You are not logged in.
Orkl, panin otsikon, on täällä vähäpätöisemmilläkin pändeillä oma (en viitannut Rideen).
camera-obscura.net:
[quote:8f9a9caa89]October - Scandinavian tour, details coming soon[/quote:8f9a9caa89]
Suomeeen????????????????
[quote:cbfa1744fc="stratum"]Orkl, panin otsikon, on täällä vähäpätöisemmilläkin pändeillä oma (en viitannut Rideen).
camera-obscura.net:
[quote:cbfa1744fc]October - Scandinavian tour, details coming soon[/quote:cbfa1744fc]
Suomeeen????????????????[/quote:cbfa1744fc]
Tulin pelkästä mahdollisuudesta. Too good to be true.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:5514b486d1="stratum"]
[quote:5514b486d1]October - Scandinavian tour, details coming soon[/quote:5514b486d1]
Suomeeen????????????????[/quote:5514b486d1]
Tekee varmaan belleandsebastianit, kolme keikkaa Ruotsissa sekä pari Norjassa ja Tanskassa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mutta asiaakin voisi kirjoittaa, eli tätä on tullut viime kuukausina kuunneltua aika paljon. Tilasin just Djangosista Biggest Blues Hi-Fin.
Kahden jälkimmäisen levyn suhteen en osaa sanoa kumpi olisi parempi, molemmat on hyviä. Ehkä toi Let's Get Out of This Country on avautunut aika hiljakseen, eikä siinä ole Teenagerin ja I Don't Want To See Youn kaltaisia tappovetoja, mutta hyvä kuitenkin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
scandinavia = oslo & gothenburg & stockholm & bö i telemark. jos suomi niin se on turkoosi tai dubrovnik tai farmaripepparipenttilin kämppixen kellaris =)
kunhan vittuilen, haluan että tuutte tänne niitä kattoon
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mutta asiaakin voisi kirjoittaa, eli tätä on tullut viime kuukausina kuunneltua aika paljon. Tilasin just Djangosista Biggest Blues Hi-Fin.
Oho, olin varma että eka viestiti oli jonkin sortin vittuilua.
Hei mutta joo, en ole edes kuullut Biggest Blue Hi-Fiä!
Underachievers on vähän kaksijakoinen levy, alkupuoliskolla hellitään korvia oikein tosissaan, mutta jotenkin levy vain hiipuu sitten hissuttelun puolelle. Lempparini on ehkä Keep It Clean.
Uudesta levystä nyt on vähän hankala vielä mitään kovin painavaa sanoa kuin että tykkään tosi paljon kun sennyt vihdoin sain käsiini (harvoin Oulun Äx on noin pahasti pettänyt, ihme touhua). Ja Lloyd, I'm Ready to Be Heartbroken on koukuttavimpia pop-kappaleita pitkään aikaan. Levy on muutenkin reipastempoisempi mitä ennekkotietojen perusteella oletin.
Maailman top 10 bändien joukossa. Emmä osaa lisätä mitään muuta.
[quote:4bdd8f16d6]October - Scandinavian tour, details coming soon
Suomeeen????????????????[/quote:4bdd8f16d6]
Tuosta ei nyt osaa spekuleerata vielä
Jokin yhtyeessä mättää, mutten osaa sanoa, mikä se olisi. Pitkäsoitoista toinen on selvästi heikoin ja ensimmäinen paras, kun taas uusin on loppujen lopuksi oikein hyvä, muttei sittenkään muuta kuin ihan kiva. Tykkään kuitenkin bändistä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Jokin yhtyeessä mättää, mutten osaa sanoa, mikä se olisi. Pitkäsoitoista toinen on selvästi heikoin ja ensimmäinen paras, kun taas uusin on loppujen lopuksi oikein hyvä, muttei sittenkään muuta kuin ihan kiva. Tykkään kuitenkin bändistä.
Smaa.
En itse ainakaan vielä ole innostunut yhtyeestä mitenkään aivan kauheasti, vaikka periaatteessa kaiken pitäisi olla hyvin "paperilla". Ehkä Tracyanne ei vaan ole biisintekijänä ihan maailman parhaita, ehkä. Tai sitten en vaan pääse sisään.
Välillä vaan tulee itselle sellainen fiilis kuin kuuntelisi huonoa Belle & Sebastiania.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:a88a1ca998="sheino"]Ehkä Tracyanne ei vaan ole biisintekijänä ihan maailman parhaita, ehkä. Tai sitten en vaan pääse sisään.
