You are not logged in.
9. mitten +6 p
viiiiiiiiiiiiitttu
ja todellakin uusia pelikenttiä kehiin. tai tuodaan oma ruohonleikkuri tonne next time
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
tuoltako ne facebook-kuvat oli? kattelinkin että aikamoisessa pusikossa pelaatte
tuoltako ne facebook-kuvat oli? kattelinkin että aikamoisessa pusikossa pelaatte
no sieltäpä juuri!
millos seuraava? mulle mielellään perjantai-illasta eteenpäin kun päivystys loppuu
Last edited by mitten (28.06.2010 08:59)
To/pe/la/su illat (klo 19-->) & aikainen lauantai (startti mieluusti klo 13) ois ne parhaat saumat.
Älä päästä painiks sitä
Menee kyl itelläkin loppuviikkoon tai oikeastaan viikonloppuun, että käy. Esim. lauantaina ennen futispelejä (startti 14 tjsp) tai sit sunnuntai ihan miten tahansa.
Mullekin lauantai taitaa olla tällä viikolla paras päivä. Menen kyllä neljäksi duuniin, joten jos startti on esim. klo 12-13 niin sitten passaa hyvin. Toki Töölössä pitää olla neljältä eikä siitä ole hirveästi varaa luistaa, joten pelipaikan pitäis olla lähellä.
No mun pitäis olla Ogelissa kolmelta mut siitä on varaa lipsua hetki tai pari. Jos nyt ei kuitenkaan mitään ihan megamegapitkää rataa tehtäis.
Älä päästä painiks sitä
Menee taas matkustaessa. Kylläpä näitä nyt jää väliin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joo eiköhän toi lauantai kello 13.00 sovi?
krapulavaara mut siinähän voi sit samalla vetästä tasoittavan
pelikenttä siis mikä?
töölön kirjastolta startataan
Hyvä näin, muuten en olis kyllä voinut tulla mukaan. Puoli neljään saakka on sitten miun peliaika.
Oon Lappeenrannassa.
en ole kolmekybänen emoboy
Noniin. Huomenna siis klo 13 treffit kirjastolla. Tuleeko Mitten varmasti? Jos, niin olisi sitten juuri se tarvittava neljä kasassa.
Mä voisin tulla ehkä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Voisin tulla leposin krokattavaksi
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Voisin tulla leposin krokattavaksi
ja
Lähen
Älä päästä painiks sitä
KOHTA PÖKITÄÄN
1. ILR W
2. shanks 0 porttia perässä
3. asleep 3 porttia
4. leposi DNF (11 porttia)
Tällä kertaa shanks teki jännän ja persoonallisen radan jyrkähköön rinteeseen missä portit nuolivat inhasti keskellä olevaa polunpätkä, jolle päätyvät pallot valuivat poikkeuksetta 20 metriä alamäkeen. Tykkäsin siitä että radan luonne rakentui näin vahvasti yhden hallitsevan elementin ympärille.
Älä päästä painiks sitä
Oli kyllä ihan käsittämätöntä paskaa. Jätin kesken kun ILR pääse maaliin ja löin portin puuhun. Vittu että vitutti tuo paska peli. Ykskään lyönti ei mennyt sinne minne piti jne. ja varmat läpäisyt meni just jotain kolme senttiä portin ohi. Ihme päivä.
Tällä kertaa shanks teki jännän ja persoonallisen radan jyrkähköön rinteeseen missä portit nuolivat inhasti keskellä olevaa polunpätkä, jolle päätyvät pallot valuivat poikkeuksetta 20 metriä alamäkeen. Tykkäsin siitä että radan luonne rakentui näin vahvasti yhden hallitsevan elementin ympärille.
smaa harmittaa missaus: mielenkiintoisen kuuloinen rata ja peli
edit: millos seuraava?
Last edited by mitten (05.07.2010 16:07)
Miten olisi ensi sunnuntaina päiväkrokettia hyvissä ajoin ennen mm-finaalia? Voitais saada jopa tamperelaisia mukaan, jos sieltä nyt ketään Viini-iltaan tulee.
Ke, to ja pe käy. Su ehkä, jos ei oo krapulaa. Krapulassa en enää pelaa.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Mut entäs perjantai? Jos leposi ei pääse ni sit pitäs kyl kaiketi pelata vähän lähempänä meikän hoodeja (Lillhoplax) ja ellei lisäpalloja saada niin sit kuus ekaa mahtus mukaan. Alotus vaik siinä viiden kuuden tienoolla?
Kyllä mä nyt viikollakin pääsen. Olen duunissa klo 17.15 saakka, eli käytännössä sellainen klo 18 aloitus muuallakin kuin Töölössa passaapi. Puol kuudeksi ehtinen jo, jos Töölössä pökitään.
Perjantaina lomanaloituskroketti ois aika kova.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No, sovitaan pe n. klo 17:30 Töölön kirjastolla. Tuon muutaman ylimääräsen pallon jos porukkaa tulee enemmän.