You are not logged in.
lehtisalo tuota viimeksi kehui. en oo tainnu yhtään biisiä kuulla
videolla basisti oli ruskettuneempi!
bzort glorf bööth
Lehtisalon kehumana pakko olla hyvää tietty :ff:
Rumbassahan toi blondiini sano että kuuntelee vaan levyjä jotka on myynyt älyttömästi, 2000-luvun itkupaska (moi antti ervasti) ei kuulemma kiinnosta ja saa nähdä että joutuuko syömään omat sanansa mikäli oma lätty ei myy ihan vitusti.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Toihan oli ihan hyvä styge!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
monenko kertaista "ironiaa"?
loppupeleissä kuitenkin =
monenko kertaista "ironiaa"?
loppupeleissä kuitenkin =
Minä & Hantta =
Last edited by Hassuttelija (29.08.2010 13:53)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kaikki Byrdsin Dylan-coverit
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Urho Ghettonen wrote:Kaikki Byrdsin Dylan-coverit
Jaa..paha sanoa. Mr. Tambourine Man on mun mielestä coverina aika impotentti nyyhkytys mutta esim. Chimes of Freedomista pidän enemmän kuin alkuperäisestä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tambourine-coveri on aika huono. Muuten Byrds mun mielestä onnistui hyvin dylaneissaan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei yllättänyt että uus interpol on melkoisen tylsä tapaus. en muista mitään koko kiekosta. lights taisi olla se ihan kiva biisi mutta helvetti miten puuduttavaa shaibaa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Klaxons.
Vuoden nuori muotoilija.
Laura Närhi - Tämä on totta + muu mahdollinen soolotuotanto. Ei hitto mitä skeidaa.
Arcade Fire alkanu vituttamaan enemmän ku koskaan. National myös. Vitun tylsää musaa
Arcade Fire alkanu vituttamaan enemmän ku koskaan. National myös. Vitun tylsää musaa
Väärä mielipide. Mutta tää on kyllä käsittämättömän huono:
[ Mutta tää on kyllä käsittämättömän huono:
Tähän eri. Vaikka Tsugu Way oli mulle joskus se eka levy näiltä, niin onhan tää silti yhä vahva ***:n levy. Molempien puolien alut ja loput
bzort glorf bööth
Meadow Island.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Hurts.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hurts.
Sama
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ginipoika wrote:Hurts.
Sama
Sama. Englannin Neon 2.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Meadow Island.
vaihtoehtomusiikille
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Hassuttelija wrote:Meadow Island.
vaihtoehtomusiikille
En ole tietenkään kuullut tota bändiä tai sitä toistakaan, mut täysin säälittävää on että perinteinen ja vaikuttava Jorma-etunimi pitää vaihtaa muotoon Joa. Vittu mitä laskelmointia ja ruinausta
Pope wrote:Hassuttelija wrote:Meadow Island.
vaihtoehtomusiikille
En ole tietenkään kuullut tota bändiä tai sitä toistakaan, mut täysin säälittävää on että perinteinen ja vaikuttava Jorma-etunimi pitää vaihtaa muotoon Joa. Vittu mitä laskelmointia ja ruinausta
Sama.
Vuosien saatossa yhtyeen tavaramerkiksi on muodostunut myös vokalisti Joa (ent. Jorma) Korhosen omalaatuinen, selkeästi artikuloiva tapa ääntää suomen kieltä.
eri joalle giganttinen
Astrid Swan
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Spotifyn musamainokset. Oon tehny noiden puolen minuutin clippien perusteella päätelmiä uudesta ison yleisön musiikista.
Nää iskelmäjutut, leena ihmemaassa, se joku Teräsniska (mitä vitun nimiä noi on?!), laura närhi ym ym. Kuulostaa joltain markettimusalta. Sitten nää dänsejutut, Tämä Cruz ja se joku Stromae. Köyhää. Tommosen musan pitäis olla KIIMAISTA, mutta noissa on vaan lyöty joku rumpu / syna -raita pyörimään ja päälle äijä mölisemään.
Sitten pahimpana nämä jenkkimetallijutut: disturbed, godsmack ja avenged sevenfold. Vanhat ukot jyystämässä steriilin ja puhtaasti nolon kuuloista junttaa lapsille.
Mew - No More Stories jne.
Yritin tänään kuunnella taas pitkästä aikaa ja pistää muuten ihan vihaksi että ovat tehneet tällaista typerää paskaa. Edellisellä levyllä oli varmaan seitsemän omassa lajissaan poikkeuksellisen mahtavaa kappaletta, tää on hirveetä kuraa. Jokainen biisi soundeineen, laulumaneereineen ja rytmiraitoineen ärsyttää mua sanoinkuvaamattomalla tavalla. Kuuntelin aiemmin illalla yhdeltä humppakitaristilta saamaani Lahti-teemalevyä, ja vaikka sekin oli kammottava niin Mewin tyypit pystyivät vielä pahempaan tällä kekseliäisyyden irvikuvalla. Nyt pojille seuraakin erityismaininta:
Puhuva kone vaikuttaa aika spedeltä