You are not logged in.
Pages: 1
Hitto tää Meteoriitti on kyllä hyvä biisi. Yks parhaita kotimaisia viime vuosilta. On noilla muitakin hyviä biisejä, mutta ei ehkä niin hyvii ku tää. Ilmeisesti Pariisin kevät on seuraava iso juttu, kun kaikki nykyään kuuntelee ja Spotifyssäkin kuunnelluimpia kotimaisia tällä hetkellä. Tolla ekalla levyllä on tollei kivan naivistisia biisejä. Tokalla levylläkin on hyvää matskuu, mutta ei ton Meteoriitti-biisin tasolle oikein meinaa mikään nousta niin sanotuksiltaan kuin sävellyksiltään. Ekalta levyltä tykkään myös Samoilla raiteilla, Toisesta maailmasta ja Pikku-Huopalahti -kappaleista. Tokalta levyltä ehkä toi Painovoimaa (Korkeushyppääjän kakkaus) on sellanen, joka nousee edukseen. Pitäis kyllä ehkä kuunnella tota tokaa lättyy enempi, en oo oikein kuunnellu kunnol vielä.
Mut hei, oliks tää sittekään skene-uskottavaa, enpä kuule tiijä
Luulis että tää on just sitä uskottavaa matskua, mut silti toi "Mutsi, mä en oo syönyt mun lääkkeitä" on yksi huonoimmista biisesitä mitä olen aikoihin kuullut.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
älä turhaa mieti uskottavuusjuttuja, ole van oma itsesi
jatkot tällä http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=430
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Luulis että tää on just sitä uskottavaa matskua, mut silti toi "Mutsi, mä en oo syönyt mun lääkkeitä" on yksi huonoimmista biisesitä mitä olen aikoihin kuullut.
Ei se mun mielestä täyspaska oo, mutta on se kyllä sen levyn heikompaa osastoa. En itekään oikein tolle syttynyt ja sanatkin aika hooponkuuloiset. Mutta Meteoriitti
http://ylex.yle.fi/areenawidget/showpla … eo/1146926
Siinä on Pariisin Kevään "eka keikka". Ihan mielenkiintoista varmaan heittää ekaa keikkaa tolla meiningillä, että teinit laulaa kännissä köörinä kertsit ja laaserivalot välkyttelee isolla festarilavalla.
Toinen levy on vielä kuuntelematta. Ainoa kosketus sen biiseihin on tämän yle-taltioidun keikan pohjilta. "Äiti en oo syöny lääkkeitä" -setit ei innosta kylläkään.
Ja muutenkin tekee mieli vastareagoida. nyt kun suami-valtavirran penetraatio on tosiasia.
Mutta Meteoriitilla on monta upeaa kappaletta.
Hei mutsi, mä en oo syöny mun perunamuussia ismon salaisella nakkikastikkeella
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hei mutsi, mä en oo syöny mun perunamuussia ismon salaisella nakkikastikkeella
Täydellinen spämmi
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
katoin ekan minuutin
psychocandy wrote:Hei mutsi, mä en oo syöny mun perunamuussia ismon salaisella nakkikastikkeella
Täydellinen spämmi
no kyllä <
dsms kuin ydärillä ehe en korjaa ":biggrin:"
bzort glorf bööth
Vähän nolottaa kyllä, muttä tän poppoon (tai "jäbähän" se taitaa ainaski levyllä olla) täydellinen Ylex-habitus ärsyttää aika paljon.
Vuoden nuori muotoilija.
kuulin tältä yhden toisen biisin ja se ei ollu yhtään niin kuin se mutsin kääke -kammotus, paljastuksissa nämä
Pages: 1