You are not logged in.
Kuuntelen muutaman kuukauden tauon jälkeen Wu-Massacrea ja tää tuntuis toimivan nyt varsin hyvin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Toivottavasti merch tablesta löytyy tarpeeks monen äx ällän paitaa vaativampiinkin tarpeisiin
Mua kiinnostais noi aikataulut kans, en löytäny mistään 'nfoo.
Hoodratsit varmaan alottaa viis minsaa ennen wu-tangii ku niillä on vaan se yks biisi
faceböökiin oli tullu tämmönen tieto aikataulusta:
18:00 Ovet
20:00 SMC Hoodrats
21:00 Wu-Tang Clan
...-> Jatkobileet Motelletissa
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
onko kaikilla jo paidat varauksessa lol
Melkein vois tollasen alimman ostaa. Kokoa XXL, totta kai.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Smam. Koskaan varmaan hikoillu paitaa noin märäks. Alkuun vähän vitutti Methin puuttuminen, mutta loppua kohti kiimakäyrä kohosi asiallisiin lukemiin. Yleisökin oli hyvin messissä!
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Wu-Tang! olihan se ja kuumat paikat ja ex-kolja sai omenan
soundeja en tosin menis kehumaan ja nää alotti yllättäen heti hoodratsien perään että ei ihan eteen asti tietenkään päässyt, mut kyllä sieltä keskeltäkin jotain näki. aikamoista hittiputkea ja kädet heilu ja kännykät ja sytkärit ja ODB RIP jne.
paitaa ja muuta kamaa lensi myös kiitettävästi lavalta, ei tietenkään ihan sinne asti missä itse olin
Ja vielä pesäpallomailalla!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Noo, keikka oli hyvä. Tavallaan. Saundit oli ihan tajuttoman paskat. Wun kundit tuntu vetävän meiningin aika rutiinilla, multa pisteet lähinnä MASTA KILLALLE, Ghostfacelle, RZAlle ja Inspectah Deckille. Muut oli vähän uneliaita ja GZAa näytti jopa vituttavan. Huomasi myös aika nopeasti, että tällä kertaa uupunut Meth on selkeesti näistä se karismaattisin kaveri livenä. Biisilista oli lähes täydellinen ja setin kesto myös, koska oli niin vitun kuuma.
Suurin piirtein sama ku muut. Ilmastointi ja saundit... uuuh. Loppua kohden saundit onneksi parani hieman, alkoi klaanilaisiakin kuulee.
Mutta. Olihan se WU-TANG!! Lopussa kiima oli jo suhteellisen kova. Itse olin yllättynyt U-Godin panoksesta.
Ja sainhan mä ompun Ghostilta. Hyvältä maistui.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
wushi
teillä ei ole sielua
Last edited by qdes (25.08.2010 01:20)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Young Dirty Bastard (ODBs Son) and Gab Gotcha coming soon. Real Hip Hop. Bong bong!
Tolla young dirtyllä on snadisti saman hajusta meininkii ku fatsillaan. Ihan ok, voi yllättää.
Yo, here is a new GraveDiggaz song
entitled "Two More Cups of Blood"
This is the first song released by
the band since the loss of our brother
Poetic AKA the Grymm Reaper. For the
Wu Gravedigaz horrorcore fans:
HAPPY HALLOWEEN!!!
Liquid Swords II will NOT be out this year, I am still writing and recording
ylläri
NEVER FORGET
Apollo Kids is now set to arrive December 21, via Def Jam. Various Wu-Tang comrades make guest appearances, as do Black Thought, Redman, Jim Jones, the Game, Busta Rhymes and Joell Ortiz. That's the truly unfortunate cover art above. The Amazon tracklist is below, though note that the Def Jam website lists a slightly different one, with the track "How You Like Me Baby" removed and "Rockbox" taking the twelfth song spot.
Apollo Kids:
01 Purified Thoughts [ft. GZA and Killah Priest]
02 Superstar [ft. Busta Rhymes]
03 Black Tequila [ft. Cappadonna and Trife]
04 Drama [ft. Joell Ortiz and the Game]
05 2getha Baby
06 Starkology
07 In Tha Park [ft. Black Thought]
08 How You Like Me Baby
09 Handcuffin' Them Hoes [ft. Jim Jones]
10 Street Bullies [ft. Sheek Louch, Wiggs and Sun God]
11 Ghetto [ft. Raekwon, Cappadonna and U-God]