You are not logged in.
jatkossa mixtape-vaihtelu spotifyn kautta?
Tähän ehkä jopa minä jaksaisin osallistua. Tosin ongelmana on vähän se, että spotifyhan aina ilmottaa playlistin tekijän.
en ole kolmekybänen emoboy
Heti biisikaupalla jotain MGMT:tä ja PMMP:tä, kun yhtä listaa koitin
Se on se bilelista, jossa on niitä kuluneitakin biisejä. Tosin oli pakko poistaa Kids sieltä, ej jaxa. Siinä listassa on kuitenkin melkein 250 biisii, niin siellä on paljon koviakin.
Ja PMMP on hieno bändi ja MGMT:lläkin monet hyvät viisut.
Last edited by Junkieman (09.06.2010 13:41)
psykokarkki wrote:jatkossa mixtape-vaihtelu spotifyn kautta?
Tähän ehkä jopa minä jaksaisin osallistua. Tosin ongelmana on vähän se, että spotifyhan aina ilmottaa playlistin tekijän.
Eiks tän vois kiertää sillei, että just yks olis se koordinaattori, jolle ihmiset lähettäis listat ja sit se copypasteis ne listat niinku omaan profiiliinsa ja sit ne näkyis sen tekeminä.
Täältä löyty se uusi Liikkuvien Lasten kokoelmalevy, ni eipä tarvii kopioida kirjastosta c-kasetille.
Tein tämmösen "kaikkien aikojen parhaiden bändien parhaat biisit tai vähän sinne päin paitsi ne, joilta en osannut valita ja ne joilta en osannut irrottaa biisejä levyltä tai sit irrotin, vaikkei ois pitänyt"-listauksen:
http://open.spotify.com/user/junkieman/ … o6YLGchIMx
Saatan vaihdella esittäjiltä valitsemiani biisejä, jos tulee semmonen fiilis. Tää on vielä vähän vaiheessa. Ei oo ehkä kauheen hyvä sellanen yleislista, kun on niin monenlaista.
EDIT: Ja siis syy miks tein tommosen oli, että mietin biisejä yhteen "parhaat biisit"-skabaan ja aattelin pistää ne tollei listaksikin, jotka jäi ulos, kun kolme vain sai valita.
Last edited by Junkieman (20.07.2010 19:01)
Kävin tarkistamassa Lady Gagan hitit. Kiitos Spotify 2010!
Tein tämmösen "kaikkien aikojen parhaiden bändien parhaat biisit tai vähän sinne päin paitsi ne, joilta en osannut valita ja ne joilta en osannut irrottaa biisejä levyltä tai sit irrotin, vaikkei ois pitänyt"-listauksen:
http://open.spotify.com/user/junkieman/ … o6YLGchIMx
Päivitin listaa ja pistin jakoon noi Spotifyssä olemattomat biisit tämmösenä möhkäleenä:
http://dl.dropbox.com/u/3006576/Maailma … %C3%A4.zip
Voi sitten ite vaikka importata biisit Spotifyyn, niin maailman paras soittolista futaa täpöl!
Aussit + uudet seelannit
Miten vaikeata sen local files-tuen lisääminen siihen linux-versioon voi olla? :center:
Mielelläni maksaisin sen 4.99/kk siitä ettei tarvitsisi mainoksia kuunnella ja voisi käyttää koneella vain yhtä soitinta.
Last edited by Hassuttelija (29.08.2010 13:31)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Meinasin tulla ehdottamaan topikkiin yhteissoittolistan duunaamista spotifaihin. Sitten mietin hetken, ja tajusin sellaisen olevan jo tietty olemassa. Pienen selailun jälkeen löyty. Nyt tilattuna mullekkin.:peuk:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Duck & Cover! eli hämmentäviä, outoja, alkuperäistä komeampia, koomisia, itkettävän ihania jne jne jne cover-versioita, olkaapa hyvät!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Premium
en ole kolmekybänen emoboy
Premium
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Smutefy
(Tosin pitää laittaa piuhalla musat, kun ei muteta Airfoilia, orkl. Tai sitten en vaan osaa.)
börjeslandet wrote:Premium
Panin myös ostaen. Hyvältä vaikuttaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Spotify asennettu kännykkään ja ensikokemukset:
Löyty lopultakin käyttöä pitkään laatikossa olleelle N95:lle.
how they run this show.
Ootteko tehneet jotain joululistoja Spotifyn? Jakoon!
Itse en oo vielä saanut aikaiseksi. Tykkään muutenkin kuunnella kesäisiä soittolistoja talvella
Tätä listaani mä kuuntelen aina öisin:
http://open.spotify.com/user/junkieman/ … SA1HfF7d9T
kasailin huvikseni playlistin jossa on jokainen hip-hop biisi mitä käytetään Girl Talkin All Day levyllä (ne siis mitä spotifysta löyty: suurin osa)
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Typerää, kun joillain levyillä on yks biisi mitä ei voi kuunnella. Esim. Black Sabbathin nimikkolevyllä biisiä "Warning" ei ole saatavilla.
how they run this show.
Typerää, kun joillain levyillä on yks biisi mitä ei voi kuunnella. Esim. Black Sabbathin nimikkolevyllä biisiä "Warning" ei ole saatavilla.
Onko striimissä naarmu vai minkä takia ei soi
organizing the boy scouts for murder is wrong
^
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
Sivaltajat sivaltaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu