You are not logged in.
Pages: 1
Välilllä päässä alkaa soimaan pari tai useampikin biisi päällekkäin. Vois ehkä opetella tekeen näistä jotain typeriä mash uppeja, mut toimii ihan omana kivanakin. Harmi vaan että oon niin huono tunnistamaan tuttujakaan biisejä. Just nyt blondien call me soi samaaan aikaan jonkun hyvän doom metallirevityksen kanssa, oisko gates of slumberin uuden se hyvä biisi vai spiritus mortista jopa. Tosta tulis hyvä duettokin, "call me" "lord have mercy on my soul", ja stoner-mainen riffin loppuosa (joka saattaa olla kolmannesta biisistä, pitääpä tsekkailla) osuu varsin soljuvasti debbien vokaalien kanssa limittäin. Millähän softalla tällasta kannattas yrittää vääntää?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Cool Edit Pro on hyvä. Ja tänne jakoon sitten!
Tässähän on viikko vapaatakin vielä. White labelit hobbesille ja koxuu noccaan primixen bäkkärillä w00t
En muista, että ois soinu päällekkäin, mut monesti jostain biisistä soi joku kohta ja sit vaihtuu sujuvasti toiseen ihan niinku se kuuluis siihen. Se on ärsyttävää, jos haluis kuulla ekan biisin loppuun. Eiq.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
niijjust! ei varmaan koskaan kaks kokonaista biisiä soi päällekkäin vaan jotenkin just tolleen.
What I'd Say ja Day Tripper kulkee mulla kivasti limittäin, mutta paradoksaalisesti se Bluesbreakersin versio ei ikinä oo ollut kuuminta hottia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
mulla on jo vuosia ollu visio biisistä nimeltä hard knock halleluja, jossa tietty heitettäis röyhkeästi pätkien hard rock hallelujaa ja hard knock lifea limittäin. tehkääpä joku!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Mul ei taida esiintyä näitä, olen hämmentynyt.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Dinojen No Bones ja Exoduksen A Lesson in Violence sekasin
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Public Image ltd.in The Order of Death ja Godfleshin Wounds.
Sent from my iPhone 16
El-P:n Deep Space 9mm ja sit se CCR:n Night Time is the Right Timesta tehty suomennos, oisko Sorsakosken?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
anthraxin caught in the mosh ja nitzer ebbin join in the chant
olix jotai asiaa?
joo
åhå väärä nikki
Täähän toimii älyttömän hyvin
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Pages: 1