You are not logged in.
no ei nyt ihan noin huono kiekko ole mutta ei tästä kyllä otetta saa kovin helpolla. 2 lisäkuuntelua eilen ja tarttumapinta aika vähissä.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Uus levy lahjottu tyttöystävälle, kuunneltu ja digattu. Ei tainnu olla ku yks jorausbiisi. Hyvä levy, man.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Musta uus levy kuulostaa todella laiskalta. Ihanku ei oikein jaksais laulaa niitä vokaaleja. Eihän M.I.A. mikään erityisen hyvä laulaja oo koskaan ollut, mut uudella levyllä kilpailee melkein Crystal Castlesin Alicen kanssa vokaaleissa.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Joo, ei tässä uudessa ole paljoakaan mihin kinnostais palata.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tää levy on vuoden, ellei vuosisadan pettymys. Voihan helvetti. Kaikki mikä M.I.A.:n musiikissa on ollut kiinnostavaa, onnistuttu karsimaan pois.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Rajuus on jäljellä ja se riittää mulle.
Mikä mian lapsen nimi olikaan? Siitä tulee varmaan seuraavan levyn nimi.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oispa Kari.
Alkulevy on aika kammottavaa yritelmää yksi toisensa perään. Irrottelu tuntuu liimatun päälle. Loppua kohden meno ja meininki vähän seestyvät, mikä pelastaa hirvittävän keskinkertaisen levyn ihan täydelliseltä impotenssilta.
Ja Lady Gaga handlaa nää postmodenit referenssi- ja merkityskikkailut sitä paitsi paljon paremmin.
Vuoden nuori muotoilija.
Ja Lady Gaga handlaa nää postmodenit referenssi- ja merkityskikkailut sitä paitsi paljon paremmin.
Edit: Tässä paremmin naputeltuna
Last edited by greenie (04.08.2010 19:19)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
toivottavasti olivat kaikki punapäitä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kommenteista poimittua...
Veikkaan
Että | 9.8.2010 14:36
Tämä artistin mielikuvan ennakko epä-länsimaalaistaminen voisi johtua artistin sanoituksista: kannabiksen polttoa ihannoidaan ja välillä yllättävän avoimesti. On turvallista muistuttaa kansalle, että eri porukkaa ollaan
Mitäköhän toi loppu tarkoittaa?
On turvallista muistuttaa kansalle, että eri porukkaa ollaan
hihii, intertekstuaalista foorumi-ironiaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oho, kylläpäs Hesarilta irtoaa paljon Flow-promoa tänä vuonna. Ties kuinka monta artikkelia jo duunattu.
Oho, kylläpäs Hesarilta irtoaa paljon Flow-promoa tänä vuonna. Ties kuinka monta artikkelia jo duunattu.
Täytyyhän pääsponsorin hoitaaa leiviskänsä.
Vuoden nuori muotoilija.
mulla on päällä m.i.a.-paita
ai tämä?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Flöy-keikka jätti kylmäksi, onko mussa jotain vikaa?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Piti oikein tarkistaa, että kuulostiko se M.I.A. tosiaan niin karmealta tuossa biisissä kuin mitä muistelin, ja kuulostihan se! Oli se ääniongelmista huolimatta silti oikein viihdyttävä keikka!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
kyllä
en tiä, ite olin ihan fiiliksissä.
en tiä, ite olin ihan fiiliksissä.
Sama.
Last edited by Skeletonni (17.08.2010 00:37)
Sama.
En tajuu kun kuitenkin levyllä oon tykänny tosikin paljon. Onko se uus levy sitten vaan niin paska ja se soitti pääasiassa siltä(?). Tää keikka vaan oli tyhjää keuhkoamista mun korviin.