1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow 2010

#391 12.08.2010 16:28

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

Re: Flow 2010

greenie wrote:
leposi wrote:

Siis häh, eikö sinne saa kiikuttaa tyhjää muovipulloa, johon sitten täyttäisi vettä?

Ei.

Tää on ainoa asia mikä mua ihmetyttää. Ihan oikeasti. Ja jos se niiden oma vesipullo maksaa siellä sitten yli 2 euroa niin kuale

Ps. Ostakaa se sunnuntain lippu multa pois. JOoo!

Last edited by leposi (12.08.2010 16:28)

#392 12.08.2010 17:02

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

Joku RIKOLLINEN LUONNE saattaisi ostaa kaupasta eurolla vesipullon, kumota kurkkuunsa ja kerätä hynät pois viattomalta festarilta huiputtamalla EURON PANTIN. Mutta vakavasti puhuen mitä harmia voisi olla jos sais pitää sen korkin?

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#393 12.08.2010 17:16

greenie
Member
Registered: 25.06.2009

psychocandy wrote:

Mutta vakavasti puhuen mitä harmia voisi olla jos sais pitää sen korkin?

Seuraavalla kerralla täyttäisit pullon ilmaiseksi, etkä toisi rahaa yrittäjän taskuun ostaessasi uutta pulloa.

hodari.png

#394 12.08.2010 17:25

psychocandy
streittari-jantta
Website

Mitä varten sit ne vesipisteet?

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#395 12.08.2010 17:26

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

voi täyttää sen pullon jota ei sit kuitenkaan saa kiinni eli vopite juoda siinä pois tai kanniskella mukanaan puolityhjänä/täytenä

#396 12.08.2010 17:28

greenie
Member

kuksa.JPG

ja

3.gif

hodari.png

#397 12.08.2010 18:18

greenie
Member

Steltistä uutta lisäinfoa.

Toiseksi, eilinen korkkien poistaminen oli poikkeus joka tehtiin Chemsujen nimenomaisesta vaateesta.

Viikonloppuna alueella on vesipisteitä joissa alueelta ostettuja pulloja voi täyttää.

Edit: Korostetaan nyt kuitenkin.

Last edited by greenie (12.08.2010 18:19)

hodari.png

#398 12.08.2010 18:36

Vteich
Member
Registered: 14.06.2010

Noniin, korkkiongelmakin ratkaistu. Seuraavaksi varmaan ratkeaa (viimeistään paikan päällä) että kyllähän sen niistä viimeisistä pennosista kokoon raavitun KURKKUJUUSTORUISLEIVÄN olisikin saanut tuoda paikan päälle, ja greeniekin olisi voinut lippunsa pitää.

#399 12.08.2010 18:55

psychocandy
streittari-jantta
Website

Voee, ja mulla kun on jo pari korkkia valmiiksi pers taskussa lol apua

FJs1lyz.gif

#400 12.08.2010 19:24

greenie
Member

Vteich wrote:

Noniin, korkkiongelmakin ratkaistu. Seuraavaksi varmaan ratkeaa (viimeistään paikan päällä) että kyllähän sen niistä viimeisistä pennosista kokoon raavitun KURKKUJUUSTORUISLEIVÄN olisikin saanut tuoda paikan päälle, ja greeniekin olisi voinut lippunsa pitää.

spede

Eihän toi poista sitä ongelmaa, eli pakkomyyntiä.

Eikä mulla mitään kurkkujuustovoileipiä ole ollutkaan, enkä ole moisia koskaan tuonne tuonutkaan. Mulle kysymys on periaatteellinen.

Sen lisäksi on toki joukko muita, kuten toi kulttuurillinen "hipsteriblablabla"-konteksti, jonka puitteissa jengi kerääntyy sinne arvostelemaan toisiaan ja näyttäytymään. Noin leevimäisesti voisi lainata Göstaa vapaasti, että: "Ei mulla ole tarvetta kulkea tuolla kuppiloissa kertomassa, että kuinka kova jätkä mä oon." Sitten tietysti ei-järjestelmäkameroitamissäänmuodossa kielto olis tietänyt mulle noin 400 € turhia kuluja, koska kamera on mulle niin luontainen juttu.

Kritisoin tuolla Stealthissa tätä koko juttua vapauden kantilta, ja jos siihen yks pääorganisaattori vastaa, että "jos ei budjetti taivu tai ei muuten maistu, niin muualle vaan", niin en mä tälläisessä tilanteessa enää haluakaan pitää lippuani ff

hodari.png

#401 12.08.2010 19:27

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009

no voi nyt vittu

Valitettavasti on käynyt rosvo.

