You are not logged in.
Keksittiin mittenin kanssa että vois katsoa noita TB:n kolmannen kauden jaksoja kimpassa aina tuoreeltaan. Eli tää tapahtuisi aina maanantai-iltaisin mittenin luona. Uusin jakso tulee siis jenkeissä aina edeltävänä iltana ja sehän alkoi jo! Joten eka sessio olis tänään klo 20:30. Shinne siis vaan kaikki kiinnostuneet! Jos ei osaa paikalle saa osoitteen varmaan yksärillä tms.
Sent from my iPhone 16
Uuh futispeli 21.30, hmm, ehtishän sitä ehkä... Yritän saapua paikalle jos pyykit ehtii narulle hyvissä ajoin!
en ole kolmekybänen emoboy
"Conscience off, dick on!"
Myös tää nauratti:
If you and me are going to be roommates theres a certain amount of pussy overflow youre going to have to get used to.
Kiinnostais, mutta oon katsonut sarjaa ihan telkkarin tahtiin, joten mulla on vasta eka kausi nähtynä. Pitää katsoa jos vaikka kesälomalla tulis tuijoteltua netskusta noita uudempia sellaista vauhtia että vois liittyä mukaan!
"Conscience off, dick on!"
Sent from my iPhone 16
Milloinka tänään mitsku?
Sent from my iPhone 16
Mulle kävis paremmin huomenna
Mulle kävis paremmin huomenna
Mulle ei.
Sent from my iPhone 16
tätä kattoo ainoastaan noitten erihuimien cliffhangereitten takia, muuten juonen tasolla vois olla vaikka puoltuntinen tai 15 minuuttinen, että jaksais oikeasti innostua, ja nyt noita saatanan ihmissusiikin, ärsh
Sookien Bill -imitaaitio :kualen:
Sookien Bill -imitaaitio :kualen:
Parast kyl
Myöskin: "I have to go and drain the main course. Now where's that thai-boy?"
Last edited by Tomsk (23.06.2010 00:28)
Sent from my iPhone 16
Myöskin: "I have to go and drain the main course. Now where's that thai-boy?"
joo
AF keikan takia salaseurue kokoontuu tällä viikolla poikkeuksellisesti HUOMENNA tiistaina
kellonaika auki, oisko 20:00 kaikille ok?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ehtisin puol ysiksi. Venaattekste?
Sent from my iPhone 16
Eihän nyt oo ees tullu uutta True Bloodia? Vielä viikko ennen ku tulee tota viimeviikkoista seuraava jakso Wikipedian listauksen mukaan.
Kumminpäin siis?
Sent from my iPhone 16
Eihän nyt oo ees tullu uutta True Bloodia? Vielä viikko ennen ku tulee tota viimeviikkoista seuraava jakso Wikipedian listauksen mukaan.
näköjään! enpä ollut ees tarkistanut vielä
Eilen oli 4th of July, joten aika luonnollista, ettei uutta jaksoa esitetty tällä viikolla.
paitsi bellesebun keikka ja kaikkee tänään. JA mun pitäis olla mutsin luona syömässä jo kuudelta.
saattaapi siis tämä viikko jäädä välistä yhteiskatsomiset ainakaan mun luona. ens viikolla vois KESKIVIIKKO illalla, oon sillon jo berliinist bäkkii
paitsi bellesebun keikka ja kaikkee tänään. JA mun pitäis olla mutsin luona syömässä jo kuudelta.
saattaapi siis tämä viikko jäädä välistä yhteiskatsomiset ainakaan mun luona. ens viikolla vois KESKIVIIKKO illalla, oon sillon jo berliinist bäkkii
oukki!
Joo, itse lähden tänään Sipooseen.
Sent from my iPhone 16
Watch how fast I type "motherfucker".
MITTEENN!!!
Sent from my iPhone 16
joo tää nyt jäi, oon ollut taudissa berliinistä paluusta asti ja meno jatkuu...
börtsyn kans oli eilen puhetta et otetaan maanantaina TRIPLA-JAKSOSESSIO
aloitamme varmaan about kello 18:30
ysiltä saapi saapua katsomaan tuoreimman jakson (eli kutosen) jos haluaa kattoo/on katsonut nuo muut nyt itsekseen