You are not logged in.
Urho Ghettonen wrote:"Daruden pitäessä teknobileitä luokkatovereilleen hän soitti ruotsalaisen eurodance -artisti Leila K:n "Rude Boy" -kappaletta neljä kertaa. Häntä alettiinkin tämän jälkeen kutsua leikillisesti Rude Boyksi. Rude Boy vaihtui myöhemmin muotoon Da Rude, josta tuli lopulta Darude."
emme pyydä vaan vaadimme - darudelle oma topikki
Sandstorm on paras biisi ikinä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Eikö muka jo ollu
topikkia siis
Last edited by suomenajokoira (12.08.2010 18:58)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Sandstorm myi jenkeissä kultaa joskus talvella(?)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sandstormin vois vaihtaa suomen kansallislauluksi
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Sandstormin vois vaihtaa suomen kansallislauluksi
komppaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Feel the beat oli mun ekan kännykän eka soittari minkä tilasin Marraskuussa 2000.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
suomenajokoira wrote:Sandstormin vois vaihtaa suomen kansallislauluksi
komppaan.
sama, meinasin ehdottaa jo aiemmin tai mahdollisesti olen niin jo tehnyt jossain toisessa topikissa
hrmunoita wrote:suomenajokoira wrote:Sandstormin vois vaihtaa suomen kansallislauluksi
komppaan.
sama, meinasin ehdottaa jo aiemmin tai mahdollisesti olen niin jo tehnyt jossain toisessa topikissa
sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
siihen pitäis sit tehdä sanatkin. Ne vois tehdä YRJÄNÄ
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tai no siis sellaset kunnon sanat missä olis metafyysistä ja isänmaallista painoarvoa.
Voi jospa tietäisivät maailmalla,
Nyt mitä voikaan olla taivaan alla,
On täällä kansa, jonka kyyneleistä aikaan saisi aika monta valtamerta
On täällä monta yksinäistä, mutta
Niin paljon kiellettyä rakkautta,
Nyt etten siitä riitä kertojaksi taulut eikä ikävöivät lemmenlaulut...
On täällä elämä raskasta työtä
Ja siinä harvemin on onni myötä,
Sen tietää vain, yksin suomalainen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
RARUDE
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sandstorm soi useasti NHL-peleissä. Tuleekohan noista soitoista vitusti korvausmassia?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
aku ankassa darude oli joskus nimellä lirude
da rude man pls
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
psykokarkki wrote:hrmunoita wrote:suomenajokoira wrote:Sandstormin vois vaihtaa suomen kansallislauluksi
komppaan.
sama
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
barton_funk wrote:psykokarkki wrote:hrmunoita wrote:suomenajokoira wrote:Sandstormin vois vaihtaa suomen kansallislauluksi
komppaan.
sama
missä kansalaisaloite asiasta? tai edes facebook-kampanja :mad2:
vai ehdotettiinko tätä jo suvivirren korvaajaksi eiq
interuptor bastardo wrote:barton_funk wrote:psykokarkki wrote:hrmunoita wrote:suomenajokoira wrote:Sandstormin vois vaihtaa suomen kansallislauluksi
komppaan.
sama
missä kansalaisaloite asiasta? tai edes facebook-kampanja
:mad2:
vai ehdotettiinko tätä jo suvivirren korvaajaksi eiq
suvivirren tilalle young turks tänks.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Darudea yritetään saada Australiaan keikalle joukkorahoituksen avulla
Pozible-sivulla Barker kertoo käynnistäneensä kampanjan, koska Daruden 15 vuoden takainen Sandstorm-hitti on hänen mielestään maailman hienoin kappale, ja Darude itse maailman tärkein elossaoleva muusikko.
Minua yllätti se, et jos pari vuotta sitten Darude oli yksi maailman eniten tienaavista dj:stä niin eikö ukolla ole ollenkaan keikkoja tai mahisia saada keikkoja virallisia reittejä pitkin Australiaan, et täytyy muutaman fanin aktivoitua hoitamaan ukko mestoille?
bzort glorf bööth