You are not logged in.
psykokarkki wrote:leposi wrote:hrmunoita wrote:shanks wrote:Keikkapaikkana Virgin Oil Co. hmm...
En ole ikinä käynyt. Mikäs siinä nyt noin pahasti vinossa on?
no ainakin kaljan hinta, lisäksi soundit
Kaljan hinnasta en välitä, mut soundit on ihan karmeet.
Joo, ja about kaikki muukin siellä vituillaan. Joillain räppikeikalla tuolla kaikkien sisäänpyrkijöiden piti tyhjentää taskunsa pokejen silmäiltäväks.
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:psykokarkki wrote:leposi wrote:hrmunoita wrote:shanks wrote:Keikkapaikkana Virgin Oil Co. hmm...
Joo, ja about kaikki muukin siellä vituillaan. Joillain räppikeikalla tuolla kaikkien sisäänpyrkijöiden piti tyhjentää taskunsa pokejen silmäiltäväks.
No räppikeikoila porukka ny viekin sinne aseita ja pilveä ja kokaiinia ni ihan ymmärrettävää..
Taas tyypillistä indierunkkareiden vouhottamista. Keikkapaikkana ihan asiallinen. Sopivan kokoinen, hyvä näkyvyys ja sounditkin on ollut kohdillaan niillä muutamilla rokkikeikoilla kun oon ollut. Viihtyvyys on samaa tasoa kuin Tavastia, eli kallis ja kalsea.
Last edited by Tomsk (24.06.2010 14:52)
Sent from my iPhone 16
Skeletonni wrote:hrmunoita wrote:psykokarkki wrote:leposi wrote:hrmunoita wrote:shanks wrote:Keikkapaikkana Virgin Oil Co. hmm...
No räppikeikoila porukka ny viekin sinne aseita ja pilveä ja kokaiinia ni ihan ymmärrettävää..
Jep, mut onhan se ärsyttävää, että poket tietää nää jutut.
Viihtyvyys on samaa tasoa kuin Tavastia, eli kallis ja kalsea.
no onhan toi nyt viihtyisämpi ku tavastia
Luin topikin nimen eka "Ressu Redford". Ei mua kiinnosta tämmösee kirjoitella
Kirjoitit sitten kuitenkin, åhå sama oops
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
UUDEN ALBUMIN JULKAISEVA BLONDE REDHEAD HELSINKIIN
Pe 24.9.2010 Helsinki, Virgin Oil Co.
Yhdysvaltalainen vaihtoehtorock-yhtye Blonde Redhead julkaisee syyskuussa kahdeksannen studioalbuminsa ja saapuu sen kunniaksi keikalle myös Helsinkiin. Liput Virgin Oil Co:ssa perjantaina 24. syyskuuta järjestettävään konserttiin tulevat myyntiin Tikettiin, Lippupalveluun ja Virgin Oil Co. -ravintolaan keskiviikkona 30. kesäkuuta.
Japanilaisen vokalisti-basisti Kazu Makinon ja italianamerikkalaisten kaksoisveljesten Simone ja Amedeo Pacen New Yorkissa 1990-luvun alussa perustama Blonde Redhead aloitti uransa Sonic Youthin ja My Bloody Valentinen tavoin haastavan noiserockin parissa. Vuosien saatossa yhtye on laajentanut soundipalettiaan, ja nykyisin trion soinnissa on kuultavissa vaikutteita myös keveästä dreampopista, kuulaasta elektronisesta musiikista sekä säröisestä indierockista.
Pitkän uransa aikana niin Sonic Youth -rumpali Steve Shelleyn Smells Like Recordsille kuin vaihtoehtorockin arvostetuimmille Touch & Go- ja 4AD-levymerkeille kiinnitetty trio saavutti lopullisen kansainvälisen läpimurtonsa vuonna 2007 ilmestyneellä levyllään 23. Blonde Redheadin seitsemäs ja eniten pop-elementtejä sisältänyt albumi oli vuoden suurimpia arvostelumenestyksiä, ja nopeasti kasvanut suosio vei bändin myös maailman tärkeimmille vaihtoehtomusiikkifestivaaleille Coachellasta, Primaverasta ja ATP:stä alkaen.
Syyskuun 13. päivä Blonde Redhead julkaisee kahdeksannen albuminsa Penny Sparkle, jota on ollut työstämässä Fever Ray -tuottajat Van Rivers ja Subliminal Kid sekä Depeche Mode- ja Yeah Yeah Yeahs -yhteyksistä tuttu Alan Moulder. Levyn avausraita Here Sometimes on nyt ladattavissa ilmaiseksi bändin nettisivuilla osoitteessa www.blonde-redhead.com. Aikaisemmin Blonde Redhead on vieraillut Suomessa ainoastaan kesällä 2008, jolloin newyorkilaistrio esiintyi loppuunmyydyllä Tavastialla.
LIPUT:
Myyntiin ke 30.6.2010 klo 9.00
- Ennakkoon Tiketistä, Lippupalvelusta ja Virgin Oil Co.:sta 33 EUR +mahd. toimituskulut
- Ovelta 35 EUR
BLONDE REDHEAD (USA)
This is the next record you have to buy. Absolutely. Unequivocally., 9/10 Drowned in Sound
A beautiful collection of songs, cinematic and powerful, never pushy, 9/10 Urb Magazine
Tällä levyllä ei ole mitään turhaa eikä ylimääräistä. Se on kokonaisuus, josta on vaikea nostaa mitään kappaletta yli muiden. 4/5 HS/Nyt
23 on yhtyeeseen perehtyneille silkkaa mannaa, 4/5 Soundi
www.blonde-redhead.com
www.myspace.com/blonderedhead
www.fullsteamagency.com
EI KIINNOSTA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Keikka lähestyy! Lämppärinä on PORCELAIN RAFT (UK):
http://www.myspace.com/porcelainraft
Uusi BLONDE REDHEAD-albumi "Penny Sparkle" kaupoissa tänään ja ensisingle "Here Sometimes" ladattavissa täällä:
http://blonde-redhead.com.s73428.gridserver.com/music/
"Here Sometimes (4AD Session)"-video:
http://www.youtube.com/watch?v=_1E_y4g-3mM
Ensi perjantaina Virgin Oilissa!
