You are not logged in.
juu, sultans + turnoffs olis parempi yhdistelmä.
Tänään keikalle! Mun viikonloppu alkaa nyt!
Sent from my iPhone 16
Oli oma fudismatsi nii ei piässy
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Oli oma fudismatsi nii ei piässy
Kuulostaa homoilulta.
Sent from my iPhone 16
Turnoffs oli hyvä, Markilla oli vähe huono päivä.
Sent from my iPhone 16
Yleisö käppästä, bändi hyvä ja trubaduuri ihan okei.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Huomioikaa uus Turn offs spin off Moderni elämä. Keikalla Lepiksessä 1.5..
Hehkutukset:
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Vaihdetaan Moderni elämän bootleg cdr Ydinperheen bootleg cdr:n :x
Vittu ku meni noi kassut loppuun :x
:x
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Hep! Turnoffsin kasetista on tullut uusi painos punaisella nauhalla. Shitsuckin webmaisteri Aqu Spectacularrrr ei ole vielä ehtinyt päivittelemään, mutta tilata varmaan saa silti.
Nyt joku käppä laittamaan punaista nauhaa myös Modernin elämän kassusta :x
Nyt joku käppä laittamaan punaista nauhaa myös Modernin elämän kassusta :x
Eiks sun kantsis chachilta ostaa kun ny noin kovasti sulle pifillä on tuota tyrkyttämässä..?
Olis pitäny sittenkin jaksaa tilata kassu kun kerta moni tuntuu jääneen ilman, olis voinu härskisti vetää parin euron voitot
organizing the boy scouts for murder is wrong
ois pitäny tilata 2
ois pitäny tilata 2
Jotta vois myydä toisen heti kalliilla ja sitten myydä toisen myöhemmin kalliimmalla?
Rukoile kuolemaa wrote:Nyt joku käppä laittamaan punaista nauhaa myös Modernin elämän kassusta :x
Eiks sun kantsis chachilta ostaa kun ny noin kovasti sulle pifillä on tuota tyrkyttämässä..?
Olis pitäny sittenkin jaksaa tilata kassu kun kerta moni tuntuu jääneen ilman, olis voinu härskisti vetää parin euron voitot
Chachilta toki tilattu, mutta se on sellaista 50/60-hommaa välillä.
janne m. wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Nyt joku käppä laittamaan punaista nauhaa myös Modernin elämän kassusta :x
Rukoile kuolemaa wrote:janne m. wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Nyt joku käppä laittamaan punaista nauhaa myös Modernin elämän kassusta :x
Rukoile kuolemaa! Paljon maxsat tästä cassusta
Ps. Hoida itsesi kuntoon ja kaikki muuttuu -styget pistää mielen ihan liikuttuneeksi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
janne m. wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Chachilta toki tilattu, mutta se on sellaista 50/60-hommaa välillä.
Ps. Hoida itsesi kuntoon ja kaikki muuttuu -styget pistää mielen ihan liikuttuneeksi
On kuulemma tulossa! Jos annat ton kassun sulle, niin voin pienentää sun velkojen korkoprosenttia hieman...
Joe Caligula wrote:janne m. wrote:Rukoile kuolemaa wrote:janne m. wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Nyt joku käppä laittamaan punaista nauhaa myös Modernin elämän kassusta :x
Ps. Hoida itsesi kuntoon ja kaikki muuttuu -styget pistää mielen ihan liikuttuneeksiOn kuulemma tulossa! Jos annat ton kassun sulle, niin voin pienentää sun velkojen korkoprosenttia hieman...
Luin ton sun vastauksen kahdesti ja olen yhä ihan
Rukoile kuolemaa wrote:Joe Caligula wrote:janne m. wrote:Rukoile kuolemaa wrote:janne m. wrote:Rukoile kuolemaa wrote:Nyt joku käppä laittamaan punaista nauhaa myös Modernin elämän kassusta :x
Ps. Hoida itsesi kuntoon ja kaikki muuttuu -styget pistää mielen ihan liikuttuneeksiOn kuulemma tulossa! Jos annat ton kassun sulle, niin voin pienentää sun velkojen korkoprosenttia hieman...
Luin ton sun vastauksen kahdesti ja olen yhä ihan
ME-kassu hallussa
Mul on muuten kassu 69/70.
mulla tais olla 64/70, nää on aina tärkeitä
ierikho wrote:Hep! Turnoffsin kasetista on tullut uusi painos punaisella nauhalla. Shitsuckin webmaisteri Aqu Spectacularrrr ei ole vielä ehtinyt päivittelemään, mutta tilata varmaan saa silti.
Luin tästä täältä foorumilta Tieto kulkee!
Huomasitteko sen aikuiseenmakuun-1 tms. merkinnän Moderni Elämä-kasetissa? Jyri aikoo alkaa järjestää klubia nimeltä "Aikuiseen Makuun" - sitä odotellessa..
Mä lähden kuulemma keikkadeediitseixsi tampereelle tohon klubiin soittamaan aikuis musaa
Mul on muuten kassu 69/70.
mulla tais olla 64/70, nää on aina tärkeitä
Selkeesti liian iso painos - ei tarpeeks Mitään UG:tä ei ole olemassa.
Last edited by Skeletonni (06.07.2010 14:59)
Rukoile kuolemaa wrote:Mul on muuten kassu 69/70.
psykokarkki wrote:mulla tais olla 64/70, nää on aina tärkeitä
Selkeesti liian iso painos - ei tarpeeks Mitään UG:tä ei ole olemassa.
23/70
ONKS TÄÄ VIEL OLEMASSA?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.