You are not logged in.
Onhan tää kyllä kova levy!
Ja Fright Night on vuoden biisejä.
Sama, sama.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Eri, eri.
Fright Night
koko levy on jääny vähe vähemmälle huomiolle. ehkä vopis
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
EI KIINNOSTA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
HYVÄ ROKKILEVY!
olihan noissa vanhemmissakin vaik kui pal siistiä meininkiä, mut nyt hyvän bändin kans tuntuu nää biisit vasta svengaavan kunnolla. ja no ei kai tuo nyt ihmekään oo ku aiemmin oli tehty rummut suulla lol
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
tänään kuulin ekaa kertaa. tykkäsin kyllä
-
Nostetaanpa ylös vaikka tällä:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nostetaanpa ylös vaikka tällä:
skidippidipdidip skidippädäppädäpdäp where my bitches
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
house arrest
varsinkin toi biisi nimeltä gettin' high in the morning, uskomaton riffi
on tuo uusinkin levy kyllä hyvä mut tää kuulostaa ainakin näin ensikuulemalta vielä hauskemmalta
house arrest
varsinkin toi biisi nimeltä gettin' high in the morning, uskomaton riffi
Vitun kova pärisee täbözkil
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
ydinaukio wrote:house arrest
varsinkin toi biisi nimeltä gettin' high in the morning, uskomaton riffiVitun kova pärisee täbözkil
saatanan kova
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
hrmunoita wrote:ydinaukio wrote:house arrest
varsinkin toi biisi nimeltä gettin' high in the morning, uskomaton riffiVitun kova pärisee täbözkil
saatanan kova
Pelkkää alkusoittoa sitä seuraavalle namulle
Älä päästä painiks sitä
mulla on edelleen vain house arrest, jääny aika vähiin kuuntelut viime aikoina.
pitäis varmaan kaivaa esille lol
before today kertaalleen kuultu, parempi myöhään jne, mahtava levy
kuuntelen nyt taas tätä before todayta, on tää kumma levy, jotenkaan ei täysin saa siitä otetta, mutta jänniä kasari/AOR-vaikutteita siinä pyörii. paikka paikoin ehkä jopa samoja viboja kuin james ferraron dolls housessa eli kai ne AOR-jutskat jotka on niin pinnalla nyt. bright lit blue skies on ollut oma suosikki täältä mut onhan täällä näitä muitakin hyviä. pitäis joskus jaksaa kuunnella se originaalikin.
kaivoinpa house arrestinkin esille, jops vaikka kuuntelis pitkästä aikaa.
Haha, oon aina luullut että tää liittyy jotenkin Animal Collectiveen ja jättänyt sit suosiolla kuuntelematta. Äsken kuuntelin bändiä ekan kerran, uusimman levyn kokonaan läpi. Mielenkiintoista ja hyvää musiikkia tää on eikä mitään ärsyttävää sönkötystä
Välillä reilua rokkausta, ja toi psykedeliansa on paljon kiehtovampaa ku vaikka Flaming Lipsin hirveällä tuplalevyllä.
AOR-vaikutteet sais ihan oikeasti olla next big thing, mä ilahduin niin kun joku kehui Primavera-topicissa jonkun bändin kuulostavan Dire Straitsilta.
Joo mäkin olin kiertänyt bändin kaukaa, mutta Tomskin Primavera-ohjelmassa mukana ollut biisi kuulosti ainakin todella hyvältä. Pitääpä yrittää testata tykkäänkö levymitassa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
before today, täydellinen iltayön levy
Neuvostoliitto wrote:Haha, oon aina luullut että tää liittyy jotenkin Animal Collectiveen ja jättänyt sit suosiolla kuuntelematta. Äsken kuuntelin bändiä ekan kerran, uusimman levyn kokonaan läpi. Mielenkiintoista ja hyvää musiikkia tää on eikä mitään ärsyttävää sönkötystä
Välillä reilua rokkausta, ja toi psykedeliansa on paljon kiehtovampaa ku vaikka Flaming Lipsin hirveällä tuplalevyllä.
AOR-vaikutteet sais ihan oikeasti olla next big thing, mä ilahduin niin kun joku kehui Primavera-topicissa jonkun bändin kuulostavan Dire Straitsilta.Joo mäkin olin kiertänyt bändin kaukaa, mutta Tomskin Primavera-ohjelmassa mukana ollut biisi kuulosti ainakin todella hyvältä. Pitääpä yrittää testata tykkäänkö levymitassa.
Jotenkin sellainen kutina että just Before Today voisi miellyttää. Tuskin tykkäisit aiemmista levyistä.
Alxity wrote:Joo mäkin olin kiertänyt bändin kaukaa, mutta Tomskin Primavera-ohjelmassa mukana ollut biisi kuulosti ainakin todella hyvältä. Pitääpä yrittää testata tykkäänkö levymitassa.
Jotenkin sellainen kutina että just Before Today voisi miellyttää. Tuskin tykkäisit aiemmista levyistä.
Taidat olla oikeassa. Jotain vanhempaa levyä testasin, mutta en juurikaan innostunut. Tämä Before Today alkaa ainakin lupaavasti!
<@DBGene> senkin karkki
stratum wrote:Jotenkin sellainen kutina että just Before Today voisi miellyttää. Tuskin tykkäisit aiemmista levyistä.
Taidat olla oikeassa. Jotain vanhempaa levyä testasin, mutta en juurikaan innostunut. Tämä Before Today alkaa ainakin lupaavasti!
Eipä niissä loppupuolenkaan biiseissä mitään vikaa ollut. Tuotannosta tulee mieleen 70-luku, mutta esim. L'Estat tuo mieleen 60-luvun ja Beach Boysit. Little Wig kuulosti ensimmäisellä kuuntelulla jopa liiankin täyteen ahdetulta glam-vaikutteineen, mutta lisäkuuntelut osoittivat ensivaikutelman vääräksi. Kaikenkaikkiaan Animal Collective-vertaukset eivät ainakaan Before Todayn kanssa päde. Helposti lähestyttävästä, mutta oivaltavasti tehdystä popista tässä on kyse.
<@DBGene> senkin karkki
sanotaan nyt täälläkin että tosiaan noi vanhemmat lo-fi -systeemit ei ole oikein auenneet, house arrestia kuuntelin tossa taannoin pitkästä aikaa, mutta ei ne biisit oikein sytytä, sen sijaan tämä before today on todella mahtava.
oooooooohhhhhhh
Herrajumala sentään, meinaaks tästä tulla 2010-luvun Massive Attack
tiptoo nyt kuulolle!
Älä päästä painiks sitä
kuuntelin worn copya oikeestaan koko viime viikon, törkeän kova levy, hyviä sävellyksiä, hieno toteutus, morjes.
mahtavia ne biisien loput jotka jotenkin velloo jossain kahden biisin puolivälin limbossa.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
kuuntelin worn copya oikeestaan koko viime viikon, törkeän kova levy, hyviä sävellyksiä, hieno toteutus, morjes.
mahtavia ne biisien loput jotka jotenkin velloo jossain kahden biisin puolivälin limbossa.
I know how to do it
There is nothing to it
Kesä tulee ja Ariel Pinkki raikaa taas. Feels good man
Älä päästä painiks sitä
oooooooohhhhhhh
Herrajumala sentään, meinaaks tästä tulla 2010-luvun Massive Attack
tiptoo nyt kuulolle!
massive attack?