You are not logged in.
keijo wrote:Parasta tässä festarissa on kyllä nää ketjut täällä. Greenie älä polta vielä tänä vuonna itseäsi loppuun, sillä nää festarit järjestetään ensi vuonnakin ja sitä seuraavana vuonna
Nojoo, en mä varmaan tänne ensi vuonna. Nää on olleet mulle kotikaupungin rakkaimmat ja kotoisimmat festarit alusta saakka, joten tokihan se vähän harmittaa, jos halutaan vaan kasvaa ja toisaalta tavoitella jotain "asemaa", mikä yleensä merkitsee tiukempaa kontrollia, korkeampia hintoja, ahtautta yms. Sit on tietty eri kulttuurilliset aspektit ja sosiaaliset piirit Helsingissä, jotka käy vähän väsyttää. Kai tässä on vaan sitten itse läskistynyt sen verran, että on kasvanut ulos.
It's not the destination that matters. It's the change of scene.
Ei sillä, onhan Flowssa edelleen Suomen parhaat järkkärit ihan kevyesti. Ilmeisesti vaan lait, säännöt, paikka ja kaikkinensa aiheuttaa vähän ongelmia
Joo..kyl mä ton sun pointin tuolta hiffasin jo aikasemmin, ja tavallaan ymmärränkin sua.
Nojoo, en mä varmaan tänne ensi vuonna. Nää on olleet mulle kotikaupungin rakkaimmat ja kotoisimmat festarit alusta saakka, joten tokihan se vähän harmittaa, jos halutaan vaan kasvaa ja toisaalta tavoitella jotain "asemaa", mikä yleensä merkitsee tiukempaa kontrollia, korkeampia hintoja, ahtautta yms. Sit on tietty eri kulttuurilliset aspektit ja sosiaaliset piirit Helsingissä, jotka käy vähän väsyttää. Kai tässä on vaan sitten itse läskistynyt sen verran, että on kasvanut ulos.
Joo noin voi käydä, jos festareilla pruukaa käydä jonkin muunkin kuin musan takia.
Me monipuolisen musan ystävät voidaan sit yrittää lohduttautua sillä, että nykyään Flowssa on abaut kymmenen kertaa enemmän laadukkaita esiintyjiä kuin esim 2005.
Kyllähän kaupunkitila on suljettavissa ja yksityistettävissä, eihän siinä mitään tuoretta ole. Näitä markkinatalouden perversioita.
Enemmän mua häiritsi taannoin Senaatintorin sulku Arcade Firen ajaksi. (Tai emmä tiedä, miten suuri alue siellä lopulla suljettiin.)
Vuoden nuori muotoilija.
Enemmän mua häiritsi taannoin Senaatintorin sulku Arcade Firen ajaksi. (Tai emmä tiedä, miten suuri alue siellä lopulla suljettiin.)
Kannattaa aina häiriintyä ennen kuin tsekkaa faktat
Olisko se ollu noin puolikas ku suljettiin. Jouduin vaihtamaan kävelyreittiä ku yleensä menen torin läpi, ny piti kiertää sieltä laidalta
organizing the boy scouts for murder is wrong
Dublinissa sulkevat tota Iveagh Gardenssin puistoa erinäisien tapahtumien takia, ja kyllähän se on erittäin arveluttavaa puuhaa kun julkisia paikkoja tyystin kaupallista toimintaa varten suljetaan yleisöltä. Esimerkiksi jotku vitun ruokafestivaalit joinne sisäänpääsy kolmekymppiä ja kamat riistohinnat pikku safka-annoksista, eli käytännöstä ravintoloiden mainonnasta. jii än ee. Miten tämä liittyy tapaukseen (Suvilahti), jossa paikka on vuokrattavana oleva yksityisomisteinen tila, niin enpä kuule tiijä. Hienoahan se olis jos siitä tehtäis julkinen tila ja olis vaan ilmasia tapahtumia ja näin, mutta siihen asti saattaa varmaan näkyä näitä fasistipressuja aina välillä siellä...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Niimpä.