Välillä vaan tulee itselle sellainen fiilis kuin kuuntelisi huonoa Belle & Sebastiania.[/quote:a88a1ca998]
Paha sanoa, mutta itselläni ne pamahtaa niin kovasti, tekstit siis. Minulle tulee aina sellainen tosi haikea olo Camera Obscuraa kuunnellessa. Varsinkin uuden levyn muutamat biisit melkein räjäyttävät sydämeni surullisella kauneudellaan. Eihän tämä bändi ole niitä maailman tarttuvimpia, ei lähelläkään. Ehkä jopa vaikeinta nössöpoppia mitä on? Johtuen juuri soundien ja lyriikoiden ristiriidasta. Tarkoitan tuolla ristiriidalla vain henkilökohtaisia kokemuksiani, en osaa selittää sitä mitenkään paremmin.
Ehkä kaksi ekaa levyä olivat kovin lähellä Belle & Sebastian -maailmaa. Onhan se selvä, kun Stuart Murdoch on ollut ekalla levyllä tuottamassa Eighties Fan -kappaletta, sovittanut jousia ja toisella levyllä hän oli ottanut ainakin kansikuvat. Ja taitaa jopa soittaa kitaraa Eighties Fanissa. Mutta uusin levyn on jo sitä ns. omaa juttua. En siis sano, että kaksi ekaa olisivat B&S -kopioita. Sehän indie popista tekeekin kivan, kun monet bändit kuulostaa kovin samalta, mutta sitten mitä enemmän pääsee "skeneen" sisään niin tajuaa ne erot ja menot. Haha. Emmä vittu tajuu. Parhuutta!
Uudelta levyltä suosikkibiisini on If Looks Could Kill. Paras tanssibiisi koskaan. Harmi vaan, kun diskoteekeissä ei osata.
Kuinka moni teistä nynnyistä on jo pohtinut hommaavansa samanlaiset tapetit kuin uuden levyn kannessa?
Minä aion hommata samanlaisen tytön.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
[quote:826a0f1673="Ulvilan pikkunatsi"]Kuinka moni teistä nynnyistä on jo pohtinut hommaavansa samanlaiset tapetit kuin uuden levyn kannessa?
Minä aion hommata samanlaisen tytön.[/quote:826a0f1673]
Emmää ainakaan tapetiksi.
Sen nimi on Petra ja pelaa Ruotsissa.
Jännää, uus levy just latauksessa. Camera Obscura on kyllä parempi kuin B&S ihan heittämällä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Jännää, uus levy just latauksessa. Camera Obscura on kyllä parempi kuin B&S ihan heittämällä.
Kerro toki lisää, jos kerta oikein heittämällä.
Tämähän on tietysti Simon subjektiivinen näkemys. Ehkä suurin syy on se, että B&S -yhtyeessä minua on aina häirinnyt laulajan ääni, joka on niin nörttipopin oppikirjasta kuin olla ja voi. Tahtoo sanoa, että se kuulostaa minun korvaani teennäiseltä. Toki Bellellä on muutama aivan fantastinen biisi.
Camera Obscuran laulajatytön ääni taas on niin ihanainen, että sen kuullessaan tekee mieli mennä halaamaan naapuritalon bussikuskia. Uusin levy on vielä kuulematta, mutta eiköhän sekin ole timangia.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Ehkä suurin syy on se, että B&S -yhtyeessä minua on aina häirinnyt laulajan ääni, joka on niin nörttipopin oppikirjasta kuin olla ja voi. Tahtoo sanoa, että se kuulostaa minun korvaani teennäiseltä.
Ymmärrän. Enkä yhtään ihmettele. Stuart Murdoch ei ole minunkaan suuri suosikkini, vaikka silti Belle & Sebastian on minulle yksi tärkeimmistä yhtyestä. Täytyy vielä sanoa, että onhan se Tracyannen ääni myöskin kuin suoraan nössöpopin oppikirjasta. Erona on vain, että siinä ei ole mitään ärsyttävää.
Toisaalta nössöpopin oppikirjassa sanotaan heti alussa, ettei sinun tarvitse osata laulaa, kunhan olet vain jollain tasolla söpö.
eiq.
Vai onko nörttipoppi ja nössöpoppi eri juttu?
(B&S tuotanto >) Underachievers Please Try Harder > Let's Get Out of This Country > Biggest Bluest Hi-Fi
Olin hieman (siis ihan vähän vain) pettynyt uuteen levyyn koska odotin Lloyd, I'm Ready to Be Heartbroken singlen perusteella ehkä jopa liikoja.
