You are not logged in.
Park Chu-Young
"A repo man's always intense"
Fábio Coentrão
Jong Tae-Se
Zlatko Dedic
Milo Krasić
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ginipoika wrote:Suuren yleisön tietoisuudessa olevat superstarat top5:
1. ihq-Becks
2. Crisu Ronaldo
3. Rehti Lädi
4. Litti
5. Rooneyn VäinöMissä Messi?
Entä Torres? Veikkaanpa, että on maailmanlaajuisesti paljon suositumpi pelaaja kuin rehti lädi. On muuten huvittavaa, että jo 14.7% fantasypelaajista on valinnu miehen joukkueeseensa, vaikka avauspaikka vaikuttaa kaikkea muuta kuin todennäköiseltä.
Last edited by börjeslandet (10.06.2010 14:42)
en ole kolmekybänen emoboy
Kaamea kiima
bzort glorf bööth
Joo sama täällä. Oon jo valmistautunut juhlimaan Uruguayn pronssia vaikkakin jättivät Recoban himaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kootkaapa kiimailijat myös fantasy-joukkue osoitteessa . Rotsi-liigan koodi on 84332-48720.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
http://open.spotify.com/user/okko-___-/ … R9LayHZYgO tein mm-kisasoittolistan, lisätkää biisejä jos on ideoita
niin ja nyt on vuvuzela ostettu
Last edited by Okko (10.06.2010 19:17)
Kyllähän tässä vähän jo jänskättää
http://open.spotify.com/user/okko-___-/ … R9LayHZYgO tein mm-kisasoittolistan, lisätkää biisejä jos on ideoita
![]()
ja mistä saa vuvuzeloja?
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tajusin vasta nyt, etttä se on vuvuzela eikä vuvuzuela.
Tosiaan varmaan Carlos Vela, ainaki jos FM:ään on uskominen.
Mut saako Vela ees hirveesti peliaikaa?
Jossain muuten avausottelun kisastudiota? Etelä-Afrikkalaista punukkua ja meksikolaista kaljaa kehiin.
Aattelin lähteä duunista silviissiin, et ehin kotiin jo ku lähetys alkaa 16.10. Onks tulijoita? Meil on tosiaan 32" tv tossa olkkarissa ja ihan hyvin tilaa.
Ostin muuten espanjalaista kaljaa ku se oli tarjouksessa
Okko wrote:http://open.spotify.com/user/okko-___-/ … R9LayHZYgO tein mm-kisasoittolistan, lisätkää biisejä jos on ideoita
![]()
ja mistä saa vuvuzeloja?
http://www.carnevalia.fi/tuotteet/detai … zela-torvi turusta löytyy. nyt on puhallustekniikkakin kohdallaan kun vähän treenasin.
Put your lips inside the mouthpiece and almost make a 'farting' sound. Relax your cheeks and let your lips vibrate inside the mouthpiece. As soon as you get that trumpeting sound, blow harder until you reach a ridiculously loud 'boogying blast'
Prakk wrote:Tosiaan varmaan Carlos Vela, ainaki jos FM:ään on uskominen.
Mut saako Vela ees hirveesti peliaikaa?
Avauksen mies. Kyllä varmaan pelaa ainakin kolme matsia ellei loukkaannu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
KIIMA NOUSEE!!!
Veikkauksia siitä ketkä pelaajat murtautuu yleisön tietoisuuteen / ottaa suuren askeleen kohti tähtiluokkaa / vakiinnuttaa asemansa superstaroina näissä kisoissa?
Just eilen lueskelin näitä kisanumeroista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Leif Erikson wrote:ginipoika wrote:Suuren yleisön tietoisuudessa olevat superstarat top5:
1. ihq-Becks
2. Crisu Ronaldo
3. Rehti Lädi
4. Litti
5. Rooneyn VäinöMissä Messi?
Entä Torres? Veikkaanpa, että on maailmanlaajuisesti paljon suositumpi pelaaja kuin rehti lädi. On muuten huvittavaa, että jo 14.7% fantasypelaajista on valinnu miehen joukkueeseensa, vaikka avauspaikka vaikuttaa kaikkea muuta kuin todennäköiseltä.
Sotkin Rooneyn jo rehtiin lädiin, ennen ku tajusin et tos on ne molemmat
Joo, lädi varmaan pois kolmannelta pallilta. Henrykin on varmaan tunnetumpi, tai Drogba. Litti toki pitää paikkansa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Huomisen kisapulloksi hankittu kisaisäntien tuottamaa jotain vaeltavien goatsejen viiniä.
Kamoon Meksiko, kamoon Uruguay.
Älä päästä painiks sitä
Ni mites ton avausmatsin kanssa; oliko Börtsyn kämpillä kisastudiota vai katsotaanko jossain muualla vai mitäs? Oon tulossa takas Stadiin joskus neljän jälkeen, joten ilmoitelkaapa jos jossain on studio!
Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,
Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt!
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Mun luona on kisastudio mikäli sinne on kiinnostusta saapua.
Katon peliä
<-- noiden tyttöjen kans, jos ei ala kuulua vastauksia paikalle saapujista
Meikä ja 500g nachoja voitas tulla!
Sain kännykän vasta lataukseen, voin tulla paikalle! Kisakuuma eiq kiima alkaa iskeä.
potkis!-soittolista http://open.spotify.com/user/tigrushka/ … oLUHSq38gL
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.