You are not logged in.
Ehkäpä, nyt kun Kikhernestarttikin taitaa jäädä väliin.
This must be what jail / I will scratch
Tulevat muuten Tampereellekin Klubille perjantaina pe 8.9. Liput ei vissiin ole vielä myynnissä kun hintaakaan ei paikan sivuilta vielä löydy, mutta jos ei ole yli 20 niin voisi melkeinpä vaikka tulla keikkaa katsomaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tulevat muuten Tampereellekin Klubille perjantaina pe 8.9. Liput ei vissiin ole vielä myynnissä kun hintaakaan ei paikan sivuilta vielä löydy, mutta jos ei ole yli 20 niin voisi melkeinpä vaikka tulla keikkaa katsomaan.
lippu hommattu.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hitto kun tajusin tuon Tampereen keikan vähän liian myöhään. Ois ollu sopivampi päivä tuo perjantai. Tiedotukselle:
"A repo man's always intense"
Hitto kun tajusin tuon Tampereen keikan vähän liian myöhään. Ois ollu sopivampi päivä tuo perjantai. Tiedotukselle:
Noiseidea kehiin peräänkuuluttamaan media-assareita!
Tero saatana, s'olet gay!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
edit: hesan liput myyty..
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:d993a64618="Leif Erikson"]Hitto kun tajusin tuon Tampereen keikan vähän liian myöhään. Ois ollu sopivampi päivä tuo perjantai. Tiedotukselle: [/quote:d993a64618]
Tampere ja siihen liittyvä media-assaireilu eivät kuulu mun "toimi"alueeseen.
Mutta joo, voisin harkita noiden ylimääräisten lippujen lunastusta simon vaatehuoneen varastolta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
edit: sorry ehdin jo myymään molemmat lippuni kaverille..
EI SE AUKI ENÄÄ OO
edit: sorry ehdin jo myymään molemmat lippuni kaverille..
Pitää siis mennä kaupan kautta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tampereen keikalle myydään/myytiin (?) ennakkolippuja 15 eurolla. Kävin luonnollisesti poimimassa itelle sellaisen.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Tampereen keikalle myydään/myytiin (?) ennakkolippuja 15 eurolla. Kävin luonnollisesti poimimassa itelle sellaisen.
No vittu. Täytyykö tässä vaihtaa maisemaa sittenkin...
Saako Tampereen Klubin ennakkolippuja tilattua jostain?
En usko. Mutta olen tänään töiden jälkeen menossa ostamaan sellaisia, joten jos kiinnostaa niin...
Kiitoksia, mutta tämä kaatui nyt huonoihin liikennejärjestelyihin. Tampereelta ei pääse Turkuun junalla/bussilla välillä klo 22.20-05.40. On varmaan joku tamperelaisten juoni, notta pääsee padattamaan turkulaisia nakkikioskilla. :? Onneks helsinkiläiset rakastaa Turkua.
En usko. Mutta olen tänään töiden jälkeen menossa ostamaan sellaisia, joten jos kiinnostaa niin...
Loistavaa !
Meikäläisellä myös tre lippu hallussa.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Jos eivät ihan heti loppuun mene niin voisi lähteä siitä, että tulen myös keikalle.
<@DBGene> senkin karkki
Koska loppuu työt? Onnistuuko sellainen, että ostat minulle 2 lippua? Voin pistää tilillesi rahaa jo tänään jne.
[quote:3474552397="lintumies"]En usko. Mutta olen tänään töiden jälkeen menossa ostamaan sellaisia, joten jos kiinnostaa niin...[/quote:3474552397]
Koska loppuu työt? Onnistuuko sellainen, että ostat minulle 2 lippua? Voin pistää tilillesi rahaa jo tänään jne.
Mjitaah?! Missä pelaa kyyti?
[quote:7de3ebecf9="lintumies"]En usko. Mutta olen tänään töiden jälkeen menossa ostamaan sellaisia, joten jos kiinnostaa niin...[/quote:7de3ebecf9]
Nyt on jo neljä lippua tilauksessa, mutta mikä ettei enemmänkin, jos vaan myyvät. Joskus viiden maissa olen menossa sinne ostoksille. Panen vaikka numeroni privana sinulle.
[quote:2086efd487="lejoncio"]Koska loppuu työt? Onnistuuko sellainen, että ostat minulle 2 lippua? Voin pistää tilillesi rahaa jo tänään jne.[/quote:2086efd487]
Mjitaah?! Missä pelaa kyyti?
Kolmen viikon päästäkö "se" päivä viimein koittaa?
[quote:20473cdd11="Leif Erikson"][quote:20473cdd11="lejoncio"]Koska loppuu työt? Onnistuuko sellainen, että ostat minulle 2 lippua? Voin pistää tilillesi rahaa jo tänään jne.[/quote:20473cdd11]
Mjitaah?! Missä pelaa kyyti?[/quote:20473cdd11]
Kolmen viikon päästäkö "se" päivä viimein koittaa?
Ei. Tavastia kutsuu.
lintumiehelle
Leifille
Päätös lähdöstä syntyi viime yönä Roger Watersin loistavan keikan jälkifiilistelyissä (Roger ei tähän tosin liity mitenkään). En kestä ajatusta, että soittaisivat Godes on a hiwayn ilman että olisin kuulemassa. Yritän hankkia lippua vielä eri teitä, mutta jos kaikki muu pettää niin saatan joutua vaivaamaan lintumiestä.
Niin ja Absothan on vissiin myös klubilla seuraavana päivänä eli sinne vois myös mennä
<@DBGene> senkin karkki