Underachievers Please Try Harder on minusta parhaat biisit ja eniten särmää ko se ukkelikin laulaa vielä välillä.
Hyvä bändi. Tulispa Suomeen.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Olin hieman (siis ihan vähän vain) pettynyt uuteen levyyn koska odotin Lloyd, I'm Ready to Be Heartbroken singlen perusteella ehkä jopa liikoja.
No kukapa tuon perusteella ei.
eniten särmää ko se ukkelikin laulaa vielä välillä.
Joo ja yksi biisi kuulostaa ihan Leonard Cohenilta!
Tylsae oli keikka ainakin puoltoista vuotta sitten yhessa tylsassa hallissa yhdessa tylsassa maassa. Kumpa ei tulis Suomeen. Eiku.
[quote:148b99ef3d="stratum"]
Ja Lloyd, I'm Ready to Be Heartbroken on koukuttavimpia pop-kappaleita pitkään aikaan. [/quote:148b99ef3d]
On! Pitäisi kai levyjäkin kuunnella..
Kun hassuuttaa, ni tuppaan usein kuuntelemaan tuota vuorotellen Lloyd Colen Are You Ready to Be Heartbrokenin kanssa
I love you and dream about the Führer
Kyllä yksi tahti Camera Obscuraa hakkaa Dear Catastrophe Waitressin mennen ja tullen.
Lokakuussa tulee.
As usual, the B-sides in both formats of the single (CD-single and limited edition 7") will be previously unreleased songs: except for the song on the B-side of the 7", which is the cover version of Sheena Easton's "Modern girl" the band recorded for the 80's covers album that went along with the latest issue of Q Magazine. The CD-single, then, will feature apart from the title track other two previously unreleased pop gems: "Lemon juice and paper cuts", and "Return to send her".
Elefant Records julkaisee.
Suomi näyttää taas vetovoimaansa. Soittelevat syksyn kiertueellaan Oslossa, Göteborgissa, Tukholmassa ja Malmössä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Suomi näyttää taas vetovoimaansa. Soittelevat syksyn kiertueellaan Oslossa, Göteborgissa, Tukholmassa ja Malmössä.
No emmä usko, että se on siitä kiinni. Ehkä kukaan ei vain yrittänyt edes niitä tai sitten olisi tullut liian kalliiksi. Mutta tuleehan The Essex Green Helsinkiin. Ja itse aion ehkä tehdä pienen Ruotsin matkan siihen lokakuun alkuun.
En päässy keikalle ku nukuin
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:e065c52040="noiseidea"]Kyllä yksi tahti Camera Obscuraa hakkaa Dear Catastrophe Waitressin mennen ja tullen.
Tämähän on ns. ihan paska mielipide.[/quote:e065c52040]
Keneltä kuulit? Mikolta?
[quote:4395304a23="Ulvilan pikkunatsi"][quote:4395304a23="noiseidea"]Kyllä yksi tahti Camera Obscuraa hakkaa Dear Catastrophe Waitressin mennen ja tullen.
Tämähän on ns. ihan paska mielipide.[/quote:4395304a23]
Keneltä kuulit? Mikolta?[/quote:4395304a23]
En kertonut Alatalolle enkä Ylätalon natsillekaan mitään, mutta toi mielipide on VÄÄRIN.
edit: muuten kuulin jotain tosi räghiä, että jack white oli tuolla dublinin keikalla. ehkä en tajunnu vitsiä tai sit se oli :?
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:ae029723f8="noiseidea"][quote:ae029723f8="Ulvilan pikkunatsi"][quote:ae029723f8="noiseidea"]Kyllä yksi tahti Camera Obscuraa hakkaa Dear Catastrophe Waitressin mennen ja tullen.
Tämähän on ns. ihan paska mielipide.[/quote:ae029723f8]
Keneltä kuulit? Mikolta?[/quote:ae029723f8]
En kertonut Alatalolle enkä Ylätalon natsillekaan mitään, mutta toi mielipide on VÄÄRIN.
edit: muuten kuulin jotain tosi räghiä, että jack white oli tuolla dublinin keikalla. ehkä en tajunnu vitsiä tai sit se oli :?[/quote:ae029723f8]
vielä räghimpää että Raconteurs oli soittanu keikallaan Japen elikkäs Richien biisin...todelline HUIG
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!