You are not logged in.
http://thepiratebay.org/torrent/5630019 … %282010%29
Sieltä lähti valumaan.
Onpas paskalla laadulla, ei kyl jaxa hakee.
Perjantaina pitäis saada levyä kaupasta, voin odottaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Uusimman Voima-lehden keskiaukeamatyttönä höpöhöpöjuttuineen.
Uudelta levyltäkään ei oikein irronnut mitään.
Krooh.
stupido mainostaa et perjantaina lähtee halvalla
mut haluun sen limited editionin
Space ei ainakaan lähtenyt yhtään
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
En tiedä. Ei vaan kiinnosta oikein, pistetään nyt kuunteluun kun jaksetaan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
yhden kuuntelun jälkeen ei ihan paska, mutta ei lähellekään samaa tasoa kahden ekan kanssa.
Ei kyllä todellakaan samaa tasoa, mutta toimii silti
Vissiin tätä on aika paljon kritisoitu sen suhteen ettei toimisi kokonaisuutena, mutta mun mielestä nimenomaan just toimii putkeen kuunneltuna... ja onhan tässä noi pari ässäbiisiä kuitenkin.
Musta uus levy kuulostaa todella laiskalta. Ihanku ei oikein jaksais laulaa niitä vokaaleja. Eihän M.I.A. mikään erityisen hyvä laulaja oo koskaan ollut, mut uudella levyllä kilpailee melkein Crystal Castlesin Alicen kanssa vokaaleissa.
Ootko vielä Saksassa?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ootko jo Suomessa?
"Tell me why does it sound like a toilet just flushed at the end of 'Tell Me Why'????"
"cuz rest of album is a turd"
Levyn keskivaiheilla meinaa vähän tökkiä. Liikaa biittipuuroa, mehukeitto on loppu. XXXO kolahti kyllä suoraan.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
XXXO kolahti kyllä suoraan.
lisäks siellä oli joku sellanen aika karmea tamppausbiisi
alkaa olee mialla puolustajat aika vähissä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
pitäsköhän tänään ostaa ja tulla puolustelemaan? stupidolta näyttäis saavan jo.
Pakko kyl puolustella, että toi XXXO on lätyn paras biisi. Ei sillä, että se kauheesti olis.
mut millanen on CAPS LOCK?
kuulemma löytyy limited editionilta, nimen perusteella suurimmat ODOTUKSET ÅHÅ MISTÄ CAPSIT
It's all about ⇧ Shift + ⌘ Cmd + 4.
Levyn keskivaiheilla meinaa vähän tökkiä. Liikaa biittipuuroa, mehukeitto on loppu. XXXO kolahti kyllä suoraan.
Mitäs vittua nyt taas. Keskivaiheilla hommahan vasta lähtee nousuun. Story Told ja It Takes A Muscle on tosi kovia. Hyvältä levyltä tää vaikuttaa. Kaipanee lisää harjotuksia.
en ole kolmekybänen emoboy
tuli vaan mieleen et jostain syystä ärsyttää kun ne sanoo suomessa emaiei, sanoisivat vaan reilusti miia niinq meitsi
sama
psykis,
NO!
Kävitkö siellä Stupidossa? Mäkin sanon Miia
en käyny, mut kohta vois äxässä käydä, sama hinta mut sielt saa leiman :arrow:
Bricolage wrote:Levyn keskivaiheilla meinaa vähän tökkiä. Liikaa biittipuuroa, mehukeitto on loppu. XXXO kolahti kyllä suoraan.
Mitäs vittua nyt taas. Keskivaiheilla hommahan vasta lähtee nousuun. Story Told ja It Takes A Muscle on tosi kovia. Hyvältä levyltä tää vaikuttaa. Kaipanee lisää harjotuksia.
Niin..en olekaan Lovalotia pidemmälle päässyt, onnistuin nukahtamaan niillä main levyä Teqkilla on ainakin aivan liian pitkäksi venytetty että jaksaisin. Jatketaanpa harjoituksia kun jaksaa. Jos jaksaa.
Kesken nukahtaminen on yleensä hyvän levyn merkki
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Totta. Vielakin muistelen lammolla ceniqin Gaylabia ja torkkuja
Kesken nukahtaminen on yleensä hyvän levyn merkki
Niin siis tää nyt ei ole mitään Stars of the Lidiä eli en sanois kovinkaan hyväksi merkiksi..
Eikä napalm deathiä jota käytin unimusana 80-luvun lopussa. Uus levy kertaalleen kuunneltuna, ihan jees mut kattoo nyt... Ja hieno toi 3D-kansi.
huïg wrote:Toisella foorumilla joku sano aika hyvin että hää on niinku tosielämän trollaaja
Mikäs foorumi moinen, muuten?
p.s.
uus levy pari kertaa kuunneltuna ihan kiva