You are not logged in.
Pannaas tää mahtava kohtays Wayne's World 2:sta
Ja sama italiaks
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sit vähän American Ninja 4:sta
Ja sit elokuvasta Ninja Fantasy:
Last edited by hrmunoita (31.05.2010 02:38)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ninja Terminatorin loppu
Samoin jäätävä lopetus saman ohjaajan elokuvassa Ninja Dragon
Last edited by hrmunoita (31.05.2010 03:04)
Electric Police Jimi-Man
Laitoin avausviestiin tosta neljä minuuttia pitemmän version. Huikea leffa
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Postataas sit vielä pari kohtausta Gummosta:
Rabbits Stink
voe, olin just tulossa tätä postaamaan. parasta.
no pistetääs sit yks kohtaus julien donkey boysta
Herzog
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Menee vähän offtopic, mut tässon Yleltä joku aika sitten tulleen Päivät Kuin Unta -lyhytelokuvan lopputekstit.
Tää Hard Ticket To Hawaii:n kohtaus olikin jäänyt vielä postaamatta:
Poliisiopisto 4
eilen tuli blues brothers, huomasin vaan kun telkka oli auki mut piti mennä saunaan niin en ehtinyt katsoa. tuli kuitenkin mieleen että siinähän on se hieno kohtaus missä ne tulee illalla sinne elwoodin viihtyisään huoneeseen ja junia menee siinä niin että koko paikka tärisee, elwood paahtaa leipää ja laittaa levyn soimaan ja menee nukkumaan. en jaksa etsiä löytyykö youtubesta mutta siinä on hieno tunnelma. aamullahan ne sitten herää kun paikka on räjäytetty.
eilen tuli blues brothers, huomasin vaan kun telkka oli auki mut piti mennä saunaan niin en ehtinyt katsoa. tuli kuitenkin mieleen että siinähän on se hieno kohtaus missä ne tulee illalla sinne elwoodin viihtyisään huoneeseen ja junia menee siinä niin että koko paikka tärisee, elwood paahtaa leipää ja laittaa levyn soimaan ja menee nukkumaan. en jaksa etsiä löytyykö youtubesta mutta siinä on hieno tunnelma. aamullahan ne sitten herää kun paikka on räjäytetty.
Oon nähnyt ton leffan luultavasti useammin kuin minkään muun elokuvan. Mielestäni jokainen kohtaus kuuluisi tänne. Voisin kirjottaa aiheesta enemmänkin, mut en nyt jaksa
Maailman paras leffa ja paras näyttelijäkaarti koskaan
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mitä mieltä Blues Brothers -kaarti on muuten siitä jatko-osasta? Mun mielestä se BB2000 toimii parhaiten niin, että kuuntelee sen alkutekstien aikana soivan Taj Mahalin version John The Revelatorista ja pistää sit ekan BB:n pyörimään.
Malckovich in Malkovich
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mitä mieltä Blues Brothers -kaarti on muuten siitä jatko-osasta? Mun mielestä se BB2000 toimii parhaiten niin, että kuuntelee sen alkutekstien aikana soivan Taj Mahalin version John The Revelatorista ja pistää sit ekan BB:n pyörimään.
Ostin aikanaan vhs:lla, sittemmin olen vaan päättänyt ettei tota leffaa koskaan ilmestynyt mun todellisuudessa. Yhtä karu juttu ku Indy 4.
Tai oikeestaan paljon karumpi, nyt kun muutama kohtaus tuli mieleen. Enpä aio katsoa sitä jatko-osaa koskaan enää
täysin susipaskan elokuvan nerokas kohtaus: http://www.youtube.com/watch?v=5LR96U7PPCQ
Tästäkin leffasta riittäis tuhottomasti postailtavaa tähän topikkiin, mut pistetään ny vaan yks, vaikka tää:
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Painting of Carlotta
Pepa & suitcase (ei valitettavasti alkup. ääniraitaa)
Priscilla!
Jää pahasti kesken tää klippi, mut pistetään kumminkin:
ja finaalikohtaus toki myös
A Room with a View
Uima- ja kirmailukohtaus!