You are not logged in.
[quote:e3a2640094="janne m."]Desibeli.net sanoo näin:
[quote:e3a2640094]Flow´n päälavan hivenen myöhässä vallannut Jones oli bändeineen nimenomaan vahvasti visuaalinen show enemmän kuin musiikillinen ilotulitus. Vaikka Nightclubbingilla aloitettu vaaniskelu on parhaimmillaan mielenkiintoista kuultavaa, niin Jones latistuu kyllä välillä aikamoiseen laiskaan kasari-jollotteluun. Siis jos käyttää pelkkiä korvia.[/quote:e3a2640094]
Laiskalle kasari-jollottelulle [/quote:e3a2640094]
Mitä vittua. Verikosto tälle hevarille :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Saisko kirjoittajan naaman nettiin?
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Onks toi jollotus Tomskin kirjoittama :x
Ei vaan ilmeisesti saman musiikinrakastajan, joka antoi Liimanarina-cd:lle yhden tähden...
[quote:f044b19872="Rukoile kuolemaa"]Onks toi jollotus Tomskin kirjoittama :x
Ei vaan ilmeisesti saman musiikinrakastajan, joka antoi Liimanarina-cd:lle yhden tähden... [/quote:f044b19872]
Saitsä mun tekstaria muuten viime pe/la? Istuin näiden Until the Light Takes Us -dokkarin tekijöiden kanssa iltaa ja ihan yht'äkkiä ne rupes hehkuttaa Liimanarinaa. Muutenkin oli melkoista kyseisen pariskunnan suomi-öö-mappi musan tuntemus
Lupasin postittaa niille CDr:n tästä uudesta kokoelmasta
Lippu haettu tiketistä.
Last edited by barton_funk (09.03.2010 18:46)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Toi Flow kun oli viime vuoden barhain musa keicca niiin ihan funtsin viitsiikö mennä tsiigaamaan, koska voiko olla parempi ja jos voi niin tuleeko liikaa makeaa mahan täydeltä ja olenko sen arvoinen
Nina Hagenista sellainen viba että ihan bommi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Kääk, viime vuonna Ranskan telkussa se sit vihdoin tapahtui: Grace ja Iggy esittävät Nightclubbingin yhdessä: www.youtube.com/watch?v=Zq_rot2g_Uc
(ja kitarassakin vielä joku tyyppi joka soittaa kuin Belew ja näyttääkin 30 vuoden takaiselta Belew'lta, wtf?)
Loppui vaan vähän lyhyteen
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
(ja kitarassakin vielä joku tyyppi joka soittaa kuin Belew ja näyttääkin 30 vuoden takaiselta Belew'lta, wtf?)
Totta
Kukas toi oikein mahtaa olla? En osaa guuglettaa...
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ivor Guest, yksi Hurricanen tuottajista:
I have recently finished a dub version of the whole of the Hurricane album. This was a great thing to be able to do, as there is so much fantastic source material from the original masters from Sly and Robbie, Mikey Chung and Sticky Thompson in particular (as I focussed on the straight reggae playing), as well as all the other players. Some of it wasn't used on my initial arrangements for the album.
Adam Green (guitarist now in Grace's live band) played a large part in making this record with me, as he loves and knows dub. Also Frank Byng from the Slowfoot label, and Ben Cowen. Robert Logan also made his presence felt (as usual!) with some of his unique jiggery pokery.
It'll be coming out in some form at some point soon- watch the usual spaces...
Aidan taakse kuuntelemaan ens lauantaina?
en ole kolmekybänen emoboy
Lippu haettu tiketistä.
Last edited by barton_funk (11.06.2010 21:37)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
barton_funk wrote:Lippu haettu tiketistä.
Mä haluun Gracen kanssa naimisiin
Helvetin hieno keikka.
Mä haluun Gracen kanssa naimisiin
Helvetin hieno keikka.
Sama!
Korvasi Nina Hagenin aiheuttaman pettymyksen moninkertaisesti.
asiallinen keikka, mutta kyllä tota Berlinin kokemusta osaa arvostaa aina vaan enemmän. Vitun vammaista olla katsomassa noin hienoa artistia jossain maailman ankeimmassa teltassa. Juontajaäijää olisi voinut heittää kivellä päähän: "Kelatkaa yli 60vee, kelatkaa et bondis, kelatkaa, plaa, plaa". Jos on noin vitun tyhmä, niin pitäis turpansa kiinni.
Hagenhan oli tutun paska.
Juontajien tyhmyys oli kieltämättä todella vaivaannuttavaa.
Aamun Hesarin mukaan jopa meän aleksiii oli vihdoin nähnyt valon, hienoa!
Ne juontajat oli kai Radio Novalta, ainakin ennen Hagenin keikkaa lavalla tapahtui joku Novan järkkäämä yllätyskosiminen. Kansanjuhlan tunnelmaa.
Novan järkkäämä yllätyskosiminen.
tälle
Onneks missasin kaikki urpoilut Hagenista juontajiin tosin lopun antikliimaksilta oli vaikea välttyä. Hieno keikka tosiaan, vaikka ilmeisesti järkkärit yrittivät parhaansa tunnelman latistamiseksi. Vesilätäköt, kalja 6e yms.
Last edited by börjeslandet (14.06.2010 11:44)
en ole kolmekybänen emoboy
Aamun Hesarin mukaan jopa meän aleksiii oli vihdoin nähnyt valon, hienoa!
Se varmana johtu siitä, että se hengaili just ennen keikkaa, niin laadukkaassa seurassa
Last edited by barton_funk (18.06.2010 17:30)
Ketkäs teistä muuten kävi Grace Jones näyttelyssä Lontoossa? Caligulan Joe ainakin ja minä ofkoos.
Ketkäs teistä muuten kävi Grace Jones näyttelyssä Lontoossa? Caligulan Joe ainakin ja minä ofkoos.
harry-irene?
Rukoile kuolemaa wrote:Ketkäs teistä muuten kävi Grace Jones näyttelyssä Lontoossa? Caligulan Joe ainakin ja minä ofkoos.
harry-irene?
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Heinäkuussa ilmestyy sit toi Hurricanen dub-versio - ja jenkkijulkaisussa molemmat versiot yhdessä paketissa ja uusilla kansilla:
[img]manhattanoffender.typepad.com/.a/6a00d8341bfd9e53ef014e88dd5d67970d-640wi[/img]