You are not logged in.
Nääkin tulee sitten Kildeen. Vieläköhän Bez on mukana kemistinä ja näkeekö Shaun vielä lukea lyriikoita paperista... Kieltämättä tämän on bändi, jonka näkemistä odotan vähintäänkin mielenkiinnolla.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:828e6a137a="psychocandy"]siirrän tänne:
[quote:828e6a137a="turston"]Bummedilla on kyllä muutama loistava biisi, Mad Cyril ja Fat Lady Wrestlers ainakin. Sitä kehutuinta levyä en o jaksanu ku vähän alusta joskus.
edit: ei sentään fast [/quote:828e6a137a]
mikäs on kehutuin? kyllä bummed taitaa olla paras.[/quote:828e6a137a]
Pills 'n' Thrills and Bellyachesia on ainakin aika monessa paikassa kehuttu. Oli kyllä aika pettymys kun sen Bummedin jälkeen etsin kuunteluun.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:8435e5da49="turston"][quote:8435e5da49="psychocandy"]siirrän tänne:
[quote:8435e5da49="turston"]Bummedilla on kyllä muutama loistava biisi, Mad Cyril ja Fat Lady Wrestlers ainakin. Sitä kehutuinta levyä en o jaksanu ku vähän alusta joskus.
edit: ei sentään fast [/quote:8435e5da49]
mikäs on kehutuin? kyllä bummed taitaa olla paras.[/quote:8435e5da49]
Pills 'n' Thrills and Bellyachesia on ainakin aika monessa paikassa kehuttu. Oli kyllä aika pettymys kun sen Bummedin jälkeen etsin kuunteluun.[/quote:8435e5da49]
Mutta se pitää liittää aikaansa niin saa suuruutta lisää. Tuossa uudessa MOJO Manchester -spesiaalilehdessä on pitkä juttu albumin teosta. Hirveen selvin päin ei pojat oo sitä kyllä tehneet.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pills 'n' Thrillsin alku kuulosti yllättävänkin hyvältä kun sitä kokeeksi kuuntelin. Pitää varmaan tuo Bummed jossain vaiheessa hankkia kuunteluetäisyydelle jos kerran se on vielä parempi. Harmi ettei mulla ole tätä Pillsiäkään koneella kokonaan...
<@DBGene> senkin karkki
nostetaan ylös ihan vaan vaikkapa explosions in the sky -fanien kiusaksi...
sssspåm!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nääkin tulee sitten Kildeen. Vieläköhän Bez on mukana kemistinä ja näkeekö Shaun vielä lukea lyriikoita paperista... Kieltämättä tämän on bändi, jonka näkemistä odotan vähintäänkin mielenkiinnolla.
Happy Mondayas jää näkemättä.
no voi voi... mikä muka on tärkeämpää? viikonloppuna kuuntelin taas bummedia ja kyllä se vaan on yksi kaikkien aikojen parhaita levyjä, eikä ainuttakaan turhaa biisiä! pelkkää klassikkoa toisensa perään... täytyykin lisätä se mun top-100 listalle kun on jostain syystä jäänyt bubbling under -osastoon...
bez vissiin soittelee levyjä siellä flow-systeemissä elokuussa? olisivat voineet tulla soittaan mondays-keikan tänne samalla vaivalla...
ja muuten, eikös näiltä ilmestynyt jossain vaiheessa joku best of -kokoelma jossa rajatussa tuplapainoksessa b-puolia yms mukana, jos joku näkee jossain (ebay, divarit tms) myynnissä niin vopis hankkia mulle... jos silleen inhimilliseen hintaan näkyy. anttilassa joku halpiskokis, suositellaan niille jotka ei vielä tajuu...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Viiveellä vastaus, utta Dylan on tärkeämpi. Toki lupaan mennä loppuosan Mondaysien keikasta katsomaan jos Dylan sattuisi olemaan aivan paska (varmaan). Harmittaa silti näiden missaaminen...
Bummed on hyvä levy, vaikkei ehkä nyt mikään 5 tähden levy kuitenkaan. "good good, double good"-lyriikoille repsään joka kerta.
<@DBGene> senkin karkki
parasta juuri nyt: lazy itis (one-armed boxer) eli se sinkkuversio jossa karl denver(?) tms. vierailee. neroutta ja magiaa spåm.
eilen tuli telkkarista jotain celebrity world cuppia ja siinä oli bez ghanan maalivahtina...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ylös!
bez pisti meitsinki joraan eilen, unbelievable!
vaikkei ehkä nyt mikään 5 tähden levy kuitenkaan.
eri
[quote:87002cce07="psychocandy"]ylös!
bez pisti meitsinki joraan eilen, unbelievable![/quote:87002cce07]
eri. ei iskenyt yhtään.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Olen alkanut tykätä Happy Mondaysin lädimeiningistä enemmän ja enemmän. MOJOssa oli muuten hauska juttu siitä, että Tony Wilson oli tehdyt jotain dokumenttia jostain ihme hallusinogeenisestä kasvista, jota kasvaa vain Perun viidakossa ja mennyt sittä innoissaan Shaunille selostamaan kokeilleensa jotain huumetta mitä kukaan muu ei varmaankaan ollut kokeillut. Tähän Shaun oli tokaissut kasvin olevan ihan ok. Bez oli sitä vissiin joltain lomalta joskus tuonut. Samassa jutussa Wilson arveli Happy Mondaysin arvostuksen johtuvan siitä, että Manchester on huumekaupunki ja Shaun on vetänyt enemmän kamaa kuin moni muu.
