You are not logged in.
Iker
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
1970 oli kyl kova vuosi. muistan sen kuin eilisen
konemaisen saksan ja negatiivisen italian kaksinkamppailu vei jälleen mielenkiinnon finaalista
Italy 4 3 (a.e.t.) West Germany Estadio Azteca, Mexico City
Attendance: 102,444
Boninsegna 8' 1-0
Schnellinger Goal 90' 1-1
Müller 94' 1-2
Burgnich 98' 2-2
Riva 104' 3-2
Müller 110' 3-3
Rivera 111' 4-3
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oikean rytmin kiinni
Yritin katsoa tota Espanja-Portugali -peliä ihan futisfiiliksessä, mut sit kun se ainoa maali oli tullut niin nukahdin jossain kohtaa ja herätessä oli jo ihan muut ohjelmat menossa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
mä oon aina sen puolella joka on altavastaaja, paitsi silloin kun Suomi pelaa.
aika pösilöö et huominen eka matchi alkaa sillonku pitää vielä olla duunissa
mä oon aina sen puolella joka on altavastaaja, paitsi silloin kun Suomi pelaa.
Esim. Saksa-Suomi -matsissa kannatat Saksaa?
"A repo man's always intense"
qdes wrote:mä oon aina sen puolella joka on altavastaaja, paitsi silloin kun Suomi pelaa.
Esim. Saksa-Suomi -matsissa kannatat Saksaa?
Voi sen noinkin tulkita.
Entäpä JATKO-SODASSA
Tisseille
Emo'o
Älä päästä painiks sitä
Tästä lähtien sit kaikki muistaa pastee seuraavan kommentin aina ku joku kaatuu eikä näy verta:
Mikään nähdyssä videoaineistossa ei ole viitannut siihen, että kyseessä olisi joku muu kuin hipaisu.
amirite?
Mesut vaihtaa just uusimmasta H-pop/chill wave mixtapestaan kaverin postaamaan witch housekokoelmaan mutta tasonlasku vetää miehen vakavaksi.
Baggio teki komean 2-0 soolomaalin Tsekkoslovakiaa vastaan Italian kotikisoissa. Mulla on vhs:llä noiden kisojen kooste, jota oon katsonut aika monta kertaa. Ranskan kisoista on kans samanlainen kooste, mutta USA:n kisoista jäänyt väliin.
Mutta toivottavasti Uruguay voittais nämä kisat, niin saatais vähän vaihtelua ja kunnon yllättäjä miesmuistiin.
Onko missään kisastudiota?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
KIIMAA
Ainii joo taas mennään. Täytynee lähteä himaan jo availemaan olut- ja viinipulloja jo valmiiks.
Monta olutpulloa meinasit avata valmiiksi?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pahvi-ale houkesista vittuun kisastudiosta
Oikean rytmin kiinni
hollannin antijalkapallo hiuksista vittuun!
Olipahan tapahtumia. Brassit kyllä enemmän niskan päällä. Mahtava prässi Robbenille boksin rajalla.
Noi japsituomarit on kyllä ainakin mun mielestä todella hyviä. Tuntuu, että näkevät lähes 100 % oikein, ja päätuomari tekee oikealta tuntuvia ratkaisuja esim. huomautusten ja korttien kanssa. Toivotaan, että saavat pidettyä kuuman pelin hanskassa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Noi japsituomarit on kyllä ainakin mun mielestä todella hyviä.
Tähän sama.
Hollannin hyökkäyspeli ei ole toiminut kunnolla koko turnauksessa ja brassipuolustusta vastaan on entistä vaikeampaa. Muitakin keinoja kuin Robbenin kuljetus ja leikkaus keskelle pitäisi olla. Robinhon maalatessa Hollannin puolustus oli ihan pihalla, mikä ei sinänsä yllätä.
Last edited by teekki (02.07.2010 17:57)
Vähän kyllä ihmetyttää japsituomarilta toi Van Bommelin suosiminen. Miten ihmeessä sitä ei ole vielä varoitettu?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No kelpaa tämäkin. Sambajalkapallokommentit hiuksista vittuun
Ja jotain esoteeristä tyydytystä tuo se, että juventuksessa kaiken koko kauden kussut Melo osoitti tuollakin tasonsa. Matsia en tosin nähnyt mutta eiköhän oma maali + punq meinaa että ei ainakaan MVP ollut
NYT HOLLANTI LOPPUUN SAAKKA!
Ihmeen se vaatii, mutta NYT HOLLANTI LOPPUUN SAAKKA!
Ei kyllä tolla toppariparilla ja Van Persiellä.
Laatu wrote:NYT HOLLANTI LOPPUUN SAAKKA!
Ihmeen se vaatii, mutta NYT HOLLANTI LOPPUUN SAAKKA!Ei kyllä tolla toppariparilla ja Van Persiellä.
jep. uruguay finaaliin
Hollannin pakki päällä -fudis takasin historiaan kiitos
Kyllä Uruguayn pitäisi kaatua ja finaali on sitten aina fifti-sixti. Toiselta puolelta kaaviota taitaa kuitenkin tulla mestari. Uruguay-Argentiina finaali kuulostaisi toisaalta aika hienolta.
Van Persie on selvästi ruosteessa mutta eipä tuo yksinäisenä kärkenä pelaaminen ole helppoa. Vrt. vaikka Luis Fabiano tänään. Lisäksi pelejä ei ole alla liikaa nilkkavamman jälkeen.
Melolta harvinaisen kovaa puppelointia tällä tasolla.