You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Idea: neljä erilaista kauhuelokuvaa. EI tietentahtoen mitään obskuurien kaivelua, kauhunarkkarit (oon aika kevytharrastaja itse tällä alalla) ovat todennäkösesti kaikki nämä jo nähneet. Tarkoituksena on neljä erilaista kauhuelokuvaa, omissa sarjoissaan kukin mahdollisesti "paras". AIkalailla valmis tuo valikoima ja järjestys siis, mut saa arvailla/toivoa. Ehkä toivomuksenne tulevat toteen!
Parasta kökkökauhua mitä oon nähny (ja oon nähny aika paljon), Uninvited
A bunch of young people are invited to a Caribbean cruise on a gangster's yacht, to distract the attention of the authorities. Unfortunately, a mutant cat which escaped from a test laboratory also gets on board, and kills most of the passengers.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
onko yhtä "hyvä" kun http://www.imdb.com/title/tt0367817/
mut ei ollu suunnitelmissa repsämään kökkökauhua, vaan hyvää! voihan noi suunnitelmat vielä toki muuttua...
kannattaa! tunnetaan myös nimellä Grim Weekend
http://www.badmovieplanet.com/inferno/a … /sick.html
Mites vaikka toi Herzogin & Kinskin Nosferatu? Muistan että näin ton joskus pentuna, ja sain traumoja niin pakko kai olla hyvä?
Molemmat nosferatut on hyviä, alkuperäinen kyllä ykkönen. Ekspressionistinen kauhu olis kyllä tärkee lisäys ohjelmaan, mut sit leffoja ois jo viis
The Innocents (1961)
Ehkä paras psykologinen kauhuelokuva mitä on koskaan tehty. Truman Capoten kässäri (perustuu näytelmään/kirjaan).
Last edited by börjeslandet (23.08.2010 14:30)
en ole kolmekybänen emoboy
tuo pitääki kattella, vaikuttaa hyvältä. mun valinta tuon aikakauden psykologiseks kauhuks tulee lädimaasta
ei o niitäkään! nyt kyllä paljastuu ohjelman vajavaisuudet, mut toisaalta oon tyytyväinen valintoihini ja ovat sopivan erilaisia. pidätetään kuitenki oikeudet muutoksiin, tarkoittaen lähinnä optiota viidennelle leffalle...:oops:
tuo pitääki kattella, vaikuttaa hyvältä. mun valinta tuon aikakauden psykologiseks kauhuks tulee lädimaasta
Toiki on lädimaasta. Tai ohjaaja on lädi ja se on kuvattu lädimaassa. Voi olla että rahatkin tuli melkein kokonaan lädeiltä.
en ole kolmekybänen emoboy
huïg wrote:tuo pitääki kattella, vaikuttaa hyvältä. mun valinta tuon aikakauden psykologiseks kauhuks tulee lädimaasta
Toiki on lädimaasta. Tai ohjaaja on lädi ja se on kuvattu lädimaassa. Voi olla että rahatkin tuli melkein kokonaan lädeiltä.
Niimmä vähän kattelinkin, ku on Michael Redgravea ja kaikkea. jossain sanottiin että UK/US joten sen mukaan aattelin et ois vaan puolilädi. sanotaan vaik sitten että mun valinta tuon aikakauden psykologiseks kauhuks tulee edelliseltä vuodelta
mystisellä listalla on ainoastaan eurooppalaisia elokuvia
herrajumala sentään
Älä päästä painiks sitä
lista, lista on mysyinen
Älä päästä painiks sitä
lista, lista on mysyinen
Tiitisen lista?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
arvatkaa ny! vuosiluvut on esitysjärjestyksessä 1984, 1960, 1977 ja 1987
Oisko toi 1960-filmi Village of the Damned?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oisko toi 1960-filmi Village of the Damned?
ei
1977, Suspiria?
JOO!
Sus, Piriä!
Siitähän mä sain sen idean ku känishä aamuyöllä avasin telkkarin ja sieltä tuli piriä että kauhurepsämä pitäis. Sit mä nukahin.
bernardblack wrote:Oisko toi 1960-filmi Village of the Damned?
ei
Ei se varmaan mitään hammeriakaan oo. Oisko se pedoleffa, en vaan muista nimeä, mut vuosiluku vois osua kohdilleen.
huïg wrote:bernardblack wrote:Oisko toi 1960-filmi Village of the Damned?
ei
Ei se varmaan mitään hammeriakaan oo. Oisko se pedoleffa, en vaan muista nimeä, mut vuosiluku vois osua kohdilleen.
Peeping Tom?
SOSDO MASSA KOMOROSSA
bernardblack wrote:huïg wrote:bernardblack wrote:Oisko toi 1960-filmi Village of the Damned?
ei
Peeping Tom?
En meinannu tuota, mut luulenpa että osuit oikeaan
Prakk wrote:bernardblack wrote:huïg wrote:bernardblack wrote:Oisko toi 1960-filmi Village of the Damned?
ei
Peeping Tom?
En meinannu tuota, mut luulenpa että osuit oikeaan
shinne meni
hyvä prakk
hyvä bb