Loppuun vielä todiste Shaunin lingvistisesta akrobatismista eli Kinky Afron aloitussäkeistä, jonka Shaun kirjoitti pojalleen:
Son, I'm 30
I only went with your mother 'cause she's dirty
And I don't have a decent bone in me
What you get is just what you see yeah
I see it so I take it freely
And all the bad piss ugly things i feed me
I never help or give to the needy
Come on and see me
<@DBGene> senkin karkki
eri. ei iskenyt yhtään.
Ei muakaan, mutta sheikkasin bäkkärillä Bezin kättä ja sanoin, että Mondaysit on niinku parhaita. Se molotti jotain käsittämätöntä takaisin kiitollisena. Magee äijä.
Tero saatana, s'olet gay!
Magee äijä.
Eri. "Yeah, Helsinki, yeah."
en ole kolmekybänen emoboy
ite ootte
tai ootte vaan liian nuoria...
Oho! Saapa nähdä millanen tulee olemaan.
<@DBGene> senkin karkki
Parhautta.
Olen päätelly poppareiden negatiivisista kommenteista että itse olisin varmasti ollut aivan fiiliksissä Bezin dj-setistä.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Panin Pills n Thrillsin tilaukseen.
Bummed kuulostaa nykyisin jo melkeinpä täyden viiden tähden levyltä. Pari biisiä tosin eivät vieläkään täysin jaksa herättää kiimaa, mutta eteenpäin on menty siitä kun pidin tätä umpipaskana bändinä.
<@DBGene> senkin karkki
Pills And Thrills ei tuottanut pettymystä. Mahtava levy!
Katsottiin muuten eilen pitkästä aikaa 24H Party Peoplen extroja ja oli se Shaun vaan aika pelottavan näköinen siinä haastattelussa. Tärisi ja mumisi jotain sanoja, joista ei saanu mitään selvää ja yritti välistä nauraa, mutta ei se enää oikein osannu. Bez oli sen sijaan ihan hyvässä hapessa vieläkin.
<@DBGene> senkin karkki
Eipä kyllä tiennyt itkisikö vai nauraisiko sitä Ryderin haastattelua katsoessa. Taisin kuitenkin nauraa.
Happy Mondays on alkanut herättää huolestuttavasti kiinnostusta sivuunkirjoittaneessa muutenkin. Ei se Kinky Afrokaan niin kamala ollut kuin joskus viisi vuotta sitten kun Pills and Thrillsiä pari piisiä kuunneltuani tuomitsin bändin täydeksi paskaksi.
Katsottiin muuten eilen pitkästä aikaa 24H Party Peoplen extroja ja oli se Shaun vaan aika pelottavan näköinen siinä haastattelussa. Tärisi ja mumisi jotain sanoja, joista ei saanu mitään selvää ja yritti välistä nauraa, mutta ei se enää oikein osannu. Bez oli sen sijaan ihan hyvässä hapessa vieläkin.
vieläkin katsomatta tuo, mutta täytyy korjata asia. mondays on ehdottomasti ykkösluokan pändi, yksi parhaista ikinä, hienoa että täälläkin porukka alkaa viimein oppia
[quote:0f8c11af66="Alxity"]Katsottiin muuten eilen pitkästä aikaa 24H Party Peoplen[/quote:0f8c11af66]
vieläkin katsomatta tuo, mutta täytyy korjata asia.
Mainio leffa. Ja mikään leffa ei voi kovin huono olla, jos siinä vilahtaa Mark E Smith muutaman sekunnin ajan...
[quote:35d730dc8e="psychocandy"][quote:35d730dc8e="Alxity"]Katsottiin muuten eilen pitkästä aikaa 24H Party Peoplen[/quote:35d730dc8e]
vieläkin katsomatta tuo, mutta täytyy korjata asia. [/quote:35d730dc8e]
Mainio leffa. Ja mikään leffa ei voi kovin huono olla, jos siinä vilahtaa Mark E Smith muutaman sekunnin ajan...
Klassikkokohtaus
Happy Mondaysiin pitää kyl nyt tutustua pikipäin ja pistää 24H PP taas katseluun ties monettako kertaa...
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison