You are not logged in.
Niijjust, jossei tykkää zen cafesta, ei tykkää mistään massoille kelpaavista bändeistä ja on hirvee musiikkielitistinörtti. Olen sanaton & muserrettu.
Ei, kyllä se elitistinörtteys on jossain muualla kuin mustavalkoisissa bändipreferensseissä. Pelkkä "en tykkää Zen Café:sta" -toteamus ei vielä avaa eliittikerhon kultaisia portteja, mutta alaspäinkatsova tuhahtelu jonkun muun siitä digatessa raottaa jo hiukan.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:e618936289="psychocandy"][quote:e618936289="Alxity"]Anaam!
"Yksi ehdottomasti Suomen suosituimmista bändeistä, ZEN CAFE, tekee neljä peräkkäistä keikkaa 45:ssa alkaen tiistaina 12.9.2006 ja päättyen perjantain keikkaan 15.9.2006.
45:n keikkojen aikaan osuu myös Zen Cafen uusimman levyn "Stop" julkistaminen, joten siinäkin mielessä on kyse harvinaisesta herkusta meijän kylällä."[/quote:e618936289]
huumoria? kun seuraavan kerran tulee zen cafen rakastele mua radiosta niin taitaa toosa lentää ihan oikeesti seinään...[/quote:e618936289]
Huumoriksi tuo kommenttini oli tarkoitettu ja jätin hymiönkin pois kun luulin, että vain stratum lukee tätä topicia... Zen Cafesta vielä sen verran, että tykkäsin siitä joskus, mutta nykyisin bändi onnistuu sanoituksillaan olemaan vain naurettava. Joku Piha Ilman Sadettajaakin vielä meni, mutta mitä voi sanoa lyriikasta "taivas on kirkas ja napakka, taivas on kuin juopolle kapakka" tai "olen paskaa lintujen ja tiedän sen" tai "krapulan jälkiä lakanoissa". Piha Ilman Sadettajaa olisi muuten hemmetin hyvä biisi jos siinä olisi paremmat sanat. No joka tapauksessa huumoriksi tuo "anaam" oli tarkoitettu. En minä nyt neljää kertaa viikossa Zen Cafeta ole jaksamassa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Huumoriksi tuo kommenttini oli tarkoitettu ja jätin hymiönkin pois kun luulin, että vain stratum lukee tätä topicia... Zen Cafesta vielä sen verran, että tykkäsin siitä joskus, mutta nykyisin bändi onnistuu sanoituksillaan olemaan vain naurettava. Joku Piha Ilman Sadettajaakin vielä meni, mutta mitä voi sanoa lyriikasta "taivas on kirkas ja napakka, taivas on kuin juopolle kapakka" tai "olen paskaa lintujen ja tiedän sen" tai "krapulan jälkiä lakanoissa". Piha Ilman Sadettajaa olisi muuten hemmetin hyvä biisi jos siinä olisi paremmat sanat. No joka tapauksessa huumoriksi tuo "anaam" oli tarkoitettu. En minä nyt neljää kertaa viikossa Zen Cafeta ole jaksamassa.
Joo, Piha ilman sadettajaa ja muutama muu vastaava myöhempien aikojen Zen Café -biisi saavat toki minultakin varauksettoman :center::center::center::center: -vastaanoton.
Se ei muuta sitä, että Zen Café Pietarin Fishfabrique-klubilla joskus vuonna 1997: :peuk::rokrok:
Se ei muuta sitä, että Zen Café Pietarin Fishfabrique-klubilla joskus vuonna 1997: :peuk::rokrok:
ja entäs se eka demo... anaam!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ja entäs se eka demo... anaam!
En muista sitä, mutta ainakin eka ep ja eka pitkäsoitto ovat aika hyviä, joskin mun mielestä bändi on levyllä parhaimmillaan kakkos- ja kolmoslevyjen kohdalla.
[quote:fe18881a9c="psychocandy"]ja entäs se eka demo... anaam!
En muista sitä, mutta ainakin eka ep ja eka pitkäsoitto ovat aika hyviä, joskin mun mielestä bändi on levyllä parhaimmillaan kakkos- ja kolmoslevyjen kohdalla.[/quote:fe18881a9c]
eiköhän perusteta zen cafelle oma topicci ja jatketa siellä... mut se biisi "jokainen on tavallaan surullinen" tms. on oikeesti hieano.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Koin jo armeijassa traumoja, yksi tupakaveri soitti melkoisen paljon jotain tai joitain Zen Cafen levyjä. Huonot piisit,en tykkää Putron äänestä enkä sanoituksista. Tämä on vaan niitä bändejä jotka soidessaan rupeaa vituttamaan, en osaa kummemmin perustella enkä koe siihen tarvettakaan.
tunnustan omistavani idiootin ja ua uan. idari on ihan hyvä levy.
kuka tuntee uusimmat levyt? missä pelaa naisellisuuden harhat?
Varikset komentavat
[quote:0401de514f="forssto"]
Se ei muuta sitä, että Zen Café Pietarin Fishfabrique-klubilla joskus vuonna 1997: :peuk::rokrok:[/quote:0401de514f]
Fiskalle
Pannan Ua Ualle kanssa!
I love you and dream about the Führer
Näin Zen Cafen rekkalavakeikalla silloin joskus yläasteella Hangossa. Ne tais tulla isoiksi ihan sen jälkeen. Se joku olikohan Idiootti se biisi mikä oli eka hitti. Vähän tykkäsin sillo. Toisin en muistan yhtään, että mikä vuosi on kyseessä, joten ei voi listata keikaksi... muahana
Zen Cafesta takaisin Ouluun...