#402 12.08.2010 19:47

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

greenie wrote:

pääorganisaattori vastaa, että "jos ei budjetti taivu tai ei muuten maistu, niin muualle vaan"

=

1z4lix4.gif

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#403 12.08.2010 20:06

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

greenie wrote:

Sitten tietysti ei-järjestelmäkameroitamissäänmuodossa kielto olis tietänyt mulle noin 400 € turhia kuluja, koska kamera on mulle niin luontainen juttu.

Mut eihän toi järkkäritilanne oo muuttunu mitenkään viime vuodesta? Epäilen, että halvempia malleja voi tuoda sisään ilman ongelmia tai siltä se näytti.

en ole kolmekybänen emoboy

#404 12.08.2010 20:44

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005

Types of snack foods:
    * Almonds
    * Cheese puffs/Cheese curls
    * Cheese
    * Corn chips and Tortilla chips
    * Crackers
    * Cookies/Biscuits
    * Doughnuts
    * Dried fruit
    * Granola bars
    * Sliced fruit
    * Vegetables (e.g. carrots, cherry tomatoes)
    * Instant noodles
    * Jerky
    * Mixed nuts
    * Peanuts
    * Popcorn
    * Pork rinds
    * Potato chips
    * Pretzels
    * Raisins
    * Seeds (sunflower)
    * Trail mix
    * Whole fruit

NONII!  Eli banaanit pitää hyväksyy hei.   mad

#405 12.08.2010 20:58

Vteich
Member

greenie wrote:

Kritisoin tuolla Stealthissa tätä koko juttua vapauden kantilta, ja jos siihen yks pääorganisaattori vastaa, että "jos ei budjetti taivu tai ei muuten maistu, niin muualle vaan", niin en mä tälläisessä tilanteessa enää haluakaan pitää lippuani ff

=

liltony wrote:

Jos FLOW ei maistu tai sovi budjettiin, niin onneksi on useita festareita moneen makuun ja budjettiin.

En tiiä, mutta jotenkin nyt tuntuu, että otat koko intternetin ja elämän vähän turhan vakavasti.

#406 12.08.2010 21:05

börjeslandet
stetoskooppisetä

Mut toi budjettikortti kuulostaa vähän mauttomalta, kun se tulee tyypin suusta, joka omistaa Helsingin kuumimmat klubit ja jolla ei varmaan ole kosketusta hirveästi siihen mitä mikäkin maksaa. Ei sillä, musta flow'n hintataso ei ole mitenkään ihan sikamainen. Tommoset kommentit on vaan vähän heikkoja, koska järjestäjät erittäin hyvin tietävät, että tänäkin vuonna flow tekee enemmän voittoa kuin koskaan ja artistit on sitä luokkaa, että moni musaharrastaja tuskin festareita ihan huvikseen jättää väliin. En tiedä miks sit sitä kaljan hintaa piti nostaa. Koska pystytään? Toisaalta kai näillä teoilla sitä kassaa kasvatetaan ja ens vuonna on vieläkin kiinnostavampi lineup, mutta joskus se seinä tulee vastaan Helsingin kokoisessa paikassa...

#407 12.08.2010 22:08

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Website

Kohta lähemmäs 60-vuotias musiikista mitään tietämätön äitini kysyi tänään menenkö Flow'hun katsomaan indie-bändejä icon_eekicon_lol
Eiköhän tämä jo todista sen, että indie on nykyään ainakin jossakin määrin mainstreamia.

#408 12.08.2010 23:31

greenie
Member

Vteich wrote:
greenie wrote:

=

liltony wrote:

Jos FLOW ei maistu tai sovi budjettiin, niin onneksi on useita festareita moneen makuun ja budjettiin.

En tiiä, mutta jotenkin nyt tuntuu, että otat koko intternetin ja elämän vähän turhan vakavasti.

Noo, voi olla, mutta just siks olis kiva mennä festareille, joissa vois kokea olevansa vapaa, eikä mennä johonkin gentrifikaation ja tuotteistuksen ytimeen kuluttajan (sis. musiikin) roolissa ff

Olis kans ihan kiva, jos mahdollisimman moni pääsis osallistumaan, eikä vaan sanottaisi, että mee muualle, jos ei löydy baxii. Onneksi itsellä ei tuota ongelmaa ole, joten voin mennä sitten muualle kuuntelemaan lempiartistejani. Harmittaa ehkä vaan snadisti niiden puolesta, joilla ei moista mahista ole. Voisi olla hyvä, jos siihen 102 € hintaiseen lippuun sisällytettäisiin vaikkapa se juomapullo, kun omiakaan ei saa tuoda.

Taidan olla vähän hippi.

