#61 07.07.2010 11:12

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

Re: The Pains of Being Pure at Heart

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#62 11.07.2010 13:41

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

#63 04.11.2010 10:21

simo_vaatehuoneelta
Member
From: Tanpere

YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON

#64 04.11.2010 11:28

leposi
Viini-illan Göbbels

Aijoo, näitten keikka Indietracksissä oli käsittämättömän huono. Teki mieli lähteä jo parin biisin jälkeen, mutta halusin antaa mahdollisuuden. Lähdin sitten lopulta kuitenkin kesken keikan pois nukkumaan. Onneks toimii levyltä.

#65 04.11.2010 11:40

simo_vaatehuoneelta
Member

Oho, Primaverassa kyllä toimi.

EI SE AUKI ENÄÄ OO

#66 04.11.2010 12:13

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Website

Olin jotenkin varma, että en enää jaksa yhtään tätä bändiä, mutta tuo uusi biisi rakkaus. Kannatti kuunnella. Omasta mielestäni saisivat jatkossakin enemmänkin lähteä tuolle kitaralinjalle, mitä on biisin keskivaiheilla, ja unohtaa koskettimet taka-alalle.

#67 04.11.2010 14:06

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008

Hyvä tämäkin, "Say No to Love" tän vuoden tekosista toki huomattavasti kovempi vielä mutta se kertoo sen biisin laadusta enemmän ff Ja soundi näyttäis kehittyvän eteenpäin taas kerran, hyvähyvä.

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#68 04.11.2010 21:54

stratum
not tupi
Registered: 20.06.2005
Website

simo_vaatehuoneelta wrote:

Oho, Primaverassa kyllä toimi.

Lähinnä tuossa Indietracksin keikassa oli mun mielestä ongelmana pituus. Keikka encoreineen kesti puolisentoista tuntia, mikä on tämmöiselle musiikille ihan liikaa. Reilu puoli tuntia olisi just hyvä. Toisaalta tuon ymmärtää kun bändi pääesiintyjänä lopetti festarit mutta liika nyt on kuitenkin liikaa.

#69 04.11.2010 23:11

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Hyviä biisejä on ainakin A Teenager In Love ja Young Adult Friction sekä b-puoli Lost Saint. Suurin osa tuotannosta aika tylsää, mut noi biisit on kovia. Saa nähdä, että jos seuraavan täyspitkän jälkeen näillä on jo hyviä biisejä sen verran että voi koostaa mainion puolituntisen ep:n.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#70 05.11.2010 16:38

stratum
not tupi
Website

Neuvostoliitto wrote:

puolituntisen ep:n.

Tää mitään progea oo! grin Kyllä puoli tuntia varsinkin tässä tyylilajissa menee ihan kevyesti täyspitkästä.

Semmoinen on muuten tulossa maaliskuussa.

Tuosta uudesta biisistä en kyllä hirveästi kostunut.

#71 05.11.2010 17:54

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

jaahas, tossa piti kyllä lukea cd, tai oikeastaan cd-r. joo siis missään nimessä tämmöstä ei jaksa kuin sen puolisen tuntia. Näillä on reilun vartin verran jo hyvää kamaa valmiina peuk

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#72 05.11.2010 18:40

Bricolage

Neuvostoliitto wrote:

b-puoli Lost Saint..

Just tänään mietin että melkoisen turha biisi 017 Toisaalta, jos joku Say No to Love a-puolena niin saa ollakin aika kova veto että hahmottuu. Higher Than the Stars yhä suosikki, se väliosa on aivan uskomaton rakkaus

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#73 04.02.2011 04:51

ginimies

Kas tässä uuden levyn nimikappale/ensimmäinen sinkku. Pyyhin suorastaan kyyneliä silmäkulmastani. Upea kappale. rakkaus

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#74 04.02.2011 10:36

börjeslandet
stetoskooppisetä

Ei kyllä ihan uponnu mulle mikä tossa oli niin mahtavaa, vaikka bändistä pidaänkin 017

en ole kolmekybänen emoboy

#75 04.02.2011 10:39

simo_vaatehuoneelta
Member

Hyvä biisi, tosin kuulostaa kyllä ihan Smashing Pumpkinsilta. Mikä on vähän outoa. Levyä odotan kyllä kulli pystyssä.