Kyllä mä tosta senaatintorin sulkemisesta aiheutuvan periaatteellisen mielipahan jotenkin vielä ymmärrän, itseä ei jaksanut kiinnostaa. Tai periaatteelisen mielipahan siinä mielessä, että jos sitä alkas tapahtua joka viikonloppu niin olisihan se nimenomaan arveluttavaa.
Ehkä se on itellä kun on (keskustassa asuvana) niin turtunut siihen että koko ajan jossain nurkan takana jotain sponssitapahtumaa, että jotenkin tommonen vaan kuuluu kaupungin hälinään. Joo tiijän ei onnellisessa utopiassa pitäs kuulua, mutta sitä vaan oppinu sulkemaan silmänsä ja korvansa ja suunsa moisilta.
Menee toki aiheen vierestä, mutta jos saatais tällä taas pari sivua lisää vääntöä aikaseks
organizing the boy scouts for murder is wrong
Kyllä metropolifasisteja aina kannattaa piiskata, vaikka ei faktat oliskaan ihan hanskassa.
Vuoden nuori muotoilija.
tuolla videota tiivistämön jutuista: http://silakkaradio.fi/
ei tosin kaikista
Sorry, the last band of the day 1, Rapa & Roksette Rock N Roll Spectacle is missing. They were so crazy that I forgot to take video!
kirjoittiko hesari muuten tiivistämön jutuista mitään? ei ole sattunut silmään.
eilen kyl kotiin mennessä kattelin pressussa olevasta rei'ästä sen takapihan(?) dj-koppia(?) jossa oli vielä kova meno päällä :
Reps
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Tomsk wrote:Jännä juttu, kun melkein riippumatta kenen kanssa puhuu, niin aina näitten festareiden kuuluttajat/juontajat tuntuvat aikaansaavan pelkkää vitutusta. Onko paras kuuluttaja = ei kuuluttajaa? Vaan onko oikeasti olemassa sellaisia jotka ei aiheuta välitöntä myötähäpeää? Glorian punkfestareissa oli viime vuonna Kuoleman Ile juontajana. Se kyl sopi siihen aika täydellisesti.
jos mun pitäis päättää niin ensivuonna KAIKILLA flown lavoilla oilis juontajina rapa & roksette.
Huh, se vasta olis jotain.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Flow: Flow Festival saavutti uuden yleisöennätyksensä
Mielenkiintoista keskustelua (en ole ottanut osaa).
Istuessani sunnuntain auringossa nurmikolla söin jokirapusalaattia, join kylmää skumppaa ja mietin, että tästä ei mikään tapahtuma enää voi parantua.
greenie wrote:Nojoo, en mä varmaan tänne ensi vuonna. Nää on olleet mulle kotikaupungin rakkaimmat ja kotoisimmat festarit alusta saakka, joten tokihan se vähän harmittaa, jos halutaan vaan kasvaa ja toisaalta tavoitella jotain "asemaa", mikä yleensä merkitsee tiukempaa kontrollia, korkeampia hintoja, ahtautta yms. Sit on tietty eri kulttuurilliset aspektit ja sosiaaliset piirit Helsingissä, jotka käy vähän väsyttää. Kai tässä on vaan sitten itse läskistynyt sen verran, että on kasvanut ulos.
Joo noin voi käydä, jos festareilla pruukaa käydä jonkin muunkin kuin musan takia.
Me monipuolisen musan ystävät voidaan sit yrittää lohduttautua sillä, että nykyään Flowssa on abaut kymmenen kertaa enemmän laadukkaita esiintyjiä kuin esim 2005.
Sama. Buukkaukset kiinnosti ensimmäistä kertaa tarpeeksi, että ostin kolmen päivän lipun.
Joo kyllä tämä oli esiintyjien puolesta ylivoimaisesti kiinnostavin Flow tähän mennessä. En tiiä kuinka paljon ohjelmistosta vastaava porukka on aikojen kuluessa vaihtunut/laajentunut mutta vaikea kuvitella esim. ulveria tai suurta osaa tiivistämön esiintyjistä tuonne vielä jokunen vuosi sitten.
