You are not logged in.
En ainakaan löytäny omaa topikkia
Ilmeisesti aika monen fiilistelylistalla tämä kuitenkin. Eka levy ihan timanttinen, tokasta en hirveesti muista mut hyvä sekin tais olla. Kolmannella levyllä kilpaillaan jo parhaan biisin tittelistä Caught Out Theren kanssa, kun Millionairen naputus lähtee ja Andrén räppifiitti vielä kruunaa koko homman. Tasty on kokonaisuudessaan muutenkin tosi jees. Kelis Was Here on jääny kokonaan väliin ja jotenkin tuntuu, että saakin jäädä.
Mutta mites toi uusin? Aattelin kohta laittaa soimaan ekaa kertaa, mutta wtf: Boys Noize, Benny Benassi ja David Guetta vilahtaa tuottajalistassa :confused::peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Varmasti myös kova nussimaan, täällä saa käyttää vihasia sheeploveja
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Boys Noize
Kelisillä on ollu aika outo - ja pitkä - ura. Ihan hyvää matskuahan toi. Milkshake tietysti lämppäs, vahvaa -lällyttelyä.
hee
tytsy diggailee uutta kelisiä, itse luulin sen siskon unohtaneen jonku aerobic-levynsä meidän soittimeen, kun kuulin ekan kerran. annan kyl uuden mahdollisuuden. tastya tuli kuunneltua keväällä tiuhaan tahtiin.
Mangojauhe goddamn.
en tykkää uusista piiseistä. tuotannon euroteknovaikutteet tuntuvat hutaisten tehdyiltä ja muutaman vuoden takasilta jutuilta, ja miks kelis ei voi laulaa vaan hönkii vaan? ankaraa taaksepäinmenoa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Parhautta kaikki tyyni! Paitsi uusi levy ei-hyvä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ootko fani vai muutenko vaan spämmäät? Täähän on tulos Suomeen kans.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Saturaatio tapissa..? Ei sillä että ite kuvailisin aina kaunistä jälkeä (viikonloppuna taas enimmäkseen sellasta paskaa ettei mitään rajaa), mutta mikä noissa fopan kuvissa on ton värin kanssa... Vai näyttääkö noi teiän näytöillä jotenki hyviltä?
en ole kolmekybänen emoboy
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
2 step+ysäri r&b+burial
Biisi on ihan jees, intensiteettiä voisi olla enemmän ja se voisi kehittyä johonkin huippukohtaan, nyt on melko tasapaksu.
Last edited by barton_funk (02.07.2012 13:46)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
herranjestas nuorgam, alatte pehmetä! lähemmäs 40 "pophelmeä" listattu ja jo TOINEN hyvä biisi
2000-luvun ulkomaiset pophelmet - #77 Kelis Milkshake (2003)
mitähän sieltä vielä tulee, animal collectivea ja flaming lipsiä ja beyoncen halo? LOPETTAKAA
Mummielest on tosi sopivaa et se on just kikke joka on perustanu tän topikin
kikkelis kokkelis
Älä päästä painiks sitä
Kelis signs to Ninja Tune, announces new album Food
TV on the Radio -jäbä tuottanut.
kuulostaa sairaan lupaavalta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.