EI SE AUKI ENÄÄ OO

#76 04.02.2011 12:23

ginimies

börjeslandet wrote:

Ei kyllä ihan uponnu mulle mikä tossa oli niin mahtavaa, vaikka bändistä pidaänkin 017

Henkimaailman juttuja toki nämä tykkäämiset, mutta minulle juuri kappaleen nostalgisuus toimii. Sain häivähdyksenomaisesti kiinni siitä tunteesta, kun laitin Mellon Collien & Infinite Sadnessin ensimmäistä kertaa soittimeen. Taidanpa nostaa illalla portviinimaljan tuolle tunteelle.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#77 04.02.2011 13:50

grasskirt
Member
Registered: 08.09.2008
Website

Kuulosti mun mielestä todella mitäänsanomattomalta. Ei tee mieli edes kuunnella uudelleen. Toivottavasti levyn muu materiaali on eri tyylistä, koska en haluaisi vielä luokitella tätä bändiä mun omaan "eka demo paras"-kategoriaan.

#78 05.02.2011 11:47

Kozelek
Member
Registered: 06.07.2006

Ei mitään, hyvä biisi, mutta aika lailla kyllä soundi muuttunut edellisestä levystä. En nyt tiedä onko se välttämättä kovinkaan hyvä juttu. Mut gyl tämäkin kelpaa.

Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.

#79 05.02.2011 17:14

Bricolage

Tää on aika hankala kehityskäyrä jos miettii näitä viimeistä neljää singleä. Higher Than the Stars > Say No to Love >>>>>>>>>>>>>>> Heart in Your Heartbreak > mikä tän uuden stygen nimi nyt oli? ai niin Belong, kivaa soundia mutta ei oikein mitään koukkua. Ja kolme täysin samaa aihetta käsittelevää stygeä vielä. Ekat kaks toki virheettömiä mutta toi Heart in Your Heartbreak ei vaan nouse soundejaan korkeammalle kun biisi itse vähän harhailee. Ehkäpä lisäkuuntelua, tuntuu vain vähän tyhjältä, ei ideoita tai koukkuja. Mut jos vertaa vaikka noista ekaa ja kolmatta niin tapahtuu jotain outoa. Higher than the Stars = intro+säkeistö kertaa 2, parin minuutin joku osa ja outro, jokaisessa kohdassa vielä helvetin hyvät koukut ja vaihteluja miten esim. ekaa säkeistöä vie akustinen ja toista taas basso. En usko että koskaan pääsevät lähellekään tuon stygen neroutta. Kahdessa viimeisessä ei enää ole mitään kuin säkeistökertsisäkeistösoolo ja eivät vaan jää päähän. huh. more coffee in the back of your mum's car etc

#80 06.02.2011 18:10

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

ginipoika wrote:

Henkimaailman juttuja toki nämä tykkäämiset, mutta minulle juuri kappaleen nostalgisuus toimii. Sain häivähdyksenomaisesti kiinni siitä tunteesta, kun laitin Mellon Collien & Infinite Sadnessin ensimmäistä kertaa soittimeen. Taidanpa nostaa illalla portviinimaljan tuolle tunteelle.

rakkaus

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#81 18.02.2011 11:43

ginimies

Here's the tracklist for our new album, Belong (3/29/2011)!

1. Belong
2. Heaven’s Gonna Happen Now
3. Heart in Your Heartbreak
4. The Body
5. Anne With an E
6. Even in Dreams
7. My Terrible Friend
8. Girl of 1,000 Dreams
9. Too Tough
10. Strange

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

#82 13.03.2011 20:16

Bricolage

Uusi ollut nyt kerran kuuntelussa ja ei tää nyt mikään pettymys onneksi ole. Tää nousee selkeästi esille:

#83 18.03.2011 11:33

dorkmeister
Member
Registered: 01.06.2009

Levy näköjään striimattavissa, http://www.thepainsofbeingpureatheart.com/

Toi sinkku oli ihan kivaa Pumpkins-lämmittelyä, aloin jopa tykkäämään biisistä.