Mulle jo ennakolta mielenkiintoisimmat ulkomaanvieraat oli Konono #1 ja Omar Souleyman ja näiden keikat jäi mieleen festarien parhaina yhdessä Circlen kanssa. Toivottavasti jatkossakin panostetaan moderniin kansanmusiikkiin, esim. Sahararokkia näkis mielellään.
Täysin sama. Vois jättää sellaisten ihmisten, joiden mielestä Konono kuulosti jotenkin geneeriseltä afrokilkutukselta mielipiteet huomiotta ihan kaikenlaiseen rytmimusiikkiin liittyen. Souleymanissa pelotti vähän ennakkoon ne liverummut mutta vaikea uskoa että se tuon tiukemmalta ois konerummuillakaan kuulostanut. Muita kovia oli ainakin Grey Park, Keränen ja Awesome Tapes siltä osin mitä ehdin kuulemaan. Rapa & Roksette toki myös. Eniten harmittaa että missasin Pekko Käpin kokonaan ja Leinoselta kuulin vain puolitoista biisiä lopusta, sen perusteella jo sanoisin että ihan mahtava keikka. Voimalassa en jaksanut käydä perjantain jälkeen ollenkaan, eipä tuollainen betonihalli tee oikeutta minkäänlaiselle musiikille.
Unohdin varmasti jotain oleellista, lisäilen myöhemmin.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Täysin sama. Vois jättää sellaisten ihmisten, joiden mielestä Konono kuulosti jotenkin geneeriseltä afrokilkutukselta mielipiteet huomiotta ihan kaikenlaiseen rytmimusiikkiin liittyen.
Mites niiden joiden mielestä se kuulostaa yksinkertaisesti paskalta?
suomenajokoira wrote:Täysin sama. Vois jättää sellaisten ihmisten, joiden mielestä Konono kuulosti jotenkin geneeriseltä afrokilkutukselta mielipiteet huomiotta ihan kaikenlaiseen rytmimusiikkiin liittyen.
Mites niiden joiden mielestä se kuulostaa yksinkertaisesti paskalta?
ne vois vaikka bänniä
sama
Valitettavasti on käynyt rosvo.
kyllä
Uuuuu!! No ehkä tuossa oli hieman provoa joukossa, mutta kieltämättä ihmetyttää miten kaikki noin yksimielisesti ylistävät näitä?? Ehkä en vain osaa.
harjoittele lisää :mad2::peuk: jaksaa jaksaa! zumba zumba zumba!
yleensä kyllä jengi tykkää hyvästä musasta. kannattaa ehkä mennä takuuhuoltoon?
yleensä kyllä jengi tykkää hyvästä musasta
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Takuuhuollolle ehdoton
Onneksi tajusin käydä sellasessa muutama vuosi sitten.
Takuuhuollolle ehdoton
Onneksi tajusin käydä sellasessa muutama päivä ennen flowta.
Korjattu! Mut lupaan antaa noille viel mahdollisuuden. Tulokset julkistetaan täällä http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=452
harjoittele lisää :mad2::peuk: jaksaa jaksaa! zumba zumba zumba!
zumba zumba zumba!
eeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii - JALLA!
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
PARAS KEIKKA OLI
Hyviä myös Circle, The Xx (mut ei yhtä intensiivistä ja karismaattista ku Primaverassa), Four Tet ja (uuden levynsä paskuuden vuoksi yllättäen) M.I.A. Näin aika paljon kaiken minkä halusinkin, paitsi Tiivistämö meni harmillisesti enimmäkseen ns. ohi tuskaisen kuumuuden takia. Hyvät festarit oli muutenkin.
Ja Omar = paska Scooter, Sleighbellsiä en onneksi nähnyt, eivät osaa edes vähän alusta ja pilasivat M.I.A.n levyn
Last edited by Moronica (18.08.2010 00:43)
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
flow-juttua joka päivältä:
http://www.desibeli.net/juttu/2094
http://www.desibeli.net/juttu/2095
http://www.desibeli.net/juttu/2096
Arch Of Neon missaaminen kyllä vähän harmittaa.
HANTTA PRKL HAUTASIT SIVUNVAIHDOLLA RYE RYE -VIDEONI
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.