You are not logged in.
Ai että ens sunnuntaina pelattais?!
Jaa kai sitä vois jo kokeilla taas..
Su iltapäivä kävis.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
En usko et pääsen sunnuntaina vaik ois myöhäinenkin startti.
Älä päästä painiks sitä
Luulen että muutto vie mielenkiinnon vielä sunnuntaina.
Tosiaan sunnuntaina joskus iltasella niinku kuuden tai puoli seitsemän startti vois olla jees. Kahtellaan nyt...
No jos tää puol seiskalta pörähtää käyntiin ni eiköhän tonne sit pitäis olla saumat päästä.
Älä päästä painiks sitä
Mitäs tälle nyt kuuluu?
Älä päästä painiks sitä
Mitäs tälle nyt kuuluu?
Smaa? Eli jos klo 18.30 olis startti, tuleeks ketään? Onhan tämä vissiin vuoden toisiksi pisin päivä ja sillee.
Last edited by leposi (20.06.2010 11:21)
krapula vie mielenkiinnon.
Ois kiva tällä viikolla ottaa matsi joku ilta ennenkuin mulla alkaa taas päivystysviikko perjantaista eteenpäin, mulle kävis varmaan kaikki illat paitsi tänään.
Mitttttees?
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Mulle kävis ainakin tiistai ja torstai!
Torstai ehkå, mitä myöhempi sitä parempi.
Älä päästä painiks sitä
aika vahvasti torstain kannalla tunnutaan olevan, sääennusteet kans hienot joten mites ois 18:00?
Klo 19.00 ois vielä parempi mulle.
Älä päästä painiks sitä
19:00 totaalisenfine. shankshumalavarauksen takia voisin yrittää ottaa omat mailat mugaan?
Näyttää ilma niin helkkarin hyvältä ennusteiden mukaan, joten jätän leffan (Kick Ass) väliin ja tulen pelaamaan krokettia. Jee!
Ai että niinku huomenna seiskalta kirjastolla. plplplplplplplplpl. Tarkoittanee kyllä sitä, että Niemisen ja Murrayn kohtaaminen jäänee tämän takia väliin.
Last edited by leposi (23.06.2010 13:45)
Duunit loppuu jo klo 13.30, eli suatanpi olla jo vähän juhannuksessa klo 19 mut voishan sitä silti tulla.
en ole kolmekybänen emoboy
Kyl tää onnaa itse asiassa mulle jo aiemmin et jos tää siitä on jäämässä kiinni ni sen kuin aikaistetaan vaan.
Älä päästä painiks sitä
Kyl tää onnaa itse asiassa mulle jo aiemmin et jos tää siitä on jäämässä kiinni ni sen kuin aikaistetaan vaan.
Mulle passaa ihan mihin aikaan vaan.
Last edited by leposi (23.06.2010 13:47)
Tuun jos jaksan. Tosin jos odotettavissa on jotkut kolmen tunnin megapelit, niin jätän suosiolla väliin.
Joo ei mitään spektaakkelia kannateta. Mutta joskus heinä-elokuussa vois kyllä sellainen olla poikaa.
Ma tulen myös.
Eiliset tulokset, jätettiin siis aikataulullisista syistä paluukierros pelaamatta.
1. stratum
2. ILR +1 lyönti
3. shanks +2 l
4. börjeslandet +5 l
4. leposi +5 l
6. asleep +0 porttia
6. grasskirt +0 p
8. Terhi +1 p
9. mitten +6 p
Oli kyllä hirveä peli. Itse tein radan. Nurmikko oli järkyttävän pitkä ja siihen se sitten kaatus. Tavoitteessa silti pysyttiin, eli maaliin päästiin, vaikkakin palkintopallisija nyt meni omaa ahneutta muille.
Joo, ruoho oli vähän turhan pitkä ja kun kääntöportista luovuttiin niin peli tuntui loppuvan ikään kuin kesken. Pari hutilyöntiä portista ja krokkaus koituivat kohtaloksi, muuten peli edelleen ihan hyvässä kuosissa ja viime kesänä vaivannut ailahtelevaisuus on saatu hyvin kuriin.
nii ja piti sellasta ehdottaa, että käytäs pelaamassa pelejä myös jossain muualla kun toi missä nyt toista kertaa pelataan alkaa olla jo ns. nähty. Toki silleen helpoin paikka mut joskus jos aikaa on enemmän ni varmaan muuallekin kerkee. Settejäkin löytyy sen verta monelta, että ei tarvi pelkästään leposin välineisiin turvautua.
Last edited by shanks (25.06.2010 12:22)
nii ja piti sellasta ehdottaa, että käytäs pelaamassa pelejä myös jossain muualla kun toi missä nyt toista kertaa pelataan alkaa olla jo ns. nähty. Toki silleen helpoin paikka mut joskus jos aikaa on enemmän ni varmaan muuallekin kerkee. Settejäkin löytyy sen verta monelta, että ei tarvi pelkästään leposin välineisiin turvautua.
Ehdotan Tähtitorninmäkeä! Eiq Tähtitorninvuorihan se taitaa olla.
Last edited by leposi (25.06.2010 14:45)