You are not logged in.
oksettava hollanti
![]()
![]()
No jaa, pelaavat juuri niin, kuten Espanjaa vastaan pitääkin pelata. Vekkulille van Bommelille erityinen Repii ja raastaa, potkii nilkoille ja provosoi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Punaisen paikka?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Okko wrote:oksettava hollanti
![]()
![]()
No jaa, pelaavat juuri niin, kuten Espanjaa vastaan pitääkin pelata. Vekkulille van Bommelille erityinen
Repii ja raastaa, potkii nilkoille ja provosoi.
Vitut, puolustaa voi myös sikailematta. Muutama punainen olisi jo pitänyt antaa, van Bommel ja de Jong käyttävät vain hyväksi sitä, ettei kovissa paikoissa kortti nouse niin helposti. Onneksi toisella puoliajalla meininki hieman rauhoittui.
ginipoika wrote:Okko wrote:oksettava hollanti
![]()
![]()
No jaa, pelaavat juuri niin, kuten Espanjaa vastaan pitääkin pelata. Vekkulille van Bommelille erityinen
Vitut, puolustaa voi myös sikailematta. Muutama punainen olisi jo pitänyt antaa, van Bommel ja de Jong käyttävät vain hyväksi sitä, ettei kovissa paikoissa kortti nouse niin helposti. Onneksi toisella puoliajalla meininki hieman rauhoittui.
Smaa. Mikä on kun ei taidot riitä?
Okko wrote:ginipoika wrote:Okko wrote:oksettava hollanti
![]()
![]()
Smaa. Mikä on kun ei taidot riitä?
Nih! Opetelkoot pelaamaan.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kyllä neppaileville spaniardeille hieman runtua pitääkin antaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kyllä neppaileville spaniardeille hieman runtua pitääkin antaa.
eri
Oikean rytmin kiinni
Iniestaaaah Hollantikin alkaa näyttää sympaattiselta Espanjan rinnalla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
KUVOTTAVAA PASKAA. INIESTA KUOLE PASKAKASA
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
AAMULLA OLI KIVA HERÄTÄ, MUTTA NYT VITUTTAA.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Iniesta oli kyllä finaalin hahmo. Oon tuhlaajapoika, menetin jo uskoni Espanjaan jossain kohtaa vaikka alussa kannatin ehdottomasti. Sydäntä lämmittää kuitenkin Hollantilaiset psykot (Van Bommel) ja uikuttajat (useat muut) saa runkata puukenkään.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
yäk
Andres
Parit filmit, mitä sitten. Kalkkilaivan kapteeni on ihan vitun hyvä ja olisi voinut toki ratkaista pelin jo varsinaisella.
Varikset komentavat
Iniesta oli kyllä finaalin hahmo. Oon tuhlaajapoika, menetin jo uskoni Espanjaan jossain kohtaa vaikka alussa kannatin ehdottomasti. Sydäntä lämmittää kuitenkin
Hollantilaiset psykot (Van Bommel) ja uikuttajat (useat muut) saa runkata puukenkään.
Oikean rytmin kiinni
Ikerin onnenkyyneleet
Oikean rytmin kiinni
Vähän masentuneet fiilikset, mutta paras joukkue voitti kisat. Tyylikkäämin sen olisi voinut tehdä, mutta eipä tuossa Hollantikaan tyylipisteitä kerännyt. Vaikea se on toki Espanjaa vastaan pelata ja kunnon sukitus lienee pätevä osa vastustajan taktiikkaa. Ja olihan Hollannilla paikkansa, Robbenin läpiajoja voi kelailla seuraavat neljä vuotta...
Oikean rytmin kiinni
Uruguay's Diego Forlan has been named the best player of the 2010 World Cup, taking home the Golden Ball in the process.
Also, Germany's Thomas Mueller has won the Golden Shoe award for top scorer, finishing on five goals but winning by virtue of his three assists.
Nämä meni ainakin oikein.
Andres Iniesta: footballer of rare skill, World Cup final matchwinner and cracking human being to boot. When he peeled off his t-shirt, his vest bore the words "Dani Jarque is always with us". If that doesn't get the emotions going, nothing will.
Annetaan nyt Iniestalle heti anteeksi
Uruguay's Diego Forlan has been named the best player of the 2010 World Cup, taking home the Golden Ball in the process.
Also, Germany's Thomas Mueller has won the Golden Shoe award for top scorer, finishing on five goals but winning by virtue of his three assists.
Nämä meni ainakin oikein.
Oikean rytmin kiinni
Juurikin näin. Aivan helvetin mahtava turnaus Forlanilta, loisti kaikissa matseissa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
täysin sama!
bzort glorf bööth
Okko wrote:oksettava hollanti
![]()
![]()
No jaa, pelaavat juuri niin, kuten Espanjaa vastaan pitääkin pelata.
SWEITSIllä nämä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Olipa upeat kisat. Huutonaurua kaikille itkeville mammanpojille.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
teekki wrote:Uruguay's Diego Forlan has been named the best player of the 2010 World Cup, taking home the Golden Ball in the process.
Juurikin näin. Aivan helvetin mahtava turnaus Forlanilta, loisti kaikissa matseissa
Etelä-Koreaa ja Ranskaa vastaan ei kyllä loistanut mitenkään suvereenisti. Varsin rutiinilla mentiin.