You are not logged in.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tota on verrattu animal collectiveen
Itse vertaisin mm. Cocteau Twinsiin
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei tienny et saksa on joq valtio
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Itse vertaisin mm. :aan.
Tuo hidastetaanpa heh heh -läppä on niin kivikautista kamaa ettei mitään rajaa. Onpa "tosi jännää" että kuulostaa joltain ambient-dronelta.
Sent from my iPhone 16
Uusinta uutta mulle
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Harva asia on viime aikoina jomottanut samalla tavalla kuin Rumban taannoinen otsikointi aiheesta.
Vuoden nuori muotoilija.
Melkkis yhtä hyvää ku hypnagogic pop.
kuulin juuri että justin bieberin baby on the-dreamin tekemä
http://www.youtube.com/watch?v=qf4HmhWJ_uo
edit: upotus ei onnistunu
Last edited by ydinaukio (03.01.2011 01:07)
Useampaa kuin yhtä lesbokaveriani on sanottu viime aikoina Justin Bieberin näköiseksi
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Useampaa kuin yhtä lesbokaveriani on sanottu viime aikoina Justin Bieberin näköiseksi
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Onks tää nyt joku industryn hassuttelu kun ainoa missä oon törmänny tähän on jotkut youtube-kommentit? Niin ja toi avausviestin jutska.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Justin Bieberin kynsilakat viedään käsistä. Teinitähti Justin Bieberin One Less Lonely Girl -kynsilakkamallisto kelpaa äideille ja tyttärille. Ainoastaan Walmart-myymälöissä kynsilakka on päässyt loppumaan kokonaan yli 3000 myymälän hyllyiltä. Kuusi eri sävyä sisältävä kynsilakkamallisto kattaa People-lehden mukaan "konservatiivisia sävyjä", mutta joukossa on myös hohtoa ja glitteriä sisältäviä lakkoja. Hänen näkemyksensä mukaan kynsilakka saa tytön todella tuntemaan olonsa hyvälle, tähden edustaja veisteli. Kynsilakkavalikoimaa on tarkoitus laajentaa helmikuussa.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Justin Bieber: I really dont believe in abortion. Its, like, killing a baby?
Rolling Stone: How about in cases of rape?
JB: Um. Well, I think thats really sad, but everything happens for a reason. I guess I havent been in that position, so I wouldnt be able to judge that.
Pullottaako lahkeessa
en ole kolmekybänen emoboy