You are not logged in.
Olen pahoillani otsikon sukupuoliäfäfäfäfäffäjostain, mutta mitä välii ja onhan sil välii.
Joe Caligula saa alottaa. Ite kirjotan jonain parempana aikana.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mitä helvettiä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
bzort glorf bööth
Multa ei irtoa ennen mahdollisesti maanantaita
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Olen pahoillani otsikon sukupuoliäfäfäfäfäffäjostain, mutta mitä välii ja onhan sil välii.
Joe Caligula saa alottaa. Ite kirjotan jonain parempana aikana.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tää topikki on kyl pienoinen pettymys, skarpatkaas ny
tää topikki on kyl pienoinen pettymys, skarpatkaas ny
No eipä ollut odotuksetkaan ihan hirmu korkealla tän suhteen.
organizing the boy scouts for murder is wrong
nyt kävi näin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
aattelin ens viikolla kattoo nuo kaikki^
Eiks joku just kattonu noi kaikki?
Eiks joku just kattonu noi kaikki?
Jos haluaa tietää, miltä tuntuu katsoa noi kaikki putkeen yhden yön aikana, niin kannattaa ostaa Shitsuckilta Make It Look Like An Accident #3 -zine. Junou.
Jean-Babtiste wrote:Eiks joku just kattonu noi kaikki?
Jos haluaa tietää, miltä tuntuu katsoa noi kaikki putkeen yhden yön aikana, niin kannattaa ostaa Shitsuckilta Make It Look Like An Accident #3 -zine. Junou.
Tai sit vaan tsekkaa noi kaikki putkeen yhden yön aikana.
Tai sit vaan tsekkaa noi kaikki putkeen yhden yön aikana.
Omalla vastuulla. You have been warned.
Skeletonni wrote:Tai sit vaan tsekkaa noi kaikki putkeen yhden yön aikana.
Omalla vastuulla. You have been warned.
Oon joskus katsonu. Ei ollu kyllä yö. Eihän noissa edes mee koko yötä.
Porky'sit ja John Hughesin teinileffat. Myös kasarileffat, joissa ollaan rannalla, otetaan aurinkoa ja joissa teinit tekee kepposia kelpaa.
Poliisiopistot on parhaimmillaan kun kattoo putkeen. Tietysti kutosen kanssa ottaa niin helvetin vaikeasti oli lähestymistyyli tai vuorokauden aika mikä hyvänsä. Onneksi vitonen ja seiska donkkaa tykimmin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Oliks kutonen se, jossa oli se salaperäinen jehu, joka pyöritti kaupunkia ja jonka silhuetti näky vaan? Sehän on just hyvä!
Kävin kattoo leffassa sen, missä ne oli Moskovassa. Sen jälkeen ihan tuntematonta. Hmm, ei olis toisaalta paha.
Oliks kutonen se, jossa oli se salaperäinen jehu, joka pyöritti kaupunkia ja jonka silhuetti näky vaan? Sehän on just hyvä!
Joo, ja jehu oli tiätty ite pormestari jolla oli vaan joku naamio päällä tms, ja motiivina kiinteistöjen ostaminen. Vituttaa aina nää leffat, joiden pääpahikselle ei olla keksitty muuta puuhaa ku kiinteistöjen tavoittelu. Teräsmiehessäkin Hackman suunnitteli hukuttavansa rannikon veteen, jotta aavikkoalueesta vois myydä "edullisia rantatontteja"! Mua vituttaa tollaset juonelliset ratkaisut ihan saatanasti! Rantatontteja!
Niin ja tossa leffassa ei ollut enää Steve Guttenbergia, mikä on aina miinusta. Sen lisäksi siinä oli se tympeä keksintö, että joka jätkä vois mätellä eräänlaisen kaksoinolentonsa kanssa, eli hightower saa jonkun toisen jässikän vastaansa ja tackleberry jonkun toisen aseheebon vai mites se nyt menikään. 1-4 on parhaita, vara-mahoney pilas tunnelmaa omalta osaltaan kiitettävästi
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Skeletonni wrote:Oliks kutonen se, jossa oli se salaperäinen jehu, joka pyöritti kaupunkia ja jonka silhuetti näky vaan? Sehän on just hyvä!
Joo, ja jehu oli tiätty ite pormestari jolla oli vaan joku naamio päällä tms, ja motiivina kiinteistöjen ostaminen. Vituttaa aina nää leffat, joiden pääpahikselle ei olla keksitty muuta puuhaa ku kiinteistöjen tavoittelu. Teräsmiehessäkin Hackman suunnitteli hukuttavansa rannikon veteen, jotta aavikkoalueesta vois myydä "edullisia rantatontteja"! Mua vituttaa tollaset juonelliset ratkaisut ihan saatanasti! Rantatontteja!
Niin ja tossa leffassa ei ollut enää Steve Guttenbergia, mikä on aina miinusta. Sen lisäksi siinä oli se tympeä keksintö, että joka jätkä vois mätellä eräänlaisen kaksoinolentonsa kanssa, eli hightower saa jonkun toisen jässikän vastaansa ja tackleberry jonkun toisen aseheebon vai mites se nyt menikään. 1-4 on parhaita, vara-mahoney pilas tunnelmaa omalta osaltaan kiitettävästi
Olin unohtanut Mahoneyn uupumisen. Se kyllä verottaa leffaa ku leffaa.
Steve Guttenbergin paras leffa silti:
Mahoneyn lähdön jälkeen Poliisiopistot ei ollu niin hyviä
Kesäleffasuosituksia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Torrente 2 - Mission In marbella, koska tässä on kesäinen ja hikinen tunnelma. Loisto leffa.
King Frat - Kaasukuningas, kesäopiskelija fiiliksiin.
Lampaansyöjät - suomalainen tunnelma.
Dazed and Confused - kesä on nuoruuden ja nostalgian aikaa!
Michael Bay pläjäys: Armageddon, Transformers tai Bad Boys 2, kesällä on aikaa katsoa pidempiä ja toiminnallisempia leffoja
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Vois kattoo jotain post-apocalypse leffoja. Vaikka Mad Maxit putkeen. Tai italoscifin anteja tästä genrestä.
Miten ois, Joe, pitäiskö pitää joku leffasekoilu tässä joskus?
Last edited by barton_funk (12.07.2010 11:36)
Summer School (1987) JA Summer School (1978) a.k.a. Mag Wheels. Jälkimmäinen on kyl aika järkyttävän kökköä "teensploitaatiota", mut siinä bailataan, ollaan biitsillä ja tissit näkyy.
Combo Top Secret!, Top Gun ja Hot Shots! toimii myös.
Last edited by Tomsk (15.07.2010 18:06)
Sent from my iPhone 16
Jean-Babtiste wrote:Eiks joku just kattonu noi kaikki?
Mä haluisin noi kaikki numerot. Vieläkö niitä saa?