Tuore haastis Amedeo Pacen kanssa täällä:
http://www.noise.fi/blogi/?p=4058
"23"-video:
http://www.youtube.com/watch?v=a7FqUNlEdwA
viimeset neljä viestiä :spam:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
uus levy kuulosti yhen kuuntelun perusteella kyllä tosi tylsältä
uus levy kuulosti yhen kuuntelun perusteella kyllä tosi tylsältä
Ei oikein lähde mutta on siinä hetkensä. Nimipiisi oli muistaakseni ihajjees.
Last edited by Folkhälsan (20.09.2010 16:48)
Vuoden nuori muotoilija.
Jos joku kaipaa lippua Virgin Oilin keikalle, niin voisin luopua omastani... 25.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Jos joku kaipaa lippua Virgin Oilin keikalle, niin voisin luopua omastani... 25.
Ei kukaan? No, kaipa mä sit vaan meen ite...
Tänään!
22.00 ovet auki
23.00 Porcelain Raft (UK)
00.00 BLONDE REDHEAD (US)
03.30 pilkku
tomitarmo wrote:Jos joku kaipaa lippua Virgin Oilin keikalle, niin voisin luopua omastani... 25.
Ei kukaan? No, kaipa mä sit vaan meen ite...
No okei, 20.
Foorumilaisinnostus bändiä kohtaan on näköjään tomitarmon epätoivoisten lipunmyyntiyritysten jälkeen ollut huipussaan. Onneksi voi toisinaan kuunnella fake can be just as goodia ja muistella et Blonde Redhead oli joskus todella kova bändi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Foorumilaisinnostus bändiä kohtaan on näköjään tomitarmon epätoivoisten lipunmyyntiyritysten jälkeen ollut huipussaan. Onneksi voi toisinaan kuunnella fake can be just as goodia ja muistella et Blonde Redhead oli joskus todella kova bändi.
Suoraan sanottuna näin jälkikäteen vähän jurppii, että myin piletin (jep, sain lopulta myytyä). Bändi ei ole sama kuin alkuaikoina (siis 2 ekan lp:n aikoihin), mutta olen tässä kuitenkin oppinut tykkäämään siitä vähän pehmeämmästä nykysaundistakin.
rc-lungen wrote:Foorumilaisinnostus bändiä kohtaan on näköjään tomitarmon epätoivoisten lipunmyyntiyritysten jälkeen ollut huipussaan. Onneksi voi toisinaan kuunnella fake can be just as goodia ja muistella et Blonde Redhead oli joskus todella kova bändi.
Suoraan sanottuna näin jälkikäteen vähän jurppii, että myin piletin (jep, sain lopulta myytyä). Bändi ei ole sama kuin alkuaikoina (siis 2 ekan lp:n aikoihin), mutta olen tässä kuitenkin oppinut tykkäämään siitä vähän pehmeämmästä nykysaundistakin.
minä en ole vieläkään oppinut. mut mä kaipaankin elämääni enemmän ärsyttävää raastamista kuin eteeristä poppia, jonka jotkut tekee imo paremmin kuin BR vikoilla levyillään.
Blonde Redhead oli joskus todella kova bändi.
Numero Group julkaisemassa lähiaikoina boxia kahdesta ekasta levystä. Julkaisijan tapaan mukana rutkasti bonusmateriaalia ja pitkät ja kattavat liner notesit. Flight13 laittanut hinnaksi aika passelin 59,90. Käxän listoilla ei vielä näy, mut eiköhän ne hinnan laita johonkin kahteensataan. Joka tapauksessa pakkohankinta, kun näitäkin on tullut jonkin verran metskattua.
Uudella piti olla jollain tapaa kulmikkaampi meno, mutta en oikein jaksanut perehtyä. Korjaamon keikka oli kova ja tuli jopa Bipolar, eli yks koko bändin helposti kovimmista biiseistä.
Piti tulla spämmimään että 90-luvun Blonde Redhead > myöhempi Blonde Redhead
Nyt kävi näin: Barragan kirjastosta kotiin ja soittimeen ja kyseessä onkin heittämällä paras Blonde Redhead sitten Misery is a Butterfly:n, jonka jälkeisistä levyistä en hirveästi jaksanut välittää. Liian kova skepsis ilmestymisen aikoihin vissiin päällä vaikka korjaamon keikallakin tuli oltua. Miten en sen yhteydessä jaksanut kiinnostua levystä on mysteeri, kun keikka oli kuitenkin hyvä.
Nyt kävi näin: Barragan kirjastosta kotiin ja soittimeen ja kyseessä onkin heittämällä paras Blonde Redhead sitten Misery is a Butterfly:n, jonka jälkeisistä levyistä en hirveästi jaksanut välittää. Liian kova skepsis ilmestymisen aikoihin vissiin päällä vaikka korjaamon keikallakin tuli oltua. Miten en sen yhteydessä jaksanut kiinnostua levystä on mysteeri, kun keikka oli kuitenkin hyvä.
Misery jäi jostain syystä mulla tosi vähälle huomiolle, ja paria sen jälkeistä en aikanaan kuunnellut kuin pikkaisen sivusta. Vaan nytpä Penny Sparkle on ollut parin viikon aikana runsaassa soitossa ja pidän paljon.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.