Last edited by greenie (12.08.2010 23:33)

hodari.png

#409 13.08.2010 01:47

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Website

janne m. wrote:
Skeletonni wrote:
janne m. wrote:
barton_funk wrote:

Saa kai alueelle viedä tyhjiä vesipulloja ja safkaa?

flow wrote:

Ainoastaan snacks-eväät ja pillimehut ovat sallittuja. Omien alkoholijuomien ja myös alkoholittomien pullojuomien tuominen alueelle on kielletty johtuen panttijärjestelmästä ja alkoholilainsäädännöstä.

Natsimeininki.

Joo mut toisaalta, saako suljetuille festarialueille noin ylipäätäänkään viedä omia ruokia? (Miinus puntala.) Siis en tiijä, ihan kysyn. Jotenkin luulisin että ei.

Noi juoma/ruokatiskit ovat kuiteski hyvä vuokratulo Flow'lle, ja jotta ne saa niistä hyvää hintaa, pitää niiden jotenkin taata myyjille että jengi kans jonottaa niissä kiskoissa eikä mussuta omia lihapiirakoitaan. Ihan perusbisnes.

Millään festareilla, jonne saa viedä omia eväitä (eli mun kokemuksella suurin osa), ei ole kyllä siltikään ollut puutetta maksavista asiakkaista ruokakojuissa. Minne festarille ei muka saa viedä omia eväitä? Ilosaareen ja Provinssiin nyt ainakin sai ja muistaakseni Ruissiin myös.

Meikä on ehdottomasti sitä mieltä, että jos ihmiset on sen pääsylipun maksaneeet, niin niiltä ei voi vaatia sitä, että ne ostaisi kaikki muut perustarpeita tyydyttävät hyödykkeet festarialueelta. Todennäköisesti toi nihkeys johtuu siitä, että porukalla on tapana salakuljettaa viinaa kaikkien safkojen sisässä. Mikä taas johtuu kalliista hinnoista, mitkä taas osittain johtuu Suomen paskasta anniskelulainsäädännöstä jne.  (Oho, Moronicalla samansisältöinen viesti, komppausta sinne).

Panttisysteemille toki iso plussa, mutta eniten tossa mättää se, että sitten niitä tölkkejä ei saa sieltä karsinasta ulos, kun pitäis jo rientää katsomaan seuraavaa keikkaa. Ihan naurettavaa, että joutuu salakuljettamaan tölkkejä laukussa tyhjänä tai puolitäysinä ympäri festarialuetta. Siistinä alue taas säilyis, vaikka pantti ois esim. 50 senttii per tölkki, mutta silloin ei niin paljoa vituttais jättää sitä tölkkiä jollekin randomille ohikulkijalle. Roskildessa muovituopeissa on snadi pantti ja siellä pysyy alue siistinä silti, vaikka pantit on jotain 10 senttii euroissa tms. Mustalaiset siellä konttaa maata myöten niitä keräteten. Ilmeisesti kannattaa.

Itse ajattelin vähän smuglata viunaa sisään, koska tulee muuten tolkuttoman kalliit kännit. Ehkä siihen toi systeemi kokonaisuudessaan pyrkiikin, että ketään ei huvita edes juoda viinaa, kun siitä on tehty niin vaikeata ja kallista.

#410 13.08.2010 01:55

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Website

Vteich wrote:

[
Toi on ihan sama käytäntö kuin suurimmalla osalla muistakin Suomen festareista. Turha verrata mihinkään Puntalaan tai Konemetsään. Eiköhän tää nyt riittäisi jo tästä.

Esimerkkejä tai en usko. Oon meinaa ollut porttitsekissäkin muutamilla festareilla eikä kyllä koskaan ole ohjeistettu valittamaan ruuan tuomisesta. Tuskin kukaan nyt mitään paahtopaistia sinne alueelle tuo, vaikka se sallittua olisikin.

Skeletonni wrote:
janne m. wrote:
barton_funk wrote:

Saa kai alueelle viedä tyhjiä vesipulloja ja safkaa?

flow wrote:

Ainoastaan snacks-eväät ja pillimehut ovat sallittuja. Omien alkoholijuomien ja myös alkoholittomien pullojuomien tuominen alueelle on kielletty johtuen panttijärjestelmästä ja alkoholilainsäädännöstä.

Natsimeininki.

Se on ihan naurettavaa, jos esim. pantittomia vesipulloja ei saa tuoda sisään tyhjänä. Ei mitään logiikkaa.

#411 13.08.2010 03:39

kaistahai
Member
From: Strömsö
Registered: 04.01.2006

Oho, luulin jo et liltony on uus street spirit-nikki.

Oisin kyl halunnut lukea niitä spämmejä.

Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.