"Oulun Musiikkivideofestivaaleja vietetään 13. kerran 6.-10. syyskuuta 2006"
Tänä vuonna näyttäisi olevan aika surkeat bändit iltaklubeilla, mutta muuten näytti ihan mielenkiintoisia videoita olevan tarjolla:
"Björk Retrospektiivi
46 min. - Beta!"
"Fade To Red - Tori Amos Video Collection
Tuotanto Warner Music - 77 min. - DVD."
"The Life and Times of Allen Ginsberg
Ohjaus Jerry Aronson - USA 2004 - 84 min. - 35 mm - ei suomenkielistä tekstitystä."
"loudQUIETloud: A Film About The Pixies
Ohjaus Steven Cantor & Matthew Galkin - USA 2006 - 88 min. - Beta - Ei suomenkielistä tekstitystä"
"Glastonbury 2006
Ohjaus Julien Temple - Iso-Britannia 2005 - 140 min. - Beta - Ei suomenkielistä tekstitystä.
Mukana tässä asennedokumentissa ovat mm. itse Sir Paul McCartney, David Bowie, Radiohead, Morrissey, Coldplay, Chemical Brothers, Primal Scream, Van Morrison, Oasis, Blur, The Cure, Pulp, Björk, Scissor Sisters ja monia, monia muita."
"Death Cab For A Cutie - Directions
Tuotanto Atlantic Records/Warner Music - USA 2006 - 48 min. - DVD"
Uskomatonta, että jotain näinkin mahtavaa saadaan järjestetyksi Oulussa!
EDIT: niin ja tuossahan oli toki vain pieni osa tarjonnasta
<@DBGene> senkin karkki
Kiinnostais kyllä käydä katsomassa noita! Sitäpaitsi Jennin (velin tyttöystävä) tanssiryhmällä on esitys pumpeligaalassa, kuulemma tiedossa on mahtava spektaakkeli! En tiedä sitten ehdinkö enää toivoa ajoissa töistä vapaata...
Hemmetti! Tuo Mercury Rev on Tampereella samana viikonloppuna. Pitää vielä miettiä asioita...
<@DBGene> senkin karkki
Missä vitussa se Kylesa soittaa Oulussa? Zen Cafe on näköjään samana päivänä Nelivitosessa että siellä tuskin ainakaan.
Toinen lämppää toista? Kumminkohan päin?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Missä vitussa se Kylesa soittaa Oulussa? Zen Cafe on näköjään samana päivänä Nelivitosessa että siellä tuskin ainakaan.
Joku Park 57 -niminen mesta. Lämppärina Zen Cafe, eiku VENE.
Kiinnostais kyllä käydä katsomassa noita! Sitäpaitsi Jennin (velin tyttöystävä) tanssiryhmällä on esitys pumpeligaalassa, kuulemma tiedossa on mahtava spektaakkeli! En tiedä sitten ehdinkö enää toivoa ajoissa töistä vapaata...
Juu en pääse, sekä töitä että koulua tuona viikonloppuna. Harmi!
[quote:bb4b422f3e="stratum"]Missä vitussa se Kylesa soittaa Oulussa? Zen Cafe on näköjään samana päivänä Nelivitosessa että siellä tuskin ainakaan.
Joku Park 57 -niminen mesta. Lämppärina Zen Cafe, eiku VENE.[/quote:bb4b422f3e]
Tuo on Tuirassa, peelottaa! No ei sentään, mutta aika jännää, en ole kuullutkaan tuommoisesta paikasta. Venekin on ihan kiva nähdä.
[quote:a2a3837f41="forssto"][quote:a2a3837f41="stratum"]Missä vitussa se Kylesa soittaa Oulussa? Zen Cafe on näköjään samana päivänä Nelivitosessa että siellä tuskin ainakaan.
Joku Park 57 -niminen mesta. Lämppärina Zen Cafe, eiku VENE.[/quote:a2a3837f41]
Tuo on Tuirassa, peelottaa! No ei sentään, mutta aika jännää, en ole kuullutkaan tuommoisesta paikasta. Venekin on ihan kiva nähdä.[/quote:a2a3837f41]
Oho! Onko Oulu saamassa toisenkin varteenototettavan keikkapaikan 45:n lisäksi?
<@DBGene> senkin karkki
Hitto kun siirsivät syyskuulle niin tuskin pääsee enää lähtemään. Miksi?! Viime vuosi oli parhautta dokumenttien osalta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Oulu Open Decks:
5.9
26.9
10.10
24.10
7.11
21.11
12.12
Eli päästään taas tupin kanssa soittamaan hyvää musiikkia!
<@DBGene> senkin karkki
Tupi:
Huomenna olis tarkotus mennä katsomaan se Allen Ginsberg dokkari ensin klo. 14.00 ja sitten se Searching for the Wrong-Eyed Jesus klo. 18.00. Molemmat nuo näytetään Riossa. Torstaina olis sitten Pixies-dokkari klo. 16.00.
<@DBGene> senkin karkki
Jpp, nähdäänpä vaikka sitten Riossa ennen kahta. Noitten lisäksi ajattelin mennä huomenna vielä klo 21 mennä katsomaan Dawn Shadforth Retrospektiivin (mm. Primal Screamin, Goldfrappin, Björkin, Iggy & the Peachesin ja the Streetsin videoita).
45:n syksyn keikat taas vaihteeksi jostain ihan muualta...
Suesta kuitenkin bongasin tämmösen:
Riemufestivaalin syyskiertue:
26.11 Jolly Jumpers, Disgrace ja Cosmo Jones Beat Band
Noista kahdesta viimeisestä en tiedä, mutta Jolly Jumpers on tullut kovaksi todettua.
<@DBGene> senkin karkki