Mutta tää muu levy.. Onko joku kehittänyt tietokoneohjelman jolla sekotetaan Siamese Dreamin särösoundia Roxette- ja U2-henkisiin sävellyksiin?
Siltä tää nimittäin kuulostaa. Radiopoppia la alalalallaaa jee jee ja särö päälle BRUMMMMMMMMMMM riffi synamelodia jee jee :sad: mut silti jee moro.

Ei tää nyt mikään ylin suosikkibändi ole ollut, mutta toi aikaisempi MBV-pastissointi oli jotenkin sympaattista ja tulihan sitä jostain syystä kuunneltua aika runsaasti. Tää uus ei nyt lähe, ei edes PERJANTAINA.

#84 18.03.2011 11:48

Bricolage

joo, tuo tulee aika äkkiä vastaan. ja melko moni biisi kierrättää melodiarakenteen jostain aikaisemmasta stygestä, tuo minkä postasin ottaa kertsinsä higher than the starsista :facepalm:

#85 24.03.2011 17:25

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006

Kuuntelen tätä uutta nyt eikä ees vituta!

Sent from my iPhone 16

#86 24.03.2011 18:01

leposi
Viini-illan Göbbels

Ajattelin tätä bändiä suihkussa, ja mua vitutti. 017

#87 24.03.2011 18:11

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

muavitutti
KooKoo_tutti.jpg

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#88 27.03.2011 21:35

Kozelek
Member
Registered: 06.07.2006

Uusi kuunneltu eka kertaa kokonaan läpi, ja on tässä vieläkin vähän hämmentynyt olo. Soundimaailma on muuttunut tosi paljon, ja ei nyt pelkästään parempaan suuntaan. Tuntuu, että uusi "rankempi"  soundi hautaa vokalisti Kip Bermanin, ja tämä äänimaailma vaatisivat ronskimman tulkitsijan erottuakseen. Mene ja tiedä. Samalla harmittaa, että Peggyn taustalauluja on vähemmän kuin edellisellä levyllä...niistä tuli jotenkin se symppis poika-tyttö-konteksti biiseihin. Toisaalta kuulee, että sovitukset on tarkkaan mietitty ja rummut/basso-akseli jyräävät mallikkaasti. Biisit ovat paria poikkeusta lukuunottamatta ihan jees, joskin ihan TPOBPAH-levyn sing-along-kertosäkeisiin ei yllä kuin Heart in Your Heartbreak. Myös Even in Dreams ja päätösbiisi Strange ovat keskivrtoa parempia biisejä. Sinkkunakin julkaistu Belong on kyllä mun mielestä aika tasapaksu ellei jopa  kaka .
Välillä tulee outoja mielleyhtymiä muihin bändeihin. Esim. Girls on 1000 Dreams kuulostaa ihan pohjois-irkkubändi Ashilta icon_rolleyes No, ei se nyt huono asia ole. Joskin tämän tien valinta tuntuu vähän oudolta. Kyllä tämä levy kuitenkin kasvattanee bändin mainetta, ja keikalla biisit voivat toimia vielä astetta paremmin.
Annetaan vielä vähän aikaa...jos se siitä.

Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.

#89 10.04.2011 22:58

simo_vaatehuoneelta
Member

Näähän on tosiaan Flowssa.

Yhden kuuntelun perusteella pidän kyllä tästä uudestakin levystä tosi paljon.  spam3

EI SE AUKI ENÄÄ OO

#90 10.04.2011 23:52

ginimies

simo_vaatehuoneelta wrote:

Yhden kuuntelun perusteella pidän kyllä tästä uudestakin levystä tosi paljon.  spam3

Lukuisten kuuntelujen perusteella uusin on kaikin puolin debyyttiä paljon parempi levy.

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.

Board footer