#412 13.08.2010 09:05

schlagobers
Member
Registered: 21.11.2006

Odotan viikonlopulle 30 asteen hellettä ja TRENDIFESTARISTA KUOLEMANLOUKKO - VESIPULLOT KIELLETTIIN! KATSO KUVAT! -uutisia. Vesipullokielto??? Tulen omien banaanien ja pullonkorkkien kanssa.

Last edited by schlagobers (13.08.2010 09:05)

#413 13.08.2010 09:23

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

Junkieman wrote:

Meikä on ehdottomasti sitä mieltä, että jos ihmiset on sen pääsylipun maksaneeet, niin niiltä ei voi vaatia sitä, että ne ostaisi kaikki muut perustarpeita tyydyttävät hyödykkeet festarialueelta.

Meneekö sulta nyt ihan täysin ohi että sinne alueelle SAA viedä kyllä jotain perustarvikkeita? Jos ei tykkää pillimehuista, eikä halua ostaa sitä parin euron vesipulloa niin sit juo suoraan hanasta vettä. Jos viime vuonna repuista ratsattu banaaneja veke niin se on ihan perseestä, mutta ainakin nyt noissa ruokainfoissa lukee että snäksit sallittuja. Jos siellä portilta joltain takavarikoidaan hedelmä niin mä pyörrän kaikki puheeni ja Flow on sit itse Saatana.

organizing the boy scouts for murder is wrong

#414 13.08.2010 09:38

börjeslandet
stetoskooppisetä

Ei se oo kato niin justiinsa et joku viittis lukea mitä on sanottu saati sitten niitä virallisia ohjeita. Kuhan on mielipiteitä, niin nillitys jatkuu  ":peuk:"

Last edited by börjeslandet (13.08.2010 09:38)

#415 13.08.2010 09:51

Vteich
Member

Junkieman wrote:
Vteich wrote:

Toi on ihan sama käytäntö kuin suurimmalla osalla muistakin Suomen festareista. Turha verrata mihinkään Puntalaan tai Konemetsään. Eiköhän tää nyt riittäisi jo tästä.

Esimerkkejä tai en usko. Oon meinaa ollut porttitsekissäkin muutamilla festareilla eikä kyllä koskaan ole ohjeistettu valittamaan ruuan tuomisesta. Tuskin kukaan nyt mitään paahtopaistia sinne alueelle tuo, vaikka se sallittua olisikin.

Tossa jo aiemmin väännettiinkin rautalangasta, mutta pakko sanoa tähän että siis mitä-vittua nyt oikeasti. Ruokaa SAA tuoda, pillimehuja SAA tuoda, viinaa EI SAA tuoda. Aika sama meininki kuin muillakin festareilla, joilla olen käynyt. Ilosaaressakin jätettiin omat juomat alueen ulkopuolelle viinanarikkaan ja käytiin aina välillä niitä sieltä litkimässä.

Mikä tässä nyt oikeasti on niin iso ongelma, että pitää mussuttaa sivukaupalla päivänselvää asiaa?

#416 13.08.2010 09:52

börjeslandet
stetoskooppisetä

Tervetuloa foorumille. Tääl on tämmöstä!

#417 13.08.2010 09:55

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere
Registered: 14.06.2005

2007_11_09_ginch_gonch4.jpg

YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

#418 13.08.2010 10:26

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008

Kaikille housut täyteen snäksejä!

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

#419 13.08.2010 10:27

barton_funk
jamppa, synkkä sienestäjä
From: Guttenberg-galaksi
Registered: 05.12.2008

Vteich wrote:
Junkieman wrote:
Vteich wrote:

Tossa jo aiemmin väännettiinkin rautalangasta, mutta pakko sanoa tähän että siis mitä-vittua nyt oikeasti. Ruokaa SAA tuoda, pillimehuja SAA tuoda, viinaa EI SAA tuoda. Aika sama meininki kuin muillakin festareilla, joilla olen käynyt. Ilosaaressakin jätettiin omat juomat alueen ulkopuolelle viinanarikkaan ja käytiin aina välillä niitä sieltä litkimässä.

Mikä tässä nyt oikeasti on niin iso ongelma, että pitää mussuttaa sivukaupalla päivänselvää asiaa?

Ottaako Vteich internetin liian vakavasti?

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

xfGrijQ.jpg

#420 13.08.2010 10:52

Vteich
Member

barton_funk wrote:

Ottaako Vteich internetin liian vakavasti?

Mahdollista! Toivottavasti noi eivät olekaan tosissaan.

Sitä paitsi toi greenien hippiyskin on ihan ok ja ymmärrettävä syy verrattuna tuohon nillittämiseen ja sanamuodoista vääntämiseen, joka ehkä semisti alkoi jo ärsyttää.

Last edited by Vteich (13.08.2010 10:55)

1. Index
  2. » Keikkamainokset
  3. » Flow 2010

Board footer