You are not logged in.
http://blogs.1077theend.com/aharms/2010 … full-song/
taitaa jäädä keikka väliin kun huomenna tulee liput myyntiin ja ei oo rasaa. ihan kivahan tämäkin ois ollu nähä vaikka 5 vuotta sitten kiima ois ollu ehkä vähän eri tasolla.
jeps ;P
en oo nyt ihan varma tykkäänkö tosta month of maysta..
Last edited by Napalmipää (26.05.2010 23:28)
-
Liput hallussa, mutta suurta kiimaa ei ainakaan vielä astittavissa.
"A repo man's always intense"
Noi uudet biisit ei toimi kyllä yhtään. Eivät mene yhtään minnekään ja tuntuvat paljon pidemmältä mitä ovat.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
sama^. bändin 2 huonointa biisiä tähän mennessä.
myiköhän tuo keikka jo loppuun?
Ei myynyt vielä. Niitä ei voi varata vaan pitää ostaa. Tiketillä näyttäis olevan "rajoitetusti"
en ole kolmekybänen emoboy
Tiketin mukaan ei vielä mutta lippuja enää rajoitetusti. Eiköhän tuo viikonloppuun mennessä myy.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
tilasin liput pre-salesta, mutta eivät ole tulleet vielä. pitäisikö huolestua?
ydinaukio wrote:sama^. bändin 2 huonointa biisiä tähän mennessä.
myiköhän tuo keikka jo loppuun?Tiketin mukaan ei vielä mutta lippuja enää rajoitetusti. Eiköhän tuo viikonloppuun mennessä myy.
ei näköjään, hankin äsken mulle ja ulvikselle jiput
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
The Suburbs:
01 The Suburbs
02 Ready to Start
03 Modern Man
04 Rococo
05 Empty Room
06 City With No Children
07 Half Light I
08 Half Light II (No Celebration)
09 Suburban War
10 Month of May
11 Wasted Hours
12 Deep Blue
13 We Used to Wait
14 Sprawl I (Flatland)
15 Sprawl II (Mountains Beyond Mountains)
16 The Suburbs (Continued)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
saikö börtsy jipun? tuolla näköjään ehkä vielä myynnissä spåm
No siis noita on edelleen tiketissä myynnissä... Ja huuto.netissä n. KOLKYT euroo...
sillähän sais jo KOKOLIHAPIHVIN
Tuntuu, että radio helsingissä kilpaillaan näistä lähes joka päivä. Sinne vaan jotain toivetta kehiin ja ehkä sitten jippu tulee ilmatteeks.
Okei. Panin radion päälle. Lisätään nyt vaikka tännekin vielä, että lämppärinä Senaatintorilla on Micachu, jonka keikkakalenterissa ois kyllä tilaa vielä klubikeikalle Helsingissä...
Ystävääni U. G. Otrunia mukaillen tuonne torille vois olla pienen etäpommituksen paikka.
Okei. Panin radion päälle. Lisätään nyt vaikka tännekin vielä, että lämppärinä Senaatintorilla on Micachu, jonka keikkakalenterissa ois kyllä tilaa vielä klubikeikalle Helsingissä...
Lämppäri on huomattavasti kiintoisampi siis
Tosin yleensä noita skaboja on vaan aamuohjelmassa ja sitten siinä Mahtavaa Helsinki Mahtavaassa.
etkoilla voi mun luona/koffarissa alkaen vaik kuudesta. vapaudun päivystyksestä kello 18:30 jonka jälkeen NIIN KORKKAAN ainakin yhden aspallin!
itse tahtoisin tuon micachun nähdä joten suuntaan varmaan viimeistä 19:30 alueelle kun sen pitäis soittaa siinä 20 maissa
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Olihan tää yllättävän jees. Micachukin oli soundiongelmista huolimatta hyvä.
Menneekkö mittään juutuppeen
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
rahat takaisin
Ensimmäiset kolme biisiä oli ainakin hyvä meininki. Sitten meidät kuvaajat heitettiiin hiuksista vittuun alueelta, tuttuun Live Nazion -tyyliin. Seurasin Power Outiin asti aidan toiselta puolelta. Ihan hyvin kuuli kyllä sinnekin. Tässä vähän kuvia:
Arcade Fire
Mikachu
Sent from my iPhone 16
Radiosta kuulin sattumalta jonkun biisin uudelta levyltä, sehän oli ihan kiva ralli ja mietin että ehkä täytyy kuunnella ja arvioida näiden levyt uudestaan. Lienenköhän ainoa täällä, jonka mielestä bändin nokkamies on semisti ärsyttävä heppu?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tässä muuten settilista.
Wake Up
Ready to Start
Month of May
Neighborhood #1 (Tunnels)
The Suburbs
Rococo
No Cars Go
Haiti
Empty Room
Modern Man
Neighborhood #3 (Power Out)
Rebellion (Lies)
Intervention
We Used to Wait
Keep the Car Running
Sent from my iPhone 16
Lienenköhän ainoa täällä, jonka mielestä bändin nokkamies on semisti ärsyttävä heppu?
Neuvostoliitto wrote:Lienenköhän ainoa täällä, jonka mielestä bändin nokkamies on semisti ärsyttävä heppu?
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan