladisvostok-biisin vai olikse toisin päin että röyhkä teki sen noille? kuitenkin vaikuttaa mainos jotenkin ihan kiinnostavalta, pitäisköhän tutustua??
[quote:215e91d7eb]Artist: AD (Acción Directa)
Title: Bodysuit
Format: CD Album (67 min / 14 trx)
Label: Plastic Passion & Kenno a sublabel of Kenolamusic
Code: PVC 055
Release date: September 2006
Turkulainen electroindustrial-yhtye AD on saanut valmiiksi albuminsa Bodysuit ja se on julkaistu turkulaisten riippumattomien levymerkkien Plastic Passionin ja Kenolamusicin yhteistyöprojektina.
Captain Beefheartin innoittamana syntynyt albumi on sävelletty yhden iltapäivän aikana, mutta albumin tuotantoprojekti kesti kuusi kuukautta.
Bodysuit-albumilla AD on löytänyt pisteen, missä human voice meets noise, vapaus kohtaa vankeuden ja Hildegard kohtaa Nina Hagenin. Bodysuitiin ideoita on napattu mm. industriaalisesta metallipunkista sekä keskiaikaisista melodioista ja kaikki kääritty kasaan vaalimalla freudilaista totuuskäsitettä.
The Bodysuit saattaa olla tiukin elektro-albumi, joka on koskaan Suomessa julkaistu ja albumin perusidean voi tarkistaa kuuntelemalla You (Lets Talk about Sex) biisin, joka kestää lähes 22 minuuttia. Bodysuitin helpoimmat biisit, kuten Sinatrawalk, (I Wanna Be) Your Strange Fruit, Sun, Im Not Your Dog ja Fuck You Bob ovat lähes radioystävällistä elektroa ja vasta-alkajille ei suositella ensimmäiseksi tutustumiskohteeksi Noize-biisien yhtäkään osaa.
AD:ta on kuvailtu termeillä Captain Beefheart meets Ministry ja Björk on acid ja kumpaakaan väitettä ei kannata lähteä kiistämään. Björkia levyllä ei coveroida, mutta Ismo Laakson sävellyksien seasta löytyy myös AD:n versio Captain Beefheartin Ella Gurusta.
AD on alunperin perustettu 80-luvun alussa. Yhtye julkaisi kolme vinyyli-LP:tä AD!, Beirut ja Vladivostok ja hajosi soitettuaan viimeisen keikkansa Ruisrockissa 1986.
Tocapo Viracochan käskystä AD aktivoitui vuonna 2004 ja Plastic Passionin julkaisema paluulevy Tocapo! ilmestyi huhtikuuussa 2005.
Bodysuit on tilattavissa suoraan Plastic Passionilta.
Hinta 12 EUR sisältää postikulut.
Bodysuit ja Tocapo = 18 EUR
Bodysuit ja The U.F.O. Kings CDr EP (psykedeelinen sivuprojekti, jossa AD:n jäseniä sekä Vilunki 3000, www.myspace.com/ufokings) = 15 EUR
Bodysuit, Tocapo ja The U.F.O. Kings ep = 20 EUR
SWA.Anni Koskinen - female voice
Iiro Ollila - voice & electronics
Kalle Vaintola - baritone guitar
Jari Tuomi drums
Ismo Laakso - acción directa
www.ad-tocapo.com - www.plasticpassion.tk - www.kenolamusic.com
www.myspace.com/adbodysuit - www.myspace.com/plasticpassionlabel [/quote:215e91d7eb]
[quote:f0e0235dd3="noiseidea"](Search on nähtävästi ihan 100%-vireessä?)
Hakuhan ei ole toiminut enää pitkään aikaan.[/quote:f0e0235dd3]
Joo, ei näköjään, vaikka olen kyllä viime aikoina saanut sieltä jotain järkevää uloskin.
soft cellille oma otsikko (onhan se some bizzare mut ei se o sama juttu), viimeistään kun huhutut remasterit ilmestyy, toivottavasti kaikki 12" miksailut mukana. toisaalta, olihan edellisetkin versiot remasteroituja ja bonareita riitti... rahastuksen makua. toivonkin siis erillistä 12"-kokoelmaa...
EDIT: tokihan semmoinen taitaa jo olla...
Karp / Big Business
Tykkään Grant Lee Buffalosta.
Grant Lee Phillips.
Onko kenelläkään kuulohavaintoja Grantin viimeisimmästä julkaisusta, eli siitä kasari-coverlevystä?
Tero saatana, s'olet gay!
Kasevalle pitäisi perustaa otsikko, mutta ette te kuunot siitä kuitenkaan mitään tajua.
Parasta Moody Blues / Beatles / Byrds -homostelua Suomesta ikinä.
Tero saatana, s'olet gay!
Kasevalle pitäisi perustaa otsikko
Oon tainnut kuulla vain pari biisiä, mutta silti varovainen
This must be what jail / I will scratch
[quote:94e3637b60="forssto"]Kasevalle pitäisi perustaa otsikko, mutta ette te kuunot siitä kuitenkaan mitään tajua.
Parasta Moody Blues / Beatles / Byrds -homostelua Suomesta ikinä.
[/quote:94e3637b60]
Mulla on Kun maailma elää vinyylinä. En oo kuunnellu kertaakaan. Taidankin tänään ottaa työn alle.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kuulin viikko sitten radiossa jonkun kasevan biisin. tämä tapahtui bussissa ja radio oli hiljaisella, mutta hyvältä kuulosti.
kuulin viikko sitten radiossa jonkun kasevan biisin. tämä tapahtui bussissa ja radio oli hiljaisella, mutta hyvältä kuulosti.
sama
[quote:27d6b80aa9="psychocandy"]kuulin viikko sitten radiossa jonkun kasevan biisin. tämä tapahtui bussissa ja radio oli hiljaisella, mutta hyvältä kuulosti.
sama [/quote:27d6b80aa9]
tapahtui vähän ennen porvoota idästä helsinkiin päin... kanava tais olla ylen aikainen tms.
[quote:e0e87f6453="rhinestone cowboy"][quote:e0e87f6453="psychocandy"]kuulin viikko sitten radiossa jonkun kasevan biisin. tämä tapahtui bussissa ja radio oli hiljaisella, mutta hyvältä kuulosti.
sama [/quote:e0e87f6453]
tapahtui vähän ennen porvoota idästä helsinkiin päin... kanava tais olla ylen aikainen tms.[/quote:e0e87f6453]
Ihan seutubussissa tämä. Kanava tais olla Radio Helsinki. Erikoinen yhdistelmä sinänsä.
Latko Sahovic! Missä pelaa otsikko?