You are not logged in.
tämä nouseva artisti ansaitsee varmaan oman ketjunsa, eka sinkku oli niin uugee ettei sitä saa mistään mutta comebackia pukkaa
Tukiainen on tehnyt kaksi kappaletta: Lööppijulkkiksen (tuottajana Esko Koivumies Iisalmesta) sekä Some Day (tuottajana kolumbialainen Kryia Miamissa.) Hän esittää niitä laulu-ja nimmarinjakelukeikoilla ympäri Suomea sekä myös ulkomailla. Hänelle ollaan valmistamassa nyt uutta biisiä, jonka nimeksi tulee SEXX. Biisistä tehdään sekä suomenkielinen, että englanninkielinen versio.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Eikö muka oo popimpaa? SEXX!
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
ajattelin että matti nykäsen seuraksi tähän osastoon
J-Tuk put the XX in SEX!
Iisalmen Eskolle
Älkää jaksako
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Älkää jaksako
skeatso-coveri? eiq
Musiikinystävät kuulolla: Johanna Tukiainen tekee uuden aluevaltauksen
Glamour-malli, tanssija ja esiintyvä taiteilija Johanna Tukiainen tekee uuden aluevaltauksen - dj:nä!
Uudenkaupungin Hotelli Lännentieltä vinkataan Voicelle, että Tukiainen tulee esiintymään tiettävästi ensimmäisellä dj-keikallaan 3. päivä syyskuuta, eli tämän viikon perjantaina.
Tuksun dj-nimi on kekseliäästi Guest DJ, ja hän tulee soittamaan illan aikana suosikkikappaleitaan.
- Asiakaskunta on todella kiinnostunut Tuksun keikasta. Odotamme, että bilehittien lisäksi illan aikana kuullaan myös Tuksun omaa musiikkituotantoa, kommentoi Wille Rautell Lännentieltä.
Tuottaja Esko Koivumies uskoo, että SEXX-kappaleesta tulee hitti.
Tänään valmistuu SEXX niminen kappale, joka käsittelee erotiikkaa kauniisti. Se on vähän espanjalaistyylinen biisi. Se tehdään englanniksi ja suomeksi, Johanna Tukiainen kertoi MTV3.fin Viihdeuutisille keskiviikkona.Laulamista varten studio oli varattu keskiviikkoillaksi.
Olemme jo aikaisemmin sitä harjoitelleet ja käyneet läpi.
Kappaleen Johanna esittää sunnuntaina 19. päivänä syyskuuta Ikaalisissa.
Esko Koivumies uskoo kappaleen mahdollisuuksiin nousta jopa hitiksi.
Biisi on Johannan näköinen. Yritetään päästä hänen imagoonsa käsiksi biisin kautta. Kappale on esimasteroitu ensi sunnuntaina.
Näin Tukiainen selittää poisjääntiään SEXX-kappaleensa julkkareista
Johanna Tukiainen väittää ottaneensa taksin Lahdesta kohti Ikaalista, jotta olisi ehtinyt kappaleensa julkaisutilaisuuteen.
Minulla oli päällekkäiset keikat. Olin Lahdessa laulukeikalla ja se valitettavasti liippasi liian läheltä sitä Ikaalisten keikkaa.
Otin jo taksin Lahdesta kohti Ikaalista. Matkalla tuottajani Esko Koivumies oli sitä mieltä, että minun ei kannata tulla enää
Ikaalisiin, jossa olisin ollut vasta yhden aikaan yöllä, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.SEXX-sinkun tuottaja Esko Koivumies kertoi Radio Novalle Tukiaisen jääneen jostain syystä jumiin edellisiltaiseen
keikkakaupunkiinsa Lahteen, eikä häntä näkynyt levyjulkkareissa Ikaalisten lavakauden päättäjäisissä.
Sinkku jäi julkaisematta. Koivumies oli Novan mukaan artistiinsa erittäin pettynyt.Johanna Tukiainen esittää SEXX-kappaleensa Joensuussa sekä Lapissa lokakuussa.
Johanna Tukiainen esittää SEXX-kappaleensa Joensuussa sekä Lapissa lokakuussa.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
olis kyllä hauska kuulla se biisi
J-Tuk tilittää:
http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tämä kyllä kiinnostaa
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Tuolla koko biisi:
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tuolla koko biisi:
huh huh
youtube-versio, kurja ettei vielä videota tai joku vois yhdistää siihen aiempaan nakuilupätkään:
Madonnalta pöllitty logo.
No jos ei esittäjää tietäis niin ei toi mitenkään paskuudella tai outoudella särähtäs korvaan. Aika perus. Huomionarvoista toki, että läähätystä on melkein enemmän kuin laulua!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Johanna sanoitti kappaleen itse!
Kohublondi Johanna Tukiainen päivitti Seiskan blogiaan, jossa hän paljasti levyttäneensä amerikkalaisen Elisabeth Harlowin kanssa kappaleen "I Get It In".- Hänen vaatekokonsa on nolla, ihan uskomatonta! Minun vaatekokoni asuessani Miamissa oli 6-8, nykyisin olen 8-10. Johanna mainitsee.
Biisin Johanna on sanoittanut itse.
- En itse pidä sävelmästä hirveästi, mutta olen ylpeä siitä, että sain itse sanoitettua sen! Laulan biisin alun sekä keskiosia suomenkielellä, Johanna kertoo.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Johanna Tukiaiselle yllätyssinkku - kuuntele härski biisi tästä!
enpä taida nyt kuunnella